2012-11-09 | 19:40:53 | Kategori: You Are My Destiny (avslutad)

Chapter 4 - Are You Okay?

Previous:
- Eftersom ni inte har en buss att åka hem med... jag skulle precis gå till ett kafé här i närheten, är ni sugna på något att äta? frågade han och jag tittade chockat på honom. 
- Seriöst? 
Vi satt inne på ett Kafé när det plötsligt kom massor av paparazzis som frågade oss massor av frågor och alla samlades runt oss, jag hörde en suck och snabbt tittade jag åt Justins håll. 
Jag hann knappt reagera innan Justins livakt försökte föra bort alla så vi kunde gå ut och som tur var hann vi faktiskt springa lite fort ut till Bilen vi hade kommit hit med. 
- Jag är ledsen, började Justin innan jag avbröt honom. 
- Det gör inget, vi måste till hotellet ändå, sa jag och log svagt mot honom, Becky log också och tittade ut på alla som nu hade samlats runt bilen. 
- Vilket hotell? frågade Justin oss och jag tittade på Becky som tittade på mig och rykte på axlarna. 
- Jag tror det hette något med Parii, sa jag och tittade osäkeert på Becky som skrattade, jag skrattade också och tittade upp på Justin som log. 
- Jag tror jag vet vart det ligger, det tar bara några minuter dit, sa han och sa till hans livakt att börja köra till ett ställe som jag inte hörde vad det hette men det måste ha varit hotellet vi bådde på, jag och Becky.

- Så, är du på semester här? frågade jag Justin som tittade upp på mig och log svagt. 
- Om man kan kalla så, ja. Jag ska ta det lugnt i 1 månad, det har Scooter sagt till mig, sa Justin och jag tittade frågande på honom när han sa "Scooter". 
- Min Manager, Scooter Braun, sa han och jag nickade sakta och tittade ut genom fönstret, jag tyckte att jag började känna igen vägen vi åkte på men än så länge var jag inte säker.
Efter några minuter var vi utanför vårat hotell, Justin sa hejdå och såklart var Becky tvungen att ta ett foto  och krama om honom. Justin bara log hela tiden och brydde sig inte, han var verkligen van vid att man vill ta foto med honom. 
- Vill du inte ta foto? frågade Justin och jag skrattade men skakade på huvudet, han tittade fortfarande på mig och himlade med ögonen. 
- Helt säker? frågade han sedan och jag skrattade igen och skakade på huvudet... igen.
- Det är okej, men tack ändå, sa jag och tittade på Becky, hon skrattade och tittade på bilden hon precis tog med Justin. 
- Kan jag få din telefon? frågade Justin och jag tittade frågande på honom men jag visste att han inte skulle göra något dumt, han behöver inte snotta en mobil. 
Jag gav honom den och han tog ett foto snabbt med mig och gav den sen till mig. 
- Du kommer tacka mig, sa han och jag skrattade och tittade på bilden, jag såg usel ut. Nej, jag skulle verkligen inte visa den för någon. 
Han kramade oss båda innan han åkte iväg med sin bil, jag trodde faktiskt inte att han var så trevlig som han egentligen är. Han var väldigt lätt att prata med och han kändes väldigt varm och snäll. Det hade jag aldrig trott om jag inte hade träffat honom idag. 
- Jag är glad att vi blev inlåsta, sa Becky och jag skrattade och tittade på henne.
- När blev du så beroende? sa jag snabbt och tittade frågande på henne, hon tittade på mig och slog mig på armen. 
- För 1 minut sedan, sa hon och blinkade med ena ögon, jag skakade på huvudet och skrattade åt henne. 
 
När vi kom in till hotellet stod alla i lobbyn och pratade, när de såg oss pustade alla ut och jag såg James tittade chockat på oss. 
Han gick snabbt fram till oss och skakade på huvudet. 
- Jag hörde inte er innan idag, jag är ledsen, vad hände? frågade han oss och jag ryckte på axlarna. 
- Inget speciellt, vi blev bara inlåsta på en toalett och sen öppnade... en kille dörren, sa jag och tittade på Becky som skrattade och tittade ned på sin telefon, jag slår vad om att hon tittar på bilden. 
- Är ni okej? Vem öppnade? frågade James sedan snabbt, jag skrattade och ryckte ännu en gång på axlarna. 
- En vanlig kille bara, vi fikade och sen körde han oss hit, sa jag och började gå till hissen, jag ville bara upp på rummet och lägga mig i sängen och titta på film. Tack och lov är klockan snart 6 och vi var lediga resten av  kvällen...

 Klar!
Äntligen för mig också, jag har skrivit och skrivit men det enda som jag skrev blev dåligt så fick jag skriva om. Men äntligen har den kommit upp och kapitlet är ganska bra i alla fall.
Ingen gräns!
Postat av: Arlinda

meraaa! <3

2012-11-09 @ 21:33:46
Postat av: Anonym

MEEEEEEER

2012-11-09 @ 23:06:23
Postat av: Tilda

Jätte bra!

2012-11-10 @ 00:15:47

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: