2012-07-14 | 10:55:35 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 46 - Goodbye...

Previous:
- Är du okej? frågade jag henne och hon nickade och tog min hand, jag pussade henned panna och kramade om henne. 
- Är barnet okej? frågade Sarah och jag och Katie tittade bak på doktorn som log mot oss. 
- Barnet är helt okej, Katie är väldigt ung och det är hennes första barn. Hon är inte van vid vad graviditeten gör med henne kropp. sa han och jag tittade på Katie som log, jag skrattade och kramade om Katie igen...
Katie's Perspektiv
2 dagar senare
- Katie, viskade Justin i mitt öra, jag sträckte på mig och öppnade sakta ögonen. Jag möttes av ett par hasselbruna ögon som tittade på mig. Justin skrattade och kysste mig mjukt, jag log mot han och smekte hans kind. 
- Hur länge ska du vara borta? frågade jag Justin och han gjorde en ledsen min och kramade om mig, jag pussade hans kind. 
- I 3 dagar, du ska inte vara ensam hemma! sa han och jag log åt hur överbeskyddande han är, det är faktiskt riktigt gulligt att han är det. 
- Nej, jag ska ringa Nate och Sarah, sa jag och då såg Justin glad ut och tittade in i mina ögon och log, jag skrattade. 
- Bra, men jag kommer att sakna dig, sa han och la sig på mig. Jag skrattade och log. 
- Jag kommer sakna dig mer, sa jag och han skakade på huvudet och då skrattade jag igen,  jag ville inte lämna Justin. 
- Upp med dig, jag kan inte andas, sa jag och han rullade runt och kom på sin sida av sängen, jag log mot han och satte mig upp. 
- Jag kan inte lämna sängen, sa jag och Justin skrattade och satte sig upp han också. 
- Jag vet hur det känns, sa han och pussade mig på kinden innan han gick upp ur sängen och gick till garderoben, jag suckade och gick också upp ur sängen och till garderoben. Jag ställde mig framför Justin och tittade bak på han, han log mot mig och så vände jag mig om och la mina armar på hans axlar.
- Min vackra flickvän, sa han och jag nickade och pussade han på munnen, han skrattade och kramade om mig.    Jag vände mig om igen och tog fram shorts och en mörkblå tröja som det stod New York på, jag vände mig om och Justin log mot mig. 
- Shorts och jag som inte kan vara hemma med dig, sa han och log mot mig, jag skrattade och nickade. 
- Livet är inte alltid rättvist, sa jag och gick ut ifrån rummet och in på toan, jag bytte snabbt om och gick sen tillbaka till vårat sovrum. Justin satt på sängen helt klar och log mot mig. 
- Det syns att du är min tjej, sa han och jag skrattade och satte mig i hans knä. 
- Är det inte meningen då? frågade jag och kysste han mjukt, Justin nickade och besvarade kyssen innan jag ställde mig upp igen. Justin skrattade och ställde sig också upp. 
Jag tog Justins hand och gick ned till nedervåningen. 

Där nere satt Nate, Sarah och Pattie vid bordet och åt frukost, jag blev chockad och tittade bak på Justin som skrattade. 
- Du slipper ringa dom själv och du slipper vara ensam hemma tills dom kommer, sa han och jag skrattade och skakade på huvudet.  
Vi gick till bordet och satte ss på varsin stol, Sarah och Nate log mot oss och sen log dom åt varandra. 
- Okej, ni har alla mina nummer där och Scooters och Alfredos om ni inte får tag på mig, sa Justin och pekade på kylskåpet, jag skakade på huvudet och tittade på Pattie somskrattade åt Justin. 
- Okej, barnvakt, sa jag och Justin tittade alvarligt på mig, jag vände mig om och tittade han i ögonen. 
- Det kommer inte hända något! sa jag och han kramade om mig, jag pussade han sen på kinden och tittade alvarligt på han. 
- Vi kommer bli okej, sa jag och började äta min frukost igen. 

- Vi åker om 10, skrek Pattie uppifrån och Justin tittade ledsamt på mig. Jag satte mig jämte han i soffan och la mitt huvud i hans knä. 
- Jag älskar dig, så mycket, sa jag och Justin smekte mitt hår. 
- Jag älskar dig med, Katie, sa han och kysste mig mjukt, jag besvarade kyssen och tittade in i hans ögon. Jag ville inte lämna han men ville ändå att han skulle sjunga och vara med sina fans. 
- Om jag lovar dig att inte råka ut för någonting så lovar du mig, sa jag och Justin log mot mig och nickade, jag log svagt mot han och hörde hur Pattie började gå ned för trappan.
Jag satte mig upp och tittade ledsamt på Justin som ställde sig upp, han tog min hand och hjälpte mig upp. Jag gick till dörren där Pattie stod och log mot oss, jag log mot henne med och tittade på Justin. 
- Hejdå, sa jag och kramade om Justin, han besvarade kramen och pussade mig på pannan.
- Hejdå, Shawty, sa han och rufsade till mitt hår, jag skrattade och log mot Justin som bärde upp sin väska och var påväg ut ur huset. Jag vinkade sakta när dom var ute och stängde sen dörren. 
När dörren var stängd så vände jag mig om till Nate och Sarah i soffan och började gå till dom, jag visste inte vad dom pratade om men det verkade roligt för att dom skrattade hela tiden. 
- Vad pratar ni om egentligen, sa jag och satte mig emellan dom, Sarah skrattade och tittade på Nate som också började skratta. 
Hon ryckte på axlarna och då skrattade jag och la upp mina ben på soffbordet. 
- Okej, men vad tycker ni att vi ska göra i 3 dagar? frågade jag dom och Nate ryckte på axlarna medans Sarah började att le. Jag tittade frågande på henne. 
- Nate, du tog med saker va? frågade hon och Nate log och nickade, jag slog till Nate på armen och tittade frågande på han. Han skrattade och ställde sig upp. Jag vände mig om till Sarah som jag tittade oroligt på henne. 
- Okej, vad har ni planerat? frågade jag henne och hon satte sig närmre mig och log. 
- Vi ska göra en barnsäng till bebisen du har i magen! sa hon och jag blev chockad, vi visste inte ens könet av bebisen och dom ville göra en säng till den?
Nate kom fram med en färdig säng men kom sen fram med färger, jag skrattade och skakade på huvudet. 
- Okej, jag bestämmer färg! skrek jag och sprang till Nate, det fanns många olika färger. Jag ville välja en färg som passade med både tjejer och killar. 
- Okej, kan man inte ha hela vit men den madrassen som bebisen ska ligga på babyblå eller babyrosa? sa jag och Sarah log mot mig och nickade. Hon tog den vita färgenoch 3 penslar. Hon gav mig en pensel och Nate en och sen satte hon ned färgen på golvet och öppnade burken. 
Jag doppade penslen i färgen och började sen måla på sängen som redan såg ut som en bebis säng fast den var träfärgad...

 Det kanske blir 3 kapitel nästa vecka, sen kommer det inte komma upp något på måndag eller tisdag för då sitter jag på flygplanet! :)
6 Kommentarer för mer!
Postat av: Karin

Jätte bra!! MEEERAAA! Kan inte nåt spännande hända?

Svar: Jo, jag har en liten överraskning till er i kapitel 50. Jag tror att ni kommer gilla den. Det är inte så spännande men jag ska komma på något till er! :) Det får hända efter jag har varit på min semester...
Ida Larsson

2012-07-14 @ 11:46:40
Postat av: linda

meeeeeeeeeeeeer

2012-07-14 @ 13:15:59
Postat av: alberina

meraa,älskar den

2012-07-14 @ 13:16:23
Postat av: arlinda

skiiit braaa, älskar den, kan inte vänta till nästa kapitel :))

2012-07-14 @ 13:16:56
Postat av: arta

meraaa!!

2012-07-14 @ 13:17:11
Postat av: nora

jätte bra!:)

2012-07-14 @ 13:17:26

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: