2012-10-20 | 17:36:59 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 80 - Afterparty...

Previous:
- Jag älskar dig, sa jag och Justin tittade på mig med sina gulliga stora ögon, han log mot mig och smekte min kind. 
- Jag älskar dig också, sa han och kysste mina läppar.

Allt var klart när vi kom fram till baren där efterfesten skulle vara, vi satte oss vid ett bord och Justin tog min hand. 
- Imorgon kommer vi vara i L.A, sa Justin och jag log mot honom men snart blev min min alvarlig, han började titta frågande på mig. 
- Ville du inte åka till L.A? frågade han mig men jag skrattade och tittade in i hans ögon. 
- Jag har något att berätta för dig, sa jag och han tittade nyfiket på mig men precis när jag skulle säga det kom Sarah, Nate, Ryan, Chaz,Pattie, mamma med Jake i armarna och Liam in genom dörren och snart stod alla jämte oss och log. 
(Lyssna medans ni läser detta stycket)
- Vi har en liten överaskning, sa Sarah och snart kom Trey Songz in till rummet, jag tittade chockat på honom, han skulle sjunga. 
- Har ni planerat detta? frågade jag Sarah, hon log och nickade. 
- Lyssna på texten, sa hon och jag skrattade åt henne, jag vände mig om till Justin och tog hans hand. Han log mot mig men hade fortfarande den nyfikna minen. jag skrattade innan jag vände mig och för att lyssna på låten Trey Songz skulle börja sjunga, jag kände igen låten och visste att den skulle vara perfekt till just idag.
Jag lyssnnade på texten och kunde inte hjälpa att le, snart var hela lokalen full av människor som stod och lyssnade på låten och gungade till takten, jag kunde inte fatta att detta var dagen som alla flickor har drömt om sedan de föddes. Denna dagen är perfekt, jag har gift mig, jag har en överaskning till Justin som jag vet att han kommer gilla och jag har en familj som jag älskar med hela mitt liv. Bättre kan det inte bli, inte i mitt liv.
Jag vände mig om till Justin och tittade han i ögonen, han tittade frågande på mig medans jag stod och log. 
- Justin... Jag är gravid, sa jag.
Justin's Perspektiv
Jag tittade chockande på henne när jag hade hört hennes ord som kom sakta ur hennes mun, var det sant?
- Va? sa jag och väntade på svar, det kändes som evigheter innan hon äntligen svarade. 
- Jag gjorde testet innan jag gick in genom dörrarna, ja. Justin, jag är graivd, sa hon och jag skrattade och lyfte upp henne i min famn, hon skrattade innan hon pussade min kind och höll hårt om mina axlar. Jag skrattade och kände hur lyckan inuti mig blev ännu större. Vi skulle bli en ännu större familj. 
Jag satte ned henne och smekte hennes kind. 
- Jag älskar dig, sa jag till henne och kysste henne hårt, hon besvarade min kind och snart hördes massor av skratt och prat, jag brydde mig inte utan fortsatte att kyssa min älskade fru. Hennes underbara läppar och roliga och söta skratt. 
Jag avlsutade kyssen och tittade henne i ögonene, hon log mot mig och jag såg hur några tårar hade runnit ned för hennes kinder, jag torkade bort dem och pussade hennes kind. 

(Sluta lyssna!)
Katie's Perspektiv
Plötsligt gick Justin upp på scenen och satte sig på stolen och fixade micken, jag började le och kunde inte vänta tills jag fick höra hans röst. 
(Lyssna medans ni läser!)
Jag tittade rakt in i hans ögon när han började sjunga, det började pirra i min mage och snart fick jag några till tårar ned för mina kinder, han underbara röst gjorde så jag blev känslosam och ville bara gå upp och krama om honom. 
Jag mimade "Jag älskar dig" till honom och jag såg hur han började le, jag skrattade och gick lite närmre scenen och lyssnade på musiken som kom ut ur högtalarna. 
- Vad händer? Varför lyfte han upp dig innan? hörde jag Sarah säga jämte mig, jag vände mig om och log mot henne. 
- Jag är Gravid, sa jag och hon tittade chockat på mig men snart gav hon ifrån sig ett tyst skrik och kramade om mig, jag skrattade och tittade på Justin som fortfarande tittade på mig och Sarah. 
- Jag fick veta det innan jag gick igenom dörrarna till bröllopet, sa jag och Sarah tittade på mig och började le svagt, jag skrattade och tittade ned i marken. 
- Det är bara roligt att få veta att vi ska bli en ännu större familj, sa jag till henne och hon nickade och skrattade, hon kramade om mig hårt och sedan tittade hon på Justin som nu tittade på publiken. 
- Ni är nog världens sötaste par, ni har gått igenom nästan allt och ni är fortfarande lika förälskade och galna i varandra som ni var för första gången ni träffades, sa Sarah och jag sken upp som en sol, det som hon sa var sant. Vi har verkligen gått igenom allt som nästan finns men vi är fortfarande som plåster på varandra. 
Jag tittade på Justin som blundade medans han sjöng, jag kunde inte hjälpa att le när jag såg hans otroligt fina ögon som mötte mina. 
- Det kommer bli en ära att leva med i erat otroliga liv, sa Sarah och jag skrattade åt henne och slog henne på armen, hon skrattade också och började gunga till musiken. 
- Jag är seriös, jag är verkligen glad att jag lever i era liv, sa Sarah och jag skakade på huvudet när jag ännu en gång kom ihåg det Nate hade sagt till mig. Jag tittade på henne med höjda ögonbryn och himlade ögon.
- Nate råkade säga att han hade en ny flickvän... sa jag och Sarah tittade ned på golvet, jag skrattade och snart tittade hon upp på mig med en generad blick.
- Jag är ledsen att jag inte sa någonting men du var upptagen med bröllopet och jag har inte hunnit säga det, sa hon och jag skakade på huvudet. 
- Jag är bara glad att du också har hittat någon, men du skulle sagt det lite tidigare, sa jag och tittade på Justin igen, hon nickade och suckade.

 Näst sista! 
Jag hittade inga bra bilder till detta kapitlet, ledsen över det men jag hoppas att den är bra ändå.
Nästa kapitel kommer bli det sista i denna novellen, jag kommer börja skriva det direkt och sedan får vi se när den kommer upp. Kanske idag?
Ingen Gräns!
 
Postat av: Arlinda

Looove it<3

2012-10-20 @ 18:13:45

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: