2013-12-31 | 11:38:22 | Kategori: Länkbyten

Länkbyte - Ettdshow.blogg.se

Direkt från ett kapitel:
Jag vaknade av samma dröm igen. Det var som vanligt den där trevliga dagen när jag och Sophie satt på mitt rum och läste tidnigar och sånt. Jag saknade Sophie. Det  var idag det var exakt sex månader sedan hon försvann ur mitt liv. Varför? Det visste jag inte. Jag hade sms:at henne och ringt och allt annat man kan göra men hon hade inte svartat på något och när jag hade ringt mamma hade hon bara sakt att Sophie hade flyttat.
 
Jag slängde bennen över sängkanten och drog på mig kläderna som låg slängda på golvet. Jag kollade mig i spegeln och såg att mitt hår var en ända röra. Jag suckade och drog en keps över de hela innan jag gick ner till köket för att få i mig ett stort lass med huvudväksabletter.
 
Går kvällen fest hade varit helt galen och de ända jag minns var att jag hånglade upp 75% av alla tjejer. Louis och Zayn hade blivit väldigt irriterade på mig. De hatade verkligen när jag gjorde så. De hadetade att jag var en sån jäkla player de sa att det gav One Direction dåligt rykte.

Klicka HÄR eller på bilden för att komma till hennes blogg, jag kunde tyvärr inte hitta handlingen till hennes novell men om ni är nyfikna så klicka in och börja läsa!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: