2012-08-01 | 19:41:02 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 55 - News...

Previous:
- Godmorgon era sömtutor, hörde jag Sarah säga och komma fram ur vardagsrummet, jag skakade på huvudet och skrattade men kände hur min mage började att pirra. 
- Tack för frukosten, sa jag och gick till bordet och satte mig på en stol och började direkt att äta, jag hörde hur Sarah och Justin skrattade bakom mig men jag brydde mig inte. Jag var verkligen hungrig...
Mitt i frukosten började min telefon att ringa, jag log mot Justin innan jag ställde mig upp och svarade. 
- Det är Katie, sa jag och väntade på svar. 
- Hejsan, jag heter Chase och har fått veta att du både skriver bra och vill bli författare? sa han och jag tittade chockat ut i ingenstans. 
- Ja, sa jag och väntade ännu en gång på svar. 
- Det är så att jag jobbar som agent till olika författare och skulle gärna viljka göra dig till en författare, skulle du vilja träffas någon gång denna veckan? sa han och jag började att le stort och skrattade. 

- Vem var det? frågade Justin när jag hade stängt av samtalet, jag log mot Justin. Jag skulle precis säga det när Sarah sprang in och tittade chockande på oss. Jag tittade frågande på henne. 
- Titta på TVn, sa hon och jag tittade på Justin som tittade oroligt på mig. 
Vi började gå till Tvn när vi fick höra hur kvinnan började att prata om oss, jag började att bli nevös över hur det skulle låta. 
"Justin Biebers flickvän Katie Jackson har förlåtit Justin för att ha flirtat med sångaren och skåderspelaren Selena Gomez. Många tror att Katie och Justin verkligen älskar varandra men vad vi tror är helt annorlunda. Många tjejer vill ha uppmärksamhet av Justin, det är ingen tvekan om det och Katie är inte så värst känd av sig. Varför skulle inte hon kunna säga att det barnet som hon kommer att få är Justins när det egentligen är någon annans och Justin måste vara tillsammans med henne för att annars kommer hon la säga till alla att Justin har lyckats göra den 17 åriga Katie Jackson gravid.
Det är bara en tanke vi har, men vi har många fler. Skriv vad ni tänker på våran hemsida..."
Jag kände hur tårarna samlades bakom mina ögonlock, jag kunde inte ens lyssna med på vad hon sa. 
- Katie.. sa Justin men jag skakade på huvudet och sprang upp för trappan och la mig på min och Justins säng. Jag hörde hur någon sprang upp för trappan bakom mig och snart var Justin i rummet och låg brevid mig i sängen. 
- Gumman, jag lovar att inget av det var sant, sa Justin och jag satte mig upp och tittade på han med tårar på kinderna. 
- Jjag trodde att aallt det var ööver, stammade jag och Justin nickade och kramade om mig, jag besvarade kramen och tänkte på vad som kommer att hända. Jag kommer komma mitt i allt och tillsist kommer jag att spricka och inte orka med allt och bara skrika på dom. 
- Jag vill att vi går ut, sa Justin och jag tittade frågande på han, Justin log svagt mot mig medans jag satt och tittade på han som om han var dum.
- Vad menar du? sa jag och han fortsatte att le och hjälpte mig upp ur sängen, jag suckade och ställde mig upp. 
- Jag vill att vi går ut, sa han och jag sa inget utan hängde med han ut. 

Där ute var det kallt och det kändes verkligen som att det var december, Justin stannade när vi hade gått ett litet tag och jag såg att vi var vid hamnen, Justin började att tittade mig i ögonen och log. 
- Först, vem var det som ringde, sa han och jag log mot han och skrattade. 
- Det var en som hette Chase och ville att jag skulle bli författare, han ville bli min agent, sa jag och Justin började att le stort och kramade om mig och pussade min kind.
- Katie, det är fantastiskt, sa Justin och log mot mig, jag log mot han med och nickade.
- Jag kan inte fatta det själv men det ser ut som du har något som du behöver prata om, sa jag och Justin slutade att le och tittade nedpå sina händer. Jag började att titta frågande på honom. 
- Jag måste åka bort, sa han och jag fortsatte att titta frågande på honom. 
- In till stan eller i LA i ett år? sa jag och log mot han, Justin tittade ledsamt på mig och jag förstod att han  behövde åka till LA. 
- Hur länge, sa jag och Justin suckade och tittade ned på sina händer. 
- I 3 månader, sa han och jag blev chockad, i 3 månader? om 3 månader skulle jag föda. 
- Jag vet att det är dålig tajming.. men jag ska skippa det, sa Justin och log svagt mot mig, jag skakade på huvudet och log svagt mot han. 
- Du ska åka, jag blir okej och jag lovar att du inte ska bli pappa innan du kommer hem, sa jag och smekte hans kind, han kysste mig mjukt och tittade in i mina ögon. 
- Jag ville säga en sak till, sa han och satte sig på knä och jag tittade chockat på han. 
- Katie Angel Jackson, skulle du vilja gifta dig med mig? sa han och tog fram en liten svart låda ur hans ficka...

OMG! Jag hoppas att ni reagerade så! :D
7 Kommentarer för mer!
Postat av: Miranda

OMG!! HON MÅSTE SÄGA JAAAAAAAAAAA<3333

2012-08-01 @ 21:05:01
Postat av: Karin

OMG!! :D

2012-08-02 @ 00:44:23
Postat av: Zhima

MEEEEEEEEEEEER!!!!!!

2012-08-02 @ 03:48:38
URL: http://zhimaa.blogg.se
Postat av: Arlinda

MEEEEEEEER!!!! HON MÅSTE SÄGA JAAA!! OCH HON FÅR INTE FÖDA BARNET TILLS HAN KOMMER TILLBAKA :)))

2012-08-02 @ 17:04:48
Postat av: Arta

mer mer

2012-08-02 @ 17:05:07
Postat av: alberina

mer mer mer mer mer mer mer!!!!!!!

2012-08-02 @ 17:05:27
Postat av: Nora

mmmmeeeeerrrrr!!! love love love ittttt

2012-08-02 @ 17:06:26
Postat av: linda

HON FÅR EJ FÖDA TILLS HAN KOMMER TILLBAKA! :)

2012-08-02 @ 17:07:04
Postat av: Agnes

Mermermer!!!!!! säg jaaa!!!:)

2012-08-22 @ 18:42:47
URL: http://agnesmorano.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: