2012-04-29 | 16:51:49 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

You Are My BoyFriend...

Nu ska jag skiva om novellen, ni ser redan lite i sidan men här ska ja ha dom som ser ut som Katie och sånt.

Nina Dobrev: Katie Jackson (huvud person). Katie jackson är huvudpersonen som också kommer vara tillsammasn med Justin m.m. Hon är 17 år och går på Stratford high school.
Justin bieber: Justin Bieber (huvud person) Justin bieber är såklart justin Bieber, 2008 var han tillsammans med katie men han blev ju såklart berömd. Justin ville inte lämna henne alls men han var ju tvungen. han gjorde ett svårt val att lämna hans stora kärlek. Dom var inte så gammla men dom älskade verkligen varandra. Justin är nu så berömd som han är just nu (I verklig heten)...
Candice Accola: Sarah Liv (katies bästa vän). Sarah Liv är katies bästa vän, dom träffades nästan direkt efter att Justin hade åkt ifrån katie. Hon vet om att Katie var ihop med Justin. Därför gillar hon inte Justin alls. att hon får reda på att han kommet tillbaka så gillar hon det inte...

Vad tror ni? kommer novellen bli bra? jag tror att det kommer bli den bästa novellen jag någonsin skrivit. Jag börjar med kapitel 1 nu och vi får se när den kommer ut :)
Kommentera!




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: