2012-07-14 | 12:42:57 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Jag vet inte..

Jag vet inte om jag hinner göra 2 mer kapitel idag men jag ska försöka. Annars får ni 2 kapitel nästa vecka och inget kapitel på söndag.. 
Om ni har några idéer så skriv gärna, det kanske går snabbare att skriva då. 
Ni vill ha något spännande, så om ni har en otroligt bra idé så skulle det vara otroligt bra om ni skulle skriva idéen i en kommentar!
kapitel 46 under här!
Postat av: Karin

Typ ett bråk mella Katie och Justin det skulle va intressant.

2012-07-14 @ 14:54:55
Postat av: Arlinda

Att Justin och Katie skulle ha ett bråk om något, och inte snacka med varandra på några dagar sen så hjälper Nate och Sarah dom att att återförenas (eller något sånt) igen :) skulle vara jätte intressant :)

2012-07-14 @ 16:12:49

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: