2012-09-04 | 21:11:44 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Snaart!

Jag skriver så gott jag kan och försöker skynda mig, jag vill att ni vill veta vem det var med den "svaga" rösten... 
Jag skyndar mig men håll ut, jag förstår att ni vill ha kapitlet så snabbt som möjligt! :)
Postat av: Ebba

Hej gör du designer till bloggar? Om du gör det kan du snälla mejla mig då?
<3

2012-09-05 @ 09:48:02
Postat av: Anonym

Hej! Jag är så himla sugen på att starta upp en blogg om Demi Lovato, hon är en sådan inspiration för mig och betyder otroligt mycket för mig. Så bloggen är inte startad än för skulle vilja ha en ny fin design och du gör ju hur fina som helst =) Jag har en blogg till om Justin Bieber som har över 500 unika besökare per dag så jag har kunskap av att skriva inlägg,översätta texter osv :) Så jag kommer isåfall länka Demi Lovato bloggen så den kommer garanterat gå upp i statistik den med :)

Du kan ju höra av dig och säga vad du tycker om detta :) Kram & Ha en underbar helg på dig!

Du kan svara på kommentaren till min mejl: [email protected]

2012-09-07 @ 10:55:01
Postat av: Anonym

Glömde att tillägga och fråga om du skulle vilja göra en design till mig :)

2012-09-07 @ 10:56:08
Postat av: Julia

Ååh ja längtar efter nästa! Snälla skynda <3 xoxo

2012-09-07 @ 17:18:56
Postat av: Linn

Hej, Gör du designerns? Om du gör det maila mig på : [email protected] , Snäällaa!! <3

2012-09-07 @ 19:35:16
URL: http://stooryofbieeber.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: