2012-06-12 | 18:57:20 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 33 - You Are My Everything!

Previous:
Jag parkerade och sprang mig ut ur bilen och in på dagiset utan att låsa bilen, där inne såg jag ingen men när jag såg han sitta och hålla i massor av barn och skrattade med dom och lekte med dom. Stannade jag och visste bara nu vad jag hade missat, hur mycket han betydde för mig!
Han ställde sig upp och gav barnen till en vuxen och skulle precis gå in när han såg mig, jag mötte hans ögon och jag stod som fryst och tittade in i hans ögon.
- Jjustin, sa jag tyst...
Jag parkerade och sprang mig ut ur bilen och in på dagiset utan att låsa bilen, där inne såg jag ingen men när jag såg han sitta och hålla i massor av barn och skrattade med dom och lekte med dom. Stannade jag och visste bara nu vad jag hade missat, hur mycket han betydde för mig!
Han ställde sig upp och gav barnen till en vuxen och skulle precis gå in när han såg mig, jag mötte hans ögon och jag stod som fryst och tittade in i hans ögon.
- Jjustin, sa jag tyst...

(lyssna medans ni läser!)
Justin's Perspektiv 
Allt stod stilla, det kändes som om allt var i en dröm när alla andra är borta och man bara hör sina egna andetag.
Jag började gå sakta till Katie och stannade halvägs, Katie kom sakta fram till mig och la sin hand på min kind. 
- Justin, sa hon och tittade mig i ögonen, jag började le svagt och la min hand på hennes kind. 
- Hej, sa jag och hon log och tittade på min mun innan hon kysste mig mjukt, jag besvarade kyssen och märkte att jag hade saknat henne så mycket. Allt var dåligt utan henne, att ha henne i mitt liv gjorde hela mig varm och allt kändes perfekt!
- Förlåt, sa hon och jag skakade på huvudet. 
- Det var jag som gjorde fel, katie! sa jag och tittade henne i ögonen igen. Hon skakade på huvudet och kramade om mig, jag besvarde kramen och pussade henne på kinden. 
- Jag borde inte ha ringt dig! Du har rätt till att vara med dina vänner! sa jag till Katie och jag såg en tår rinna ned för hennes kind, jag torkade bort den och kramade om henne igen.
- Jag älskar dig, Katie! Jag skulle inte skrikit på dig i telefonen när du hade roligt med Nate! sa jag och hon tittade mig i ögonen och skakade på huvudet, jag smekte hennes kind och kysste henne mjukt. 
- Jag har saknat dig, jag älskar dig så mycket! Jag gjorde ett misstag och jag är så ledsen, allt var mitt fel! sa jag och hon tog tag om mina kinder och skakade på huvudet. 
- Sluta säg att det är ditt fel, Justin! Det är bådas fel, vi båda gjorde fel men allt är okej nu! sa hon och det började forsa ned tårar ned för hennes kinder, jag kände några tårar ned för mina kinder men brydde mig inte om det. Allt som jag brydde mig om just nu var Katie!
- Kom, sa jag och tog hennes hand, Katie log mot mig och vi började springa ut till stranden som låg ganska nära dagiset. Katie hängde med mig när jag sprang och allt kändes som om vi levde i en saga när man sprang på straden och levde lyckliga i alla sina dar. 
Jag stannade precis där vattnet började och vände mig om och log mot Katie som log mot mig. Jag tryckte in henne intill mig och vi möttes i en lång och passionerad kyss. 
Katie tittade på mig med sina bruna fantastiska ögon och log svagt mot mig, hon tog min hand och började gå baklänges. Jag gick och tittade på henne precis som om hon var en ängel, plötsligt började hon att springa och skrattade. Jag började också skratta också och sprang efter henne, när jag kom ifatt henne bärde jag upp henne i min famn och gick ut i vattnet och kysste Katie mjukt. Hon besvarade kyssen och tittade mig sen i ögonen. 
*
Katie's Perspektiv
Jag stängde bildörren och tittade på när Justin låste dörren och började gå in när han märkte att jag tittade på han. Han vände sig om och tittade frågande på mig, jag skrattade och gick fram till han. 
- Inget, sa jag och gick in genom dörren, Justin kom snabbt efter mig och jag kände ett par armar runt min midja, jag tittade bakom mig och kände att Justin pussade mig i nacken och ned på min axel. Jag vände mig om och tittade in i hans ögon. Han lutadae sig fram och kysste mig mjukt, jag besvarade kyssen och tittade sen  han i ögonen igen. 
- Jaså? hörde vi Sarah säga bakom oss och jag tittade chockat på henne, hon stod och log mot oss och jag log mot henne. 
- Jag kan inte hjälpa att tycka att ni är söta! sa hon och tittade ned på golvet, jag skrattade generat men slutade när Justin lyfte upp mitt huvud och pussade mig lätt på munnen. Jag log mot han och tog hans hand, han log svagt mot mig och jag började gå upp för trappan. Justin hängde sakta efter mig, i sovrummet gick jag närmre och närmre han och jag såg hur han log svagt mot mig. Jag log också och la mina armar om honom och kysste han mjukt, kyssen blev mer och mer passionerad. Jag la mig på sängen med Justin på mig och jag snart tittade jag in i hans ögon när han drog av min tröja och jag drog av hans, allt kändes helt fantastiskt. Det var bara jag och Justin, jag älskade han så mycket!
Justin kysste mig mjukt och jag besvarade kyssen, han kysste sen mig runt halsen och tittade sen mig i ögonen igen och log. 
- Är du säker? sa han och jag nickade och kysste han mjukt, han besvarade kyssen och jag smekte hans kind.
- Jag älskar dig, Justin, sa jag och kysste han igen, Justin log mot mig och pussade mig lätt på kinden och smekte min kind. 
- Jag älskar dig också, Katie, sa han och började kyssa mig mer passionerat...

Hoppas att ni tyckte om kapitlet, det blev lite kort men jag hade inga fler idéer i detta kapitlet! :)
7 Kommentarer för mer!