2012-05-24 | 17:00:37 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 22 - I don't wanna go home!

Previous:
Där nere var inte bara Justin utan Pattie också, jag stoppade när jag såg henne och tittade chockat omkring mig.
- Katie, hörde jag Pattie säga och jag vände mig om och log...

Hon började le.
- Hhej, sa jag och tittade med stora ögon på henne, hon skrattade och gav mig en kram.
- Det var längde sen man såg dig, du har både växt och är mycket vacker, sa hon och jag kände att jag började bli varm om kinderna. Justin kom och kramade mig bakifrån och pussade mig på kinden, Pattie log mot oss men hennes min blev alvarlig lika snabbt.
- Ni måste vara försiktiga! Det är redan bilder ute, sa hon och gick till köket, Justin tittade på mig och log svagt. Jag log också och tittade på Pattie som satte stekgärnet Justin hade stekt pannkakor med i diskmaskinen.
Jag tog upp mobilen som plingade till, jag hade fått ett SMS från Sarah.
"hejsan, jag har inte varit med dig på flera år känns det som :) Hoppas att du har tid idag, tänkte att vi kunde åka upp till bergen. Såklart kan du ta med Justin, ta gärna med en gitarr ;)"
Jag skrattade åt det och såg att Justin också skrattade, han hade säkert också läst SMSet. Jag tittade på han och log. Sen skrev jag snabbt in ett svar.
"Ja, jag vet. Det skulle vara roligt, såklart vill Justin med när du vill att vi ska ta med en gitarr? ;)"
Jag skickade det och vände mig om och log mot Justin, han tog tag om min midja och log stort.
- Jag är hungrig, sa jag och han började skratta, jag skrattade också lite och gick till köksstolen där Pattie satt och tittade i ett magazin.
Jag tog en pannkaka och började äta min frukost, Justin kom och satte sig jämte mig och började också äta.
*
Vi satt i bilen till Sarah och jag var riktigt glad över att jag fick träffa henne igen, det hade hänt så mycket dom senaste dagarna som jag gärna skulle vilja berätta för henne.
- Vad tänker du på? frågade Justin och jag skakade på huvudet och tittade på han och log.
- Inget, sa jag och tittade ut genom fönstret igen.
Efter en stund var vi framme och jag gick ut ur bilen och väntade på Sarah som kom springandes ut ur huset och kramade om mig, jag skrattade.
- Det var ganska längde sen i alla fall, sa hon och vi satte oss i bilen, jag nickade och tittade på Justin som log mot mig. Jag log mot han med och tittade sen på Sarah som log mot oss.
- Jag kanske inte borde säga detta men.. ni är riktigt söta ihop, sa hon och jag tittade på Justin och log snett mot mig, jag skrattade och pussade han lätt på munnen. Han skrattade och började köra mot berget.
*
Justin's Perspektiv
Jag parkerade bilen och vi alla gick ut ur den och jag tittade på utsikten, det var riktigt vackert. Jag tittade på Katie som skrattade med Sarah lite längre bort och log för mig själv.
Sarah hade sagt att vi passar bra ihop, det gjorde mig riktigt glad.
Jag gick sakta till bilen och tog fram min gitarr som jag hade tagit med mig för att det stod i SMSet från Sarah att vi skulle det, jag började sjunga på I love you too av Usher.
(lyssna medans ni läser och tänk er att det är Justin!)
Katie tittade på mig och log svagt, sakta kom hon mot mig och satte sig jämte mig. Jag fortsatte att sjunga och spela och hon började nynna, jag visste att hon kunde sjunga men hon ville inte bli artist.
My first time i cried
You were incredible, took my breathe away I remember first time your eyes met mine.
I saw a lot of me in you.
Hon började le större och jag fortsatte, Sarah kom också och satte sig och log hon med.
Jag ställde mig upp och ställde mig framför dom och slutade spela en liten stund och tog Katies hand men fortsatte sjunga, jag ställde henne upp och smekte hennes kind.
My gift fot life is seeing the smile on your face.
That's when all of my troubles melt away.
Holding you in my arms make the world feel like a better place.
You say I love you, well I say that I love you too.
Jag släppte hennes hand och började spela igen, jag tittade henne i ögonen medans jag sjöng och jag såg att hon fick tårar i ögonen, jag började nästan gråta av att jag älskade henne.
Det kanske såg löjligt ut men det kändes speciellt och helt fantastisk att ha någon som man verkligen älskar och vill vara med hela ens liv.
Katie gick bakom mig och hjälpte mig med att spela, hon gjorde ackorden och jag spelade. Hon började skratta och började gunga till takten, jag skrattade med och gungade i hennes takt. Sarah började skratta och gjorde "aww" åt oss. Jag fortsatte att sjunga och jag och Katie fortsatte att gunga till takten, det kändes som en romantisk film. Att man var i en scen där allt var så romantiskt och att det verkligen såg ut att dom älskade varandra.
Sarah satt bara och tittade på oss och log.
Mitt när jag och Katie hade som roligast så ringde hennes mobil och hon svarade snabbt.
- Nej, jag vill inte komma hem! sa hon och jag kände att den romantiska stunden verkligen var borta...

Här har ni ett och det kanske kommer ett till idag, om det kommer många kommentarer så kommer det ett idag. Jag börjar skriva på ett nu! Om ni kommenterar riktigt mycket så kommer det, inte annars :)
Kommentera!
Postat av: julia

Jätte bra! Ett till idag snälla:)

2012-05-24 @ 18:44:55
Postat av: Lynn

Jätte bra ett till? Snälla? :)

2012-05-24 @ 19:56:41
Postat av: Josefine

hur bra som helst :D snälla en till ikväll snällaaa

2012-05-24 @ 21:38:46
Postat av: Becka

Bra :)

2012-05-24 @ 23:11:55
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Liv

Awesome!

2012-05-25 @ 14:38:30

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: