2012-06-02 | 10:55:52 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 27 - Let's run away

Previous:
Jag skakade på huvudet och rev sönder brevet och käde tårarna ned för mina kinder, jag slängde ned det sönderrivna brevet på golvet och sprang upp till Justins rum och la mig i sängen och tittade upp i taket. Jag bryr mig inte om hon vill att jag ska komma hem, först ville hon inte ha en begravning men när jag flyttade behövde hon göra något för att få mig tillbaka. Jag hörde steg i trappan och tittade på dörren, jag såg Justin komma in med en gitarr i armarna...

Jag satt och log mot Justin när han spelade några toner på sin gitarr, han försökte verkligen göra mig glad. Ändå om jag log mot han var jag inte den gladaste just nu, jag orkar inte med mamma. Hon bryr sig för lite och tror hon att hon ska ha något så ska hon verkligen ha det, Liam är fast där och kan inte göra något.
- Katie, hur mår du? frågade Justin oroligt och jag tittade på han och skakade på huvudet.
- Jag vet inte vad jag ska göra, allt är skit! sa jag och han la ned sin gitarr och kramade om mig, jag la huvudet på hans axel och suckade.
- Livet ska inte vara lätt, Katie, sa Justin och jag tittade på han och smekte hans kind.
- Jag vet, sa jag och kysste han mjukt, Justin besvarade kyssen och tittade sen mig i ögonen. Jag log svagt mot han och han skrattade och tog min hand.
- Justin, kan vi inte... rymma? sa jag och skrattade åt vad jag just hade sagt, han skrattade också och log mot mig.
- Vill du rymma hemifrån med mig? sa han och jag tittade blygt på han och nickade sakta, han skrattade en gång till och slängde sig på mig så jag ramlade baklänges i sängen. Jag skrattade hysteriskt när han började kittla mig.
- J..USTIN! skrek jag mellan mina skrattatacker, han skrattade och slutade att kittla mig och jag pustade ut, innan jag hann säga ett ord hade han börjat att kittla mig igen och jag det kom ännu en gång ett hysteriskt skratt ur min mun.
Justin's Perspektiv
Jag skrattade av hennes rekation när man kittlar henne, hon får panik och skrattade så hon dör nästan.
- Sss.. nälla ...ss..luta! skrek hon panikslaget och jag slutade och hon satte sig sakta upp och tittade ned i sitt knä. Jag tittade frågande på henne.
- Jag menade allvar, Justin. kan vi inte rymma bort från alla och inte bry oss om allt som händer här? sa hon och jag satte mig närmre henne och tog hennes händer i mina.
- Vill du så gärna rymma hemifrån kan jag, mamma och du åka till LA tidigare i år, sa jag och log mot henne hon skakade på huvudet och suckade.
- Justin, jag kan inte hänga efter dig när du skriver ditt nya album, sa hon och jag tittade ledsamt på henne men log sen när jag hade fått en idé.
- Men du har mamma, ni kan gå och lära känna varandra, sa jag och hon skrattade och tänkte efter en stund innan hon log mot mig och nickade, jag sken upp som en sol och kramade om henne mjukt och pussade hennes kind.
Katie's Perspektiv
Jag stod och packade ned mina kläder i min resväska när Justin kom in och kramade mig bakifrån.
- Någon vill träffa dig, sa han och jag vände mig om och tittade frågande på han, han log svagt mot mig. Jag gick sakta ned till vardagsrummet och på soffan satt Sarah och tittade ned i sitt knä.
- Sarah? sa jag och hon tittade snabbt upp på mig och log svagt men jag såg att hon var ledsen.
- Hej, sa hon tyst och jag gick fram till henne och satte mig jämte henne på soffan, hon tittade på mig med ledsna ögon och ned i sitt knä igen.
- Ska du åka till LA? sa hon och jag nickade sakta och tittade ned i mitt knä, hon suckade och nickade.
- Om du åker, åker jag, sa hon och jag tittade frågande på henne. Hon log och jag skrattade och kramade om henne.
- Jag ser att du är lycklig med Justin, du borde få åka till LA med han men på ett vilkor. Jag hänger med, sa hon och jag skrattade igen.
- Du vet inte hur roligt vi kommer ha det, sa jag och hon skrattade.
- Jag kan inte fatta att jag säger detta men jag har alltid velat åka till LA, sa hon och jag skrattade och tittade på Justin som stod och log mot oss. Jag kunde inte hjälpa att springa fram till han och krama om han hårt.
- Jag älskar dig, viskade jag i hans öra och han log.
- Jag älskar dig med, så mycket, sa han och kysste mig mjukt...

Kanske inte det längsta men jag ska försöka bli bättre med uppdateringen, förlåt för att det inte har kommit när jag sa att det skulle det!
Kommentera!
Postat av: Becka

Bra!

2012-06-02 @ 19:37:07
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: ourstory1

hjesan vi är två tjejer som verkligen älskar din novell, den är grym!



Vi är oxå novellbloggare, men väldit "nya" bloggare.

Därför undar vi fall du skulle vilja göra ett länkbyte med oss :D, det skulle vara jätte snällt isåfall!!



kram isabelle & maja

2012-06-03 @ 13:24:35
URL: http://ourstory1.devote.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: