2012-12-07 | 15:42:00 | Kategori: You Are My Destiny (avslutad)

Ledsen!!! Ledsen!!! Ledsen!!!

Jag är så himla guuudddd ledsen!
Jag har inte kunnat skriva alls och har inte haft någon skrivlust alls! jag vet inte om jag ska ta en bloggpaus eller något, för jag känner inte för att skriva... alls!
Skriv vad ni tycker, och om ni har några, skriv gärna förslag på hur man får upp skrivlusten för jag vill verkligen skriva till er, men orkar inte att... skriva!
Postat av: Anonym

Skriv att dem kysser varandra och hennes bror ser eller ngt sånt

2012-12-07 @ 17:22:36
Postat av: Emelie

Ta en paus över julen och om du får skriv lust skriv men lägg inte upp det utan vänta tills kanske nyår om du har skrivit kanske ett eller två kapitel tills då så ligger du lite före och behöver inte känna dig så stressad att skriva kapitel hela tiden :)

Svar: Det skulle vara otroligt bra om jag skulle kunna få göra det, men jag är bara rädd för att alla ni ska lämna bloggen då! :)Det är ju på grund av er som jag lägger upp alla och utan er skulle jag inte ha skrivlust alls!
Ida Larsson

2012-12-07 @ 20:03:36
Postat av: Anonym

Gör som jag jag skriver när jag har lust och har tid jag tog också en bloggpaus jag tappade runt 5% av mina följare fast sen så fick jag tillbaka den som emelie skrev ta en paus under julovet fast tro mig att dina följare komer komma tillbak psa PSkan vi ha länkbyte sök min blogg och snälla lämna in lite komentater har precis börjat mejla mig eller gå in på min blogg som heter forevermybieber.blogg.se

2012-12-09 @ 20:54:51
Postat av: hana

Hej gör som jag jag sa till bloggen att jag ska ha lite bliggpaus och jag var faktisk riktig orolig om jag skulle tappa följare fast jag tappade många sen när jag kände att jag kan blogga mer så fick jag tillbaka mina följare men ta en bloggpaus till helajulovet. PS KAN VI HA LÄKBYTE JAG BER DIG SÖK MIN BLOGG FOREVERMYBIEBER.BLOGG.SE OM VI KAN HA DET OCH KOMENTERA LITE JAG bER DIg

2012-12-09 @ 21:00:14
Postat av: Arlinda

Jag tycker du ska ta en bloggpaus! Jag förstår dig fullständigt!❤

2012-12-09 @ 21:11:17

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: