2012-08-13 | 16:35:48 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 63 - I miss you!

Previous:
Snabbt vände jag mig om för att gå ut ur skolan men han tog tag om min arm och log ett stort leende. 
- Du är Justin Biebes flickvän va? sa han och jag kände hur jag började bli orolig över vad som skulle hända...
Sarah's Perspektiv
Plötsligt var Katie inte framför mig längre och jag tittade oroligt runt mig, allt jag såg var massor av tonåringar som dansade och hade roligt. 
- Har ni sett Katie? sa jag och vände mig om, bakom mig stod Chaz utan Ryan och skakade på huvudet. Jag suckade och tittade ännu en gång runt mig innan jag började springa runt för att hitta Katie. Vad som helst kan hända här inne.
- KATIE?! skrek jag så högt jag kunde, jag hoppades på att hon skulle höra mig och skrika tillbaka men det ända jag hörde vad musik och massor av prat. 
- Hon är säkert okej, sa Chaz bakom mig och jag tittade bak på han och skakade på huvudet. 
- Chaz, hon är Justin Biebers flickvän och snart fru och hon är gravid. Vad tror du kan hända här inne?sa jag stressat till han och jag såg hur han också började bli lika orolig som mig. 
Vi båda började skrika hennes namn och sprang runt för att hitta henne, hon kanske inte ens var här inne. Jag vet hur Katie hatar hög musik och många folk runtomkring sig. 

Plötsligt såg jag Katies ansike bland alla människor, jag stannade och tittade noga på vem som stod bakom henne och viskade något i hennes öra medans hon såg ritkgit rädd ut. Jag tittade frågande på dom innan jag reagerade och sprang fram till Katie och den.. killen. 
- VAD GÖR DU? skrek jag så högt jag kunde och han började le när han såg mig, jag såg i ögonvrån att Ryan och Chaz stod och tittade oroligt på oss. 
- Jag bara pratar lite med... henne, sa han och smekte Katies kind, jag kände hur jag började bli riktigt itrriterad på både musiken och alla i hela skolan. Mest på killen som stod bakom Katie och gjorde henne rädd. 
Jag gick fram till Katie och drog henne till mig, han tittade argt på mig medans jag skakade på huvudet och suckade. 
- Jag visste att alla i denna skolan skulle vara idioter, man ser det på hur ni har gjort det här inne. Ärligt? Ni är inte vuxna om ni tror det! skrek jag till han innan jag brjade gå ifrån honom. 
Jag kände hur han tog tag hårt om min arm och jag försökte trycka honom ifrån mig men det ända jag skulle få om jag drog emot mer var en bruten arm. Han var stark.
- SLÄPP MIG! skrek jag och han flinade åt mig, jag tänkte på vad jag skulle kunna göra för att få honom att släppa mig. När jag fick en bra tanke var det jag som flinade åt honom. 
- Visste du att jag är bäst på att slåss? sa jag och han tittade frågande på mig men några sekunder senare så slog jag tilll honom hårt på kinden och väntade på vad han skulle göra åt det. Jag skulle inte bli förvånad om han fick en blåtira. 
Han tog sig för kinden och jag kände mig plötsligt tacksam för att pappa hade lärt mig att försvara mig själv när jag var liten. Han visste säkert att något som detta skulle hända. 
Vi alla började springa ut ifrån skolan det snabbaste vi kunde och hoppades på att han inte skulle hänga efter oss. 
Jag hatade verkligen fester nu, hög musik. Tonåringar som tror att dom är 20 när dom egentligen bara är 15. Allt sånt var bara slarvigt att ge sig in i och man vet alltid hur det slutar om man verkligen är illa ute. 
- Är du okej? sa jag till Katie och hon nickade sakta och började gå till dörren med handen för sin mage, jag började bli orolig över att han hade tryckt på hennes mage eller något sånt så att det gjorde riktigt ont på Katie. Han var ändå ganska stark och Katie är ändå 6 månader gravid. 
Vi alla satte oss i bilen och jag fortsatte vara orolig över Katie, hon såg inte ut att må bra och jag såg på henne att hon ville säga något. 
- Är det säkert att du är okej? sa jag till henne och hon tittade på mig med ett svagt leende på hennes läppar. 
- Jag är okej, sa hon och tittade ned på hennes händer. Jag suckade och hoppades på att hon skulle säga vad det var där hemma..

Jag öppnade dörren och gick in med Katie efter mig, Chaz och Ryan hade vi sagt hejdå till i bilen och vi alla ville träffas imorgon också. Fast inte gå på en skoldans eller ens gå på en lite fest. Jag skulle nog aldrig göra det i hela mitt liv längre. Han var ändå ganska läskig den.. killen.
Katie tog av sig skorna och gick upp för trappan jag hörde hur hon stängde sitt rum och sen blev det helt tyst. Jag kände på mig att allt inte var bra, hon har aldrig bara gått in på sitt rum utan en anledning när man har kommit hem. Antingen har hon satt sig på soffan eller har hon gått till köket för att ta något och äta men nu? Nu gick hon bara in på sitt rum och inte ens säga något till mig eller någon annan. Nu blev jag verkligen orolig. 
Katie's Perspektiv
Jag kände ett tryck över min mage och visste inte vad det var, jag kände mig också snurrig och kände på mig att jag behövde lägga mig ned för att lugna ned mig. 
Jag la mig på sängen och tog fram min mobil och såg att jag hade fått ett SMS ifrån Justin. 
"Hur går det på skoldansen? Har ni roligt? :)"
Jag skakade på huvudet och kände hur det började samlas tårar bakom mina ögonlock. 
"Jag saknar dig" 
Skrev jag bara in och la sen ned mobilen när jag hörde en svag knackning på dörren, snart kom Sarah in med ljus, te och chips.
- Undrade bara om du ville titta på film? sa hon och jag log svagt mot henne och nickade och satte mig sakta upp, hon satte brickan på sängen och satte ned ljusen på nattusbordet och gav mig teet. 
- Har du pratat med Justin? sa hon och jag tittade på henne och skakade på huvudet. 
- Jag vill inte att han ska vara orolig, sa jag snabbt och tyst, Sarah nickade och skulle säga något när min mobil plingade till. 
Jag tittade på skärmen och såg att det var Justin som hade svarat mig. 
"Jag saknar dig med, jag kommer snart hem men... du verkar nere. Är allt okej?" 
Skrev han och jag suckade och började skriva in ett svar.
"Jag vill helst inte prata om det, hur går det med skrivandet?"
Skrev jag in och skickade det innan jag tittade på Sarah igen som drack sitt te. 
- Vilken film ska vi titta på? sa jag och Sarah log mot mig och ställde sig upp för att tända ljusen. 
- Kanske.. The Notebook? sa hon och jag skrattade och log mot henne. 
- Vi har sett den typ.. 20 gånger? sa jag och Sarah ryckte på axlarna ch satte sig ned igen när jag suckade men nickade. 
- Okej, sa jag och Sarah skrattade och tog fram filmen och gick fram till TVn och satte in filmen, jag hoppades på att detta skulle göra mig må bättre...

Jag vet att det tog 2 dagar, jag är verkligen ledsen men jag kommer ge er 2 kapitel någon dag i veckan. Jag hoppas att det är okej? :)
5 Kommentarer för mer!
 
Postat av: Arta

omggg, meeeeer

2012-08-13 @ 16:58:41
Postat av: Arlinda

hon mååååste berätta för justin :))))

2012-08-13 @ 17:03:03
Postat av: nora

omggg!

2012-08-13 @ 17:03:22
Postat av: Arlinda

Ahhhhh! meeer, hon måste berätta för justin!

2012-08-13 @ 17:04:01
Postat av: alberina

mer mer merrrrr

2012-08-13 @ 17:04:15
Postat av: Jutindrewtime

Såg på en blogg att du gjort deras design. Skit snygg! Undrar om du gör gratis? :) svara gärna på min blogg.

2012-08-13 @ 22:12:27
URL: http://Justindrewtime.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: