2012-05-25 | 17:48:25 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 23 - Finally The Date

Previous:
Sarah satt bara och tittade på oss och log.
Mitt när jag och Katie hade som roligast ringde hennes mobil och hon svarade snabbt.
- Nej, jag vill inte komma hem, sa hon och jag kände på mig att den romantiska stunden verkligen var över...

Katie's Perspektiv
Mamma hade frågat mig vart jag var så hon kunde hämta mig men kunde hon inte förstå att jag inte ville hem? jag ville inte bo där längre, jag orkar inte med hennes ego hela tiden. Hon bara tror att hon äger oss, att vi måste lyssna på henne. Jag bryr mig inte, jag är tillräckligt gammal att flytta hemifrån!
När jag hade sagt till henne att jag inte ville hem sa hon att jag var tvungen, jag orkar inte att bry mig om henne längre.
- Mamma, bry dig inte. Jag orkar inte med ditt dumma ego du har inuti dig! sa jag och jag ångrade mig snabbt att jag sa det och att jag sa det så högt. Justin regarerade och tittade oroligt på mig, Sarah satt på bänken och tittade både frågande och chockat på mig.
Snabbt stängde jag av och suckade.
- Vad hände? sa Justin som var märkligt nära mig så jag blev skrämd, jag skrattade lite åt mig sjäv och tittade sen på han.
- Det var mamma, hon sa att jag var tvungen att flytta hem igen, sa jag och Justin kramade om mig. Jag pussade han på kinden och log mot han.
- Det går ju inte, vi har ju en dejt som vi ska till, sa han och log, jag skrattade och log också och tittade på Sarah som tittade på oss och log som ett fån. Jag skrattade åt hennes min och hon tittade generat ned i marken.
- Förlåt, det ändå paret som jag känner som verkligen är "in love" är ni, sa hon och jag skrattade och tittade på Justin som log mot henne.
*
När vi var vid Justins hus så gick vi ut ur bilen och kände massor av paparazzis som fotograferade oss. Jag gömde huvudet och tittade ned i marken.
Justin drog med mig snabbt in och lyfte upp mitt huvud.
- Är du okej? sa han och jag nickade och smekte hans kind, han log mot mig och kysste mig mjukt.
- Jadå, kan jag få byta om till dejten? sa jag och tittade på trappan och sen på justin, han skrattade och nickade. Jag log mot Pattie som satt i soffan och tittade på TV medans jag gick upp till justins rum och tittade i min resväska. Nej, jag hade inte packat ut det sen igår och nu luktade det inte det godaste.
- JUSTIN! skrek jag och han sprang fort upp och tittade oroligt på mig, jag log mot han och då lugnade han ned sig.
- Gud, du skrämde mig. Vad är det? sa han och gick fram till mig, jag pekade på min resväska och han tittade ledsamt på mig men log sen.
- Tur att jag har köpt en klänning till dig, sa han och jag tittade chockat på han. Han log mot mig och gick ut till hallen och in igen med en rosa kort klänning. Jag log mot Justin som gav den till mig, snabbt slängde jag mig om Justins hals och kysste hans mjuka läppar.
- Du är verkligen min ängel, sa jag och log mot han, han ryckte på axlarna och gick till sin garderob och letade efter kläder.
- Kom ned om 1 timme, okej? sa han och jag nickade och tittade på klänningen som låg på sängen. Jag hoppades att det skulle bli en bra dejt med Justin.
Snabbt gick jag till sminket och tänkte en lång stund om jag skulle ha lite smink på mig, jag visste att Justin inte gillade det. Det är därför jag verkligen tvekar om jag ska ha det ibland.
Tillsist tog jag bara på mig lite mascara och gick sen till sängen och tog på mig klänningen, jag letade efter ett par bra skor till den.
*
När hela jag var klar så hade det gått exakt 1 timme, jag log över hur jag hade lyckats göra klart mig i tid. Det var inte ofta det hände. Sakta gick jag ned till Justin med ett leende på läpparna.
Där nere stod han i kavaj och log när han såg mig, jag log mot han också och gick sakta till han. Justin tog tag om min midja och tittade mig i ögonen.
(lyssna medans ni läser under!)
- Jag hoppas att detta blir en kväll du kommer komma ihåg hela ditt liv, sa han och jag log och kysste han mjukt, han besvarade den och tog sen min hand och vi gick ut till Limousinen som stod utanför huset. Jag blev chockad och tittade på Justin, han skrattade bara och öppnade limousindörren så jag kunde gå in. Jag nickade och satte mig, snart kom Justin på andra sidan och satte sig. Många paparazzis tog foton utanför men jag och Justin brydde oss inte. Vi hade inte tittat i magazin på länge och visste inte vad som stod men ärligt så brydde vi oss inte ett dug och vad som stod om oss i tidningarna.
*
Efter 10 minuter stannade vi utanför en privat strand och vi fick gå ut ur limousinen, Justin log mot mig och tog min hand. Jag skrattade och vi gick på stranden tills jag såg ett lysande hjärta framför ett bord, jag tittade på justin och pussade han på kinden och vi började springa till bordet.
Där låg det mat på talrikarna och alkoholfri champange, jag log ännu en gång mot Justin som skrattade och drog ut stolen så jag kunde sätta mig sen satte han sig på sin mittemot mig.
- Har du gjort allt detta? sa jag till Justin och tittade runt mig, Justin nickade och tittade också runt sig.
- Inte trädet men allt annat ja, sa han och log mot mig, jag skrattade och tittade ned på min talrik som det låg spagetti och köttfärsås på, jag skrattade tyst för mig själv och tittade sen på Justin.
- Jag verkligen älskar det, sa jag och tittade på justin som log mot mig, han tog min hand och tittade mig i ögonen.
- Jag kan inte sluta säga jag älskar dig, sa han och jag skrattade och tittade generat ned på bordet, Justin skrattade och tog tag om min hand hårdare, jag tittade på han och log.
- Jag älskar dig med, Justin, sa jag och tittade på han med stora ögon, han böjde sig fram över bordet och kysste mig. Jag skrattade men besvarade kyssen.
Vi båda började att äta och jag beundrade maten, den var verkligen riktigt god. Om det var Justin som hade lagat den, var han riktigt duktig på att laga mat.
- Vad tyckte du om maten? frågade Justin.
- Det var riktigt gott, har du gjort det? frågade jag och han nickade sakta, jag tittade chockat på han.
- Då kan du allt, sa jag och han skrattade lite och tittade ut på havet, det hade börjat bli lite mörkt som gjorde så att det blev riktigt mysigt.
*
Jag gick med Justin på strand kanten och vi höll händer, det var riktigt mysigt.
Plötsligt bärde Justin upp mig och gick ut till havet med mig, jag började skratta.
- Justin, släpp ned mig! sa jag mellan mina skrattatacker, Justin skakade på huvudet som gjorde så att jag började skratta ännu mer.
- Säg att du vill sova med mig ikväll, sa han och jag slutade skratta och han slutade att gå.
- Varför skulle jag inte vilja? frågade jag han och han skrattade och tittade mig i ögonen och kysste mig, jag besvarade den långvariga kyssen och tittade sen mig i ögonen igen.
- Du är så vacker, sa han och jag log svagt och kysste han igen.
- Kan du snälla släppa ned mig? sa jag och han skrattade och nickade, han släppte ned mig och jag rättade till klänningen och gick till stranden och la mig på sanden och tittade upp på himlen som var fyld med stjärnor. Justin kom snabbt och la sig jämte mig och la armen om mig, jag log mot han och tittade sen upp på himlen igen.
- Titta, sa han och pekade på en stjärna som föll, jag skrattade och tittade chockat på den...

Förlåt för igår men bara för det får ni ett extra långt, jag hoppade lite emellan allt men jag ville inte att det skulle bli för långt.
Kommenter!


Postat av: Moa

Hejsan, har du gjort klart min design än? :)

Kanske tar lite tid, men längtar super mycket! :)

2012-05-27 @ 01:03:58
URL: http://swaggiejustinbieber.blogg.se/
Postat av: Liv

Awesome kapitel!

2012-05-27 @ 11:36:41
Postat av: Karin

Amazing!!! MEEEERAAA!!!!😊😊😊😊

2012-07-11 @ 11:37:05

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: