2012-05-21 | 18:30:54 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 20 - I love You

Previous:
Jag kände tårarna ned för mina kinder.
- KATIE!? skrek mamma så att det ekade i hela kvarteret, jag började springa tills jag inte orkade mer och såg en bil stanna och ut kom Justin och sprang fort till mig.
- Katie, vad håller du på med? sa han oroligt och jag skakade på huvudet och kramade om han...

- Katie, varför är du här ute? sa han och besvarade kramen och pussade mig på kinden. Jag skakade på huvudet igen och tittade ned i marken. Justin lyfte sakta upp min haka och tittade mig i ögonen.
- Har något hänt? frågade han mig och jag suckade.
- Mamma, vad det enda jag sa och sen tittade jag ned i marken igen, Justin kramade om mig.
- Varför har du resväska? Ska du rymma hemifrån? sa han och skrattade lite, jag skrattade också och skakade på huvudet.
- Ja, det blev så, sa jag och suckade, Justin hjälpte mig upp och log mot mig.
- Vill du åka hem till mig? Det ser ut att det snart ska börja regna, sa han och jag nickade och log mot han. Det skulle jag gärna vilja.
*
Justin's Perspektiv
Jag gick in med Katies resväska för att det hade börjat regna och hon skulle såklart stå i regnet tills hon blev blöt, jag skrattade lite för mig själv och tittade på henne när hon stod och log mot mig i regnet.
- KOM IN NU, KATIE! skrek jag och hon suckade och kom in med plask våta kläder, jag suckade och log mot henne.
- Vad det nödvändigt? frågade jag henne och hon log och skrattade.
- Nej, men jag ville göra det ändå, sa hon jag skrattade och tog hennes hand.
- Du ska inte bli sjuk så du får låna kläder av mig, sa jag samtidigt som vi gick upp till mitt rum. Mamma skulle inte vara hemma ikväll, hon skulle gå på spa. Det var faktiskt jag som föreslog det för att hon är alltid där för mig och idag tyckte jag att jag skulle göra något för henne med.
Vi kom upp på mitt rum och Katie la sig på sängen, jag skulle precis säga till henne att den skulle bli genom blöt men hann inte. Det var redan försent.
- Du vet att det var min säng va? sa jag till henne och hon tittade chockat på mig men skrattade sen.
- Förlåt, justin, sa hon och jag kunde inte hålla mig av skratt när hon satte sig upp ur den och tittade oroligt på täcket som var blött.
- Det gör inget, sa jag innan jag gav henne en av mina stora tröjor, hon tittade på den och sen på mig.
- Inga byxor? frågade hon, jag gick fram till henne.
- Tror du att mina passar dig? sa jag till henne och hon skakade på huvudet och skrattade. Jag log mot henne och pussade henne lätt på munnen och gick sen ned till köket.
Jag satte mig på soffan och satte igång TVn, eftersom det regnade ute hade jag inget annat val än att sätta mig framför TVn med Katie och mysa.
Tillslut kom Katie ned med min stora tröja och satte sig jämte mig i soffan och log.
- Hej gumman, sa jag och log mot henne, hon började le större och pussade mig lätt på munnen. Jag skrattade och höll ut mina armar så hon skulle förstå att jag ville ha en kram av henne. Hon log mot mig och kom sakta till mig och kramade mig.
- Jag älsar dina varma kramar, sa hon och kysste mig mjukt, jag log stort mot henne och kysste henne en gång till.
- Jag älskar dig, sa jag och hon log svagt mot mig innan hon ställde sig upp och gick till filmhyllan, jag tittade på varje rörelse hon gjorde och jag log av att jag hade henne som flickvän. Jag kunde inte ha någon bättre än henne, hon var perfekt för mig.
- Hittar du någon bra? frågade jag henne och hon tittade på mig och visade upp Dear John, jag nickade sakta och log mot henne. Hon tittade chockat på mig.
- Jag trodde inte killar gillade sånna filmer? sa hon och log mot mig, jag ryckte på axlarna.
- Jag är ovanligt otrolig, sa jag till henne, hon skrattade och gick till bluerayn och satte in filmen. Jag log mot henne när hon satte sig jämte mig och log sitt söta leende.
- Kom, sa jag och öppnade min famn igen och log svagt mot henne, hon skrattade tyst och la sig i mitt knä med huvudet mot min bröstkorg.
Jag tog hennes hand medans vi började titta på Dear John...

Bara 2 kommentarer på kapitel 19, kom igen. Jag vet att ni kan det!
Glöm inte att gilla facebook sidan Klicka här om ni vill gilla den!
Kommentera!
Postat av: julia

Jätte bra! Längtar efter nästa kapitel! :D

2012-05-21 @ 20:21:54
URL: http://ttp://
Postat av: Becka

Bra :)

2012-05-21 @ 20:28:39
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: