2012-07-21 | 13:34:00 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 49 - I trusted you...

Previous:
- Jag har saknat dig, sa jag och pussade han på munnen, Justin log mot mig. 
- Jag har saknat dig med, beautiful, sa han och kysste mig mjukt, jag besvarade kyssen och tittade sen han i ögonen när han satte ned mig. 
- Hur mår du? frågade han och jag log svagt mot han. 
- Jag mår bra och jag hoppas att barnet mår bra! sa jag och han skrattade och kramade om mig, jag pussade han på kinden och besvarade den varma kramen..
Jag och Justin satte oss i soffan med Sarah och Nate som pratade om kändisar, jag försökte hänga med i samtalet men skrattade av att jag inte förstod något alls av vad dom sa. Det enda jag kunde tänka på och fokusera på vad att Justin var tillbaka och att jag hade saknat han riktigt mycket. 
- Okej, vi åker för att köp tidningar, sa sarah och jag ittade överaskat på henne men nickade sen och tittade på när Sarah och Nate försvann ut genom dörren. Jag tittade på Justin om log mot mig, jag log mot han med och la mitt huvud på hans axel. 
- Är du nervös över att bli pappa? frågade jag Justin och tittade frågande på han, Justin tittade på mig och sen in i väggen. 
- Ja, ibland. Speciellt när jag ser föräldrar som är dåliga föräldrar, sa Justin och tittade på mig igen, jag nickade och la mitt huvud på hans axel igen. 
- Jag med, alla dom föräldrarna som inte bryr sig om deras barn, jag vill inte bli sån. Jag vill älska mitt barn och bli världens bästa förälder, även om det är en tjej eller kille, sa jag och Justin pussade mitt huvud och nickade. 
- Du kommer bli världens bästa mamma, sa Justin och jag suckade och tittade upp på Justin. 
- Jag hoppas det, sa jag och pussade han på kinden och satte på TVn.

Dörren öppnades och in kom Sarah och Nate med flera tidningar i deras händer, jag skrattade och satte mig upp   och tittade på deras nyfika miner. 
- Vilka tidningar har ni köpt? frågade jag och Sarah tittade på mig och ryckte på hennes axlar, jag skrattade och tittade på Justin som log. 
- Om ni har köpt Seventeen vill jag titta i den! skrek jag och sprang till dom, Sarah tittade på mig och gav mig Seventeen med Justins ansikte på. Jag skrattade och satte mig i fotöljen och började titta i den, det stod mest om band som har splittrats och gamla artister som blir kända igen. Inte så intressant till jag kom till en sida med Justin och Selena gomez på. 
Jag började läsa och chockades av orden.
Även om Justin Bieber har sin skönhet så kan han inte hålla sig från att flirta lite med stjärnan Selena Gomez, Justin har setts gå på en gala med Selena, dom sitter tillsammans och Justin till och med pussar henne på kinden. Är inte det lite taskigt av Justin som redan har sin flickvän Katie Jackson? 
Selena Gomez är riktigt söt men Katie Jackson kan man inte heller hålla sig ifrån. Är detta Justins nya flickvän eller har han till och med 2 otroligt mjuka och riktigt söta flickvänner?
När jag läste sista ordet så tittade jag upp på Justin som läste sitt eget magazin, jag kände mig besviken och riktigt ledsen. Varför hade Justin gjort så? Han hade flirtat med Selena men också gått på en gala med henne och inte sagt något till mig om det?
Jag ställde mig upp och slängde tidningen på Justin, han tittade frågande på mig och tittade på sidan jag hade läst i, han suckade och tittade oskyldigt på mig. 
- Katie, det är inget, sa han och jag skakade på huvudet och backade ifrån han. 
- Det räcker inte att göra mig med barn, ska du göra det men henne också? Justin, jag litade på dig. Jag trodde att du var snäll och var inte som alla andra killar som jag har träffat. Jag förstår att du inte kan motstå att titta lite på henne men ärligt? DU har en flickvän med DITT barn och du ska flirta med andra och gå på en gala med dom och inte ens säga till mig om den idiotiska galan som du var TVUNGEN att gå på med.. HENNE? skrek jag till han och jag tittade ned i golvet. 
- Jag kan inte fatta att jag har gått igenom allt detta och gjort saker för dig när du är som alla andra som jag har dejtat, sa jag och sprang till dörren och tog min väska och sprang så fort jag kunde bort ifrån det huset. 
Sarah's Perspektiv
Jag såg henne springa ut ifrån huset och sen tittade jag på Justin besviket, han tittae ledsamt på mig men jag bara suckade. 
- Jag visste att detta skulle hända.. igen! sa jag och gick ut efter Katie, Justin stoppade mig och skulle precis säga något när jag smälde till han på kinden.Han tog sig för kinden och tittade oroligt på mig, jag skakade på huvudet. 
- Du var och är inte rätt för henne, jag gav dig en chans och du får verkligen inte en till...inte av mig, sa jag och gick ut ur huset och tittade mig runt. Jag såg inte Katie någonstans, jag suckade och tog fram min mobil ur min ficka och ringde till Katie. Hon svarade inte och då tog jag fram mina nycklar till bilen och hoppade in, och började köra runt kvarteret, jag hoppas att hon skulle finnas här någonstans. 
Katie's Perspektiv
Jag stannade utanför kyrkogården och tittade in, där inne var min pappas grav. Jag öppnade grinden och började leta efter min pappa, jag såg namnet Stefan Jackson och tittade på den. Graven var ganska stor och på den stod det: Älskade man och pappa, vi älskar dig. Nu och förevigt.
Jag kände att jag började få vattniga ögon och gick fram till den och satte mig framför den. 
- Hej, pappa, sa jag och log svagt, jag drog min hand över hans namn och kände hur tårarna rann ned för min kind. Jag torkade snabbt bort dom och tittde runt mig. Det fanns blommor på alla gravar utom pappas, jag suckade och ställde mig upp och satte mig på en bänk som var i närheten av pappa grav och la mina händer för mitt ansikte. Mer tårar rann ned för mina kinder och tillslut satt jag där och grät så mycket att jag inte kunde höra vad som var runt mig. 
Efter en stund tittade jag på pappas grav igen och torkade ännu en gång bort mina tårar ifrån mina kinder, jag skulle inte vara den tjejen som grät över en kille... även om det var ens barns pappa...

Jag hoppas att ni tycker om bråket emellan dom, detta är ännu ett tidsinställt! ;)
Ingen gräns när jag har ett tidsinställt inlägg!
 
Postat av: Miranda

NEEEEEEEEJ DOM MÅSTE BLI SAMS! D va ju så bra innan <333

2012-07-21 @ 16:58:43
Postat av: Karin

JÄTTE BRA!!! när kmr kapitel 50?? :) <33333

2012-07-21 @ 18:42:40
Postat av: Melinda

Jättebra vill veta hur det slutar den bästa novellen jag läst igentligen gillar jag inte att läsa noveller som inte är klara men den här bara måste jag läsa jag kan inte sluta :)

2012-07-21 @ 19:44:12
Postat av: Jasmine

Hellu! Gör du gratis bloggdesigner? :)

2012-07-21 @ 20:34:00
URL: http://myjbstorys.webblogg.se
Postat av: agnes

Kolla din mail... snälla? :) <3

2012-07-21 @ 22:19:42
URL: http://justindbiebstories.blogg.se
Postat av: agnes

svara gärna på mitt mail på min adress ovanför

2012-07-21 @ 22:34:45
URL: http://justindbiebstories.blogg.se
Postat av: Becka

Bra :)

2012-07-22 @ 12:38:47
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se
Postat av: Arlinda

När kommer nästa kapitel? :)

2012-07-22 @ 16:04:55
Postat av: Alexandra.

Hej, jag hörde att du gör gratis designer, skulle du kunna kontakta mig på min hotmail som står där uppe så kan vi snacka om det. Kram. :)

2012-07-22 @ 17:19:52

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: