2012-05-04 | 16:25:40 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 6 - What happened?

Previous:
- Bara lämna mig ifred! sa jag och stängde dörren sakta.
Jag satte mig på golvet vid dörren och började gråta ännu mer, jag ville inte såra han men han sårade mig. Någon gång måste han lära sig att det inte är okej att såra andra...

Justin's Perspektiv
Jag såg henne stänga dörren sakta, jag ville stoppa henne men jag ville inte såra henne mer. jag har aldrig velat såra henne.
Mina tårar rann ned för min kinder, jag hade gjort fel. varför lämnade jag henne?
Jag gick sakta ned för trappan i mörkret och märkte att en bil kom och Katies familj hoppade ut ur bilen och tittade frågande på mig. Jag tittade ned i marken medans jag gick iväg ifrån deras hus. Jag ville inte ställa till med mer problem än vad det redan är.
Katie förkänar inte mig, men nu när jag har sett henne.. kan jag inte låta henne gå. Jag måste kämpa för att hon ska förlåta mig och jag ska kämpa, jag ska kämpa tills jag har gjort allt jag kan för att få henne att förlåta mig. Annars kan jag aldrig titta på henne eller hennes familj utan att få skuldkänslor.
Katies Perspektiv
Jag hörde en bil utanför och tittade fort ut från fönstret med mina kinder torra av alla min tårar. Jag såg mamma, pappa och Liam tittade frågande på Justin när han gick ifrån dom med ansiktet ned mot marken. Jag sprang fort upp på mitt rum och stängde dörren och satte mig på sängen med mina händer för ansiktet och började gråta.
Varför skulle detta hända mig?
*
Jag hörde dörren öppnas och in kom Sarah som kom springandes mot mig och kramade om mig, jag satt i sängen och tittade in i väggen.
- Katie, jag är så ledsen, sa hon och kramade om mig igen. Jag tittade ledsamt på henne och kramade om henne också och snyftade.
- Din mamma ringde, sa hon och jag nickade och andades lungt så jag skulle kunna slippa tårarna om det fanns några kvar.
- Katie, vad hände? frågade hon och jag tittade på henne och tog ett ljupt andetag och började berätta allt som hände.
- Jag sa till han att han han hade mig en gång och kommer aldrig att få mig tillbaka, sa jag och hon kramade om mig en gång till.
- Det är bäst så Katie, sa hon och jag nickade och tittade in i väggen.
Tillbaka i tiden
- Okej, om jag skriver här skriver du under det okej? sa Justin och jag skrattade och nickade. Han log och skrev sitt namn det bästa han kunde på väggen. Jag gick fram till han och tog pennan och gjorde ett hjärta under det och sen skrev jag mitt namn under hjärtat. Sen pussade jag det och log mot Justin som också log och tog pennan och ritade på mitt ansikte. Jag tittade chockat på han och tog den och började jaga han runt i hela huset...
Nutid
Jag tittade ned på mina händer och tittade sen på Sarah som tittade ned i golvet.
- Jag hämtar en madrass, sa Sarah och jag skrattade lite åt henne. Hon visste precis när vi skulle sova över.
Jag bytte om till pyamas byxor och en stor tröja och satte mig på sängen och väntade på henne. Det tog inte långt tid innan vi var klara för att lägga oss.
Vi sa godnatt och jag släckte lampan, jag hade svårt för att sova för jag tänkte bara på Justin hela tiden men jag visste att jag behövde glömma han ändå om han var här!
*
Jag vaknade innan Sarah, hon sov som en stock och jag ville inte väcka henne.
Jag gick ned och satte mig i soffa och suckade och strök mina händer genom mitt hår och tittade ned. Liam kom gåendes mot mig och satte sig i soffan jämte mig. Det var chockerande att han var vaken nu klockan 8 första sommarlovsdagen.
- Är du ledsen? frågade han och tittade på mig, jag tittade på han och sen ned.
- Lite, sa jag och han kramade om mig, jag blev chockad igen. Jag hade aldrig kramat min bror, inte när han ville.
- Han gjorde fel, du förkänar inte han! sa Liam och jag log mot han och kramade om han igen. Han skrattade tyst och gick till köket och tog fram bröd och smör och bredde sin macka.
Jag gick ut till poolen och satte mig och doppade mina ben och lekte med vattnet med min hand. Jag tittade på min egen spegelbild och ställde mig upp och torkade av mina ben med min hand och gick in och upp på mitt rum. Jag tog fram ett par shorts och ett linne sen en tunn kofta över. Sen gick jag tyst ned och satte mig på köksstolen och tog fram min mobil. Jag hade fått ett SMS från Chaz.
"Vi måste träffas! det är viktigt!"

Kommentera!
Postat av: Becka

Bra :)

2012-05-04 @ 16:31:20
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Mimmi

bra bra :D

2012-05-04 @ 17:47:24
URL: http://minaberattelser.bloggplatsen.se
Postat av: Ebba

FETT BRA!!!! Meeeeeeeeeeeer!!!

2012-05-04 @ 22:15:25
URL: http://belibersmile.blogg.se/
Postat av: Lily

vill du göra länkbyte? :) xx

http://harrystylesnovel.blogg.se

2012-05-05 @ 13:05:24
URL: http://harrystylesnovel.blogg.se/
Postat av: Lily

vill du göra länkbyte? :) xx

http://harrystylesnovel.blogg.se

2012-05-05 @ 13:05:53
URL: http://harrystylesnovel.blogg.se/
Postat av: Lexi

Maila mig om headern, skicka krav och sådant :)

2012-05-05 @ 14:10:01
URL: http://iansomerhalderstorys.bloggplatsen.se
Postat av: Josefine

Sjuuuuuuuuukt braa OMG :O :O kommer verkligen fortsätta följa denna blogg alltså :P kan duu inte typ skapa en sida på fb och sen skriva där när du lagt upp en ny del? :D kram

2012-05-05 @ 15:40:13

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: