2012-08-02 | 23:30:34 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 56 - I'm engaged...

Previous:
- Jag ville säga en sak till, sa han och satte sig på knä och jag tittade chockat på han. 
- Katie Angel Jackson, skulle du vilja gifta dig med mig? sa han och tog fram en liten svart låda ur hans ficka...
Han öppnade den lilla lådan och i den låg en helt otroligt fantastisk ring, jag tog min hand för min mun och kände tårarna bakom mina ögonlock. 
- Jag vet inte vad jag ska säga, sa jag tyst och Justin log svagt mot mig. 
- Du kanske ska säga... Ja? sa han och jag skrattade och nickade. 
- Ja! skrek jag och han ställde sig upp och log stort mot mig, jag var påväg att krama han när han stoppade mig och satte på mig ringen. 
- Nu vill jag kramas, sa han och kramade om mig hårt, jag besvarade kramen och pussade hans kind och tittade han i ögonen. 
- Jag är.. jag är förlovad, sa jag och jag kunde inte fatta mina ord som kom ut ur min mun. Jag var verkligen förlovad..
- Mrs bieber, sa han och jag himlade med ögonen och kysste han mjukt och han besvarade kyssen och smekte min kind. 
- Vi kommer bli en familj, sa han och la sin hand på min mage och vi båda tittade ned på den och jag nickade och tittade upp på han igen. 
- Jag älskar dig, Justin Drew Bieber, sa jag och kysste han igen, han skrattade och avslutade kyssen och kramade om mig.
- Jag älskar dig med, gumman, viskade han i mitt öra och jag skrattade och nickade och kände hur tårarna rann ned för mina kinder. 
- Åh, dumma hormoner, sa jag och skrattade åt mig själv, Justin skrattade också och torkade bort tårarna men snart kom det fler. 
- Jag har något till dig, sa han och vände sig om och började gå till en bänk och tog upp blommor och gick sen tillbaka till mig. 
- Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig, sa han och jag skakade på huvudet och torkade bort tårarna som fortfarande rann ned för mina kinder. 
Justin gav mig blommorna och pussade min kind och log mot mig, jag luktade på blommorna och tittade sen på han och la min hand bakom hans nacke och kysste han hårt. 
- Ta det lugnt, sa han efter att han hade avslutat kyssen och jag skrattade och tittade ned på mitt ringfinger, jag kunde inte fatta att jag verkligen skulle gifta mig...

- Vad skulle du vilja göra nu, sa Justin, jag ryckte på axlarna och log mot Justin som gick och tittade framåt. 
- Jag vill verkligen ha glass, sa jag och började att le större, Justin skrattade och nickade mot mig. Jag skrattade också och tittade ned på mina fötter. 
- Jag måste åka till LA om 2 dagar, sa Justin och stannade, jag slutade att le och tittade upp på han. Justin tittade ledsamt på mig och jag försökte att hålla mitt humör uppe och log svagt.
- 3 månader går snabbt, sa jag och började gå igen men Justin stannade mig och ställde sig framför mig. 
- Jag älskar dig, du vet det va? sa han och jag nickade och gick närmre han och kysste han mjukt, Justin besvarade kyssen och smekte min kind. 
- Japp, jag vet, sa jag och log onskefult mot honom, han skrattade och la sin ena hand på mitt ben och andra på ryggen och jag visste vad han skulle göra. Snart var jag upp i hans famn och jag var överaskad att han kunde hålla mig just nu. Jag vägde lite mer för att jag har en bebis i min mage.
- Jag kan inte fatta att jag är gravid och jag är förlovad när jag bara är 17, sa jag och tittade Justin i ögonen, Justin log mot mig men jag såg hur han kämpade med att hålla mig i luften. 
- Justin, det är okej om du inte orkar mig, sa jag alvarligt och Justin nickade och släppte ned mig, jag skrattade och log mot han. 
Justin tog min hand och pussade på ringen som han hade gett mig. 
- Jag kan inte fatta att du kommer att äta flera kilo glass nu, sa han och jag tittade frågande på honom, han skrattade och tittade på en glasskiosk som var jämte oss och jag log stort mot han och började att springa till kiosken. 
- Jag vill ha chocklad glass, sa jag och log mot han som stod i kiosken, han log tillbaka till mig innan han började att lägga upp skopor i en strut. 
Snart kom Justin och ställde sig jämte mig och tittade på alla olika smaker, jag beundrade hans ansike men stördes när han i kassan sa till mig och jag tittade på han igen och tog min glass. 
- Jag tar en.. chockladglass, sa Justin och han tittade på mig och log, jag skrattade och åt min chockladglass.
*
- Har du haft roligt idag? sa Justin utanför ytterdörren, jag nickade och log svagt mot han. Han skrattade och tog min hand. 
- Världens bästa dag, sa jag och gick närmre han så att våra ansikten bara var några centimeter ifrån varandra, Justin började att le och jag skrattade. 
- Du är så himla vacker, sa Justin och jag tittade generat ned i marken, Justin skrattade och lufte upp mitt ansikte. 
- Jag kan inte vänta tills du verkligen kommer att bli Mrs bieber, sa han och jag himlade med ögonen och skrattade. 
- Jag kan inte vänta tills du kysser mig.. just nu, sa jag och Justin skrattade och tittade på min mun och snart möttes vi i en passionerad kyss...

 Sent, jag vet menmen... HON SA JA! :D
7 Kommentarer för mer!
Postat av: Arlinda

OMG!!!<3

2012-08-03 @ 00:47:39
Postat av: Alberina

mer mer mer mer, omggggggghg, faaaan vaa bra!!

2012-08-03 @ 00:48:08
Postat av: nora

ahhhhhhhhh!!!<333:)))

2012-08-03 @ 00:48:24
Postat av: Karin

Yaaay!! :D

2012-08-03 @ 00:52:36
Postat av: Miranda

JAAAAAAAAAAAAAA:DDDD
BÄSTA!<3

2012-08-03 @ 10:16:01
Postat av: Arta

meeer, yaaay

2012-08-03 @ 15:56:19
Postat av: Arta

meeer, yaaay

2012-08-03 @ 15:56:29
Postat av: linda

yaaaay!! :)))<33:DD

2012-08-03 @ 15:57:55

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: