2012-05-11 | 20:50:02 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 11 - I kissed him...

Previous:
Kyssen avslutades och jag tittade Justin i ögonen och log, han tittade mig i ögonen och log också. Jag älskar han med hela mitt liv, hela mitt hjärta. Hur kunde jag släppa han?
Jag tittade runt mig och fastnade på Sarah som stod i dörröppningen och tittade chockat på mig och Justin. Jag släppte Justin och sprang till henne, hur skulle detta gå?...

- Det var inte meningen att det skulle hända, sa jag och tittade ned i marken.
- Men det gjorde det, ellerhur? sa hon och tittade surt på mig.
- Jag kunde inte hjälpa det! Jag... Jag..
- Du älskar han fortfarande, sa hon och jag tittade ned i marken igen och suckade.
- Jag förstår att du är villig att ta denna chansen, men vill du förlora han igen? frågade hon och jag skakade på huvudet och tittade på henne.
- Jag vill inte förlora han igen, men om jag inte försöker. Kanske jag aldrig får chansen att få han tillbaka! sa jag och satte mig på min säng och tittade på mina händer.
- Du vet hur jag känner med allt det med Justin, men om du är villig att ta den chansen. Ska jag vara med dig, sa sarah och jag log mot henne och kramade om henne.
- Tack, viskade jag i hennes öra innan jag gick ut till Justin som lekte med Lilly på golvet. Jag gick fram till han och log åt hur gullig han var när han lekte med små barn.
- Kan jag få prata med dig? sa jag och han vände sig om och nickade och log. Han ställde sig upp och gick med min upp till mitt rum.
Jag stängde dörren och log mot han.
- Justin, sa jag och tittade på han, han började le stort som gjorde mig att le också.
- Ja, sa han och jag skrattade lite men fortsatte.
- Det som hände innan, jag.. liksom! mina ord kunde inte komma ur min mun, det var som om jag hade tejp och kunde inte prata alls. Jag satte mig på min säng och tittade på mina händer, Justin kom och tog mina händer och log mot mig, det pirrade i min mage.
- Vad ville du säga, Katie? sa han och jag suckade och jag visste att jag var tvungen någon gång.
- Justin, det är så att. Även om du har varit försvunnen i mitt liv dom senaste 4 åren så har inte mina känslor försvunnit, sa jag och tittade ned, Justin lyfte upp min haka och tittade mig i ögonen. Och kysste mig mjukt, jag besvarade den och började le så den avslutades. Justin skrattade och smekte min kind.
- Tror du att jag skulle glömma den tjejen som klarade att lämna mig på flygplatsen? sa han och jag slog till han löst på armen och log. Han log också och ställde sig upp och tog min hand. Jag ställde mig upp också, vi gick båda ut till dom andra som vi trodde bara var Lilly och Sarah men tydligen var det Chaz, Ryan, Lilly och Sarah som satt och pratade i soffan. Jag skrattade och tittade på Justin som såg chockad ut.
- Hallå, alla. Klockan är 10 på kvällen! sa jag och tittade frågande på dom, alla log när dom såg oss och Ryan ställde sig upp.
- Ja, vi vet men Sarah sa att ni skulle sova över? Kanske kan två killar också vara med? frågade Ryan och log, jag skrattade och nickade. Han tittade på Chaz började le.
Jag bärde upp Lilly och gick upp med henne till mitt rum, hon fick sova i min säng med mig i natt. Klockan var redan mycket, hon borde ha lagt sig för några timmar sen!
*
Jag vaknade av att jag kände en lätt puss på kinden, jag satte mig chockat upp i sängen och möttes av Justin som log mot mig, jag skrattade och la mig ner igen.
- Det var faktiskt meningen att du skulle vakna, sa han och jag log.
- Okejdå, sa jag och gick upp från sängen till min garderob och tog fram ett pösigt vitt linne och ett par shorts, jag tittade på Justin och han gick ut så jag kunde byta om.
När jag var klar gick jag ned till dom andra, alla var vakna som gjorde mig chockad. Justin hade till och med hjälpt Lilly upp. Han var så gullig.
Jag satte mig jämte Justin och tog frukost från bordet.
- Justin, tack för att du tog hand om Lilly. Jag hade inte kunnat göra det utan dig, sa jag till Justin som tittade på mig och log.
- Varsågod.
Vi fortsatte äta våran frukost och pratade med varandra, vi visste inte vad vi skulle göra idag men vi fick komma på något. Jag ville inte ut och bada eller så, kanske bara titta på film med mina bästa kompisar.
*
- Okej, vi.. bakar cupcakes, sa jag och dom andra tittade uttråkat mot mig utom Justin som log stort mot mig.
- Jag tyckte det var en bra idé men jag vill hellre titta på film, sa han och jag log och gick fram till han och pussade han på kinden och gick sen till filmhyllan. Det var inga nya filmer men några gamla skräckisar fanns.
- Okej, då tar vi denna, sa jag och visade dom The Grudge. Sarah tittade frågande på mig och gick fram och tog filmen ifrån mina händer.
- Nej, jag tänker inte kissa på mig av en film, sa hon och ställde den på filmhyllan igen och tog fram The Notebook istället, jag skrattade och nickade.
- Okej, jag älskar den filmen, sa jag och satte mig i soffan. Justin kom snabbare fram till soffan och slog på hans knä för att visa att jag skulle sätta mig, jag log mot han och satte mig försiktigt.
- Akta så du inte bryter benen, sa jag och han skrattade och pussade mig på kinden.
- Nejdå, du är min lilla prinsessa, sa han och jag log för mig själv och tittade på medans Sarah satte på filmen och när dom andra klagade på att det var en kärleksfilm, Justin klagade inte. Men jag visste att han gillade sånna filmer, vi brukade titta på The Notebook när vi var små.
Filmen sattes igång och vi alla började titta, justin tittade inte så mycket på filmen för jag kände hans blick på min nacke och iblad lutade han sig mot min axel och pussade mig på kinden. Detta var som förr...

Jag vet att den inte blev så intressant eller rolig att läsa men jag lovar att nästa blir det, jag har en liten idé för den och ni får bara hålla ut :)
Jag hoppas att det blir mer kommentarer på denna än på förra!
Kommentera!
Postat av: Liv

Awsome!

2012-05-12 @ 08:58:42
Postat av: Josefine

Go girl this is awsome!! JAG ÄLSKAR DET!!!!!! <3 :D

2012-05-12 @ 15:28:59
Postat av: Felicia

Yay!! alla säger AWESOME!!det är awesome att alla säger awesome!! helt awesome lixom!! awesome kapitel också ^^

2012-05-12 @ 16:21:13
URL: http://justindbnoveller.bloggplatsen.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: