2012-10-22 | 22:17:50 | Kategori: You Are My Destiny (avslutad)

Snällt sätt eller inte alls.

Att få kommentarer som "hejdå, jag läser inte din novell längre på grund av den tjejen" är inte det roligaste att få. Jag tror ni vet det, men sen kom jag och tänka på att jag inte tvingar er att läsa denna bloggen. Jag tvingar er inte att gilla novellen eller tjejen, ni har fått ett val att följa bloggen eller att strunta i den. 
Jag är inte irriterad utan ledsen, jag förstår att vissa inte vill ha Selena men jag gjorde en röstning som ni fick välja att rösta på eller inte. 
Jag kan inte hjälpa att Selena vann. 

Jag kommer välja en annan tjej om ni verkligen inte vill ha Selena, men vissa ville ha henne och det är faktiskt svårt för mig att bestämma vad ni vill eller inte. 
Jag kommer inte välja Shelley eller Selena... utan en helt annan, ge gärna förslag... men.. bli inte sur om det inte blir den som ni ville ha!
Ert val... men jag orkar inte med kommentarer som är som den där uppe, om ni har något att säga... Säg det på ett snällt sätt eller säg det inte alls.

Jag hoppas att ni förstår mig.
Postat av: Arlinda

Du kan ta Acacia Clark hon är jätte fin,sök henne på Google:)

2012-10-22 @ 22:34:29

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: