Se Framsida

Beställ Design

Om ni är sugna på en ny design och har läst både regler och information kan ni nu beställa en, det finns några saker som jag vill veta i mejlet:


Vilka bilder ska vara med i designen?
Vad vill du ha för färger?
Hur vill du ha menyboxarna och inläggsboxarna, t.ex. runda kanter?
Vill du ha länkar i headern?
Vill du ha något speciellt i menyn, t.ex. copyright eller bloglovin?
Något citat i headern, meny eller inlägg?
Vill du ha bloggadressen i headern?
Skicka 3 bloggar som du tycker är snygga.


När du bestämt allt skickar du mejlet till: [email protected]
När ni har skickat mejlet kommer jag svara på det och om jag vill veta något mer skickar jag tillbaka frågor men om allt är klart för mig så lägger jag er i kön och då får ni vänta tills det blir eran tur. När det väl blir eran tur kommer jag skicka ett mejl till er och när den är klar kommer ni få se den i en live preview. Sedan om ni gillar den så behöver jag lösenord och e-post till eran blogg så jag kan lägga in den. Klart!
 

 
PORTFOLIO:
   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback