2013-04-28 | 11:57:37 | Kategori: You Are My Destiny (avslutad)

Chapter 30 - Just Euu!!

Previous:
- Gärna, viskade han i mitt öra så jag fick en rysning ifrån ryggraden, jag skrattade och vände mig om medans jag tog Justins hand. 
Jag ska bara hitta Becky först också...
 
Nästa dag 
Jag vaknade av en smäll av att jag rullade ned ifrån sängen, jag suckade och satte mig sakta upp och gnuggade mina ögon. När jag insåg vilken dag det var så sken jag upp som en solstråle. 
Jag ställde mig upp och satte upp håret i en slarvig knut innan jag gick ned med bara en stor oversise tröja och mina trosor, jag skrattade lite åt mig själv innan jag hällde upp lite saft i ett glas och lite flingor med mjöl i en skål och jag satte mig vid bordet och började äta. 
- Godmorgon, hörde jag mamma säga ifrån soffan, jag tittade dit och såg hon och pappa sitta och skratta åt mig, jag tittade frågande på dem. 
- Vad? Jag ska duscha sen ändå, sa jag och ryckte på axlarna, de skakade på huvudet och fortsatte att prata med varandra medans de läste de senaste i tidningen och i mammas fall i magasinet. 
När jag hade ätit klart gick jag upp och duschade lite snabbt innan jag försökte välja ut vilka kläder jag skulle ha, just här i stratford var det inte så varmt men i Utah är det inte så kallt. Varför ska man börja med Utah precis på jullovet? 
Jag tog ett par svarta Jeans och en grå vanlig T.shirt tillsammans med en millitärgrön kofta, sedan la jag några smycken på sängen för att se vad som skulle passa till, det fick bli ett armband och någon ring som passade bra till. 
När jag var klar med kläderna fönade jag mitt hår, jag hade bestämt mig för att ha det ofixat idag, helt naturliga lockar hade jag knappt någonsin. Men någongång måste man prova något nytt. 
Jag satte mig på sängen och kände ett pirr i min mage, idag händer det, jag ska med Justin på hans tour och ha otroligt roligt med bara Justin och hans Crew. 
jag ställde mig upp och tittade mig i spegeln en sista gång innan jag gick till James rumsdörr som var stängd, jag knackade 1 gång innan jag sakta öppnade dörren och såg James kyssa Becky hårt och passionerat, jag stod där och tittade chockat med öppen mun när James tittade upp och såg mig. Han tittade ned på Becky som tittade lika chockat på mig som jag såg på dem. 
 
- Alexis, sa James och jag stängde dörren och gnuggade mina ögon, den synen kommer aldrig försvinna ur mitt minne... Usch! 
- Alexis, sa James när han kom ut ur hans rum och stannade mig från att slänga igen min dörr. 
- Vad var det där? frågade jag honom och han tittade ned på golvet och jag såg hans skyldiga min. 
- Bara... Euu! sa jag och satte mig på sängen och masserade mina tinningar, usch!
- Jag kan förklara, sa James och satte sig jämte mig, jag tittade på honom medans jag flyttade ett halvs steg ifrån honom, han suckade och jag såg hans fortfarande chockande min. 
- Det bara hände... sa han och jag skakade på huvudet och stoppade honom med min hand. 
- Bara hände? Så du har... nejnejnej... fy, sa jag och tittade ned på mina knän, han nickade sakta och jag suckade och skakade på huvudet. 
- Hur... länge... har ni varit tillsa... mmans? stammade jag fram, han tittade upp i taket precis som om han räknade hur många månader det var, det gjorde mig bara mer äcklad... 
- 1 och en halv månad, sa James och jag började andades djupt för att inte spy, såhär äcklad har jag aldrig varit i hela mitt liv. Min bästa vän och min... bror? Euu!
Jag sa inte mer utan tog min väska och sprang ned för trappan och låste in mig på toan där nere för att komma så långt borta ifrån dem som möjligt, jag tog fram min mobil och skrev in Justins nummer. Efter 3 signaler svarade han. 
- Hej, det är Justin, sa Justin. 
- H-hej, sa jag och masserade mina tinningar igen. 
- Alexis, hej, vad har hänt? frågade Justin och jag skakade på huvudet precis som om han skulle kunna se. 
- Jag fick precis veta att min bästa vän och min bror... sover tillsammans, sa jag och Justin började att gapskratta i luren vilket fick mig att skratta lite jag också. 
- Va? sa Justin och jag svarade med ett "mhm" 
- Okej... jag antar att du vill bort därifrån så fort som möjligt, sa Justin och jag skrattade och nickade. 
- Ja... 
- Jag hämtar dig om en kvart, planet lyfter ikväll men vi kan väll göra något tillsammans idag... antar jag, sa Justin och skrttade lite till, jag pustade ut och lutade mig tillbaka på toalettstolen.
- Du fattar inte hur mycket jag älskar dig, sa jag och Justin skrattade och jag hörde hur han log i luren. 
- Jag älskar dig också, gör dig i ordning och säg hejdå... sa Justin innan vi la på och jag suckade och tänkte att jag verkligen inte ville gå ut härifrån, jag vill inte ens tänka på att se dem... göra det igen...
Justin's Perspektiv
Jag satte mig i bilen och började direkt att köra till Alexis, jag skrattade fortfarande åt bilden av James och becky vara tillsammans, hon måste verkligen äcklas... 
Jag svängde in på hennes tomt och hon kom springandes ut ur huset med hennes väska och hela paketet, jag skrattade och gick snabbt ut för att hjälpa henne. 
- Tack och lov, sa hon och jag skrattade och öppnade bakluckan och la in hennes saker innan jag stängde den och vände mig om till Alexis för att krama om henne och pussa henne på kinden. 
- Hur mår du? frågade jag och log svagt mot henne, hon skrattade och gömde sitt ansikte i hennes händer. 
- Det var den äckligaste synen jag någonsin har sett, de stod där och hånglade och.... blä, sa hon och jag skrattade och smekte hennes kind. 
- Jag tänkte att vi kanske skulle kunna åka till köpcentret innan vi åker hem till mig? frågade jag henne, hon nickade och fick ett leende på hennes läppar. 
- Tack och lov för att jag har dig, sa hon och kysste mig mjukt, jag besvarade kyssen och öppnade bildörren till henne innan jag gick in på min sida och körde bort ifrån hennes hus. 
 
Alexis Pespektiv
Justin parkerade bilen utanför den största gallerian vi hade i Stratford, det fanns några affärer att handla mat i men annars var det bara kläder och skönhetssalonger. 
Jag gick ut och väntade på Justin som snabbt kom till min sida och tog min hand, jag hoppades på att det skulle vara lite folk här idag. Annars skulle dagen bli ännu värre än den redan är. 
- Vart vill du börja? frågade Justin när vi gick in genom dörrarna, jag ryckte på axlarna och pustade ut när jag såg att det bara var lite folk idag, vilket var konstigt. 
- Då väljer väl jag, sa Justin och jag tittade frågande på honom, han stod och tittade på en skoaffär precis jämte oss, jag skrattade och pussade Justin på kinden. Han tittade ned på mig med ett stort leende. 
- Kom, sa han och sprang in med min som ett plåster efter honom. 
Han gick in på högklackar avdelningen och började leta medans jag satt mig på en stol som var riktigt obekväm, hårt och äcklig. 
Jag hörde Justins skratt och misstänkte att han hade något pågång, men när han kom in med ett par neongröna högklackade skor skrattade jag och blev påmind då Jag och becky var inne i skoaffären och Justin kom in för att han försökte gömma sig och Becky började leta efter skor till honom men han hängde med mig till högklckade avdelningen istället för att vara med henne, när Becky förstod att han hade rymt till mig visade jag henne ett par äckligt gröna högklackade skor för att inte göra henne besviken. 
Justin tog av mig min ena sko och tog på min  ena klackarskorn istället, jag skrattade och ställde mig upp men såklart utan balans så jag ramlade ned på golvet. Justin tittade chockat på mig när jag låg på golvet och tittade chockat på honom. 
- Är du okej? frågade han snabbt innan han hjälpte mig upp, jag skrattade och nickade ivrigt, han skrattade och pussade min kind. 
- Min klumpiga flickvän, sa han och tog min hand, jag skrattade och nickade sakta medans jag gick till spegeln och tittade in mina skor. 
- Väldigt... intressanta, sa jag och slängde av mig dem, Justin tittade frågande på mig medans han kom fram till mig. 
- Akta, du vet inte vad de kostar, sa Justin och jag höjde ögonbrynen och la mina armar på Justins axlar och tittade honom i ögonen. 
- Hur långt tid tar det att flyga till... Utah? frågade jag tyst och Justin tittade frågande på mig, jag log svagt och skrattade medans jag slog han på armen. 
- Inte för att du får någonting då, sa jag och vände mig om, jag kände Justins armar runt min midja och kände hans andetag i min nacke. 
- Om du retas... retas jag, viskade han i mitt öra och kysste min nacke innan han sakta men säkert vände mig  om och skulle precis kyssa mig när han backade med ett flin på hans läppar, jag tittade ledsamt på honom och vände mig om och tog upp klackarskorn som jag slängde på golvet och ställde den på sin plats igen innan jag vände mig om igen och tittade på honom när han tittade på mig ifrån topp till tå och bet sig i läppen, jag log mot honom och gick närmre honom med sakta steg. 
- Är du säker på att du vill retas med mig? frågade jag tyst och stannade bara några centimeter ifrån honom och la min hand på hans bröst när jag sakta närmade mig hans läppar och kysste dem passionerat och hårt, Justin drog mitt huvud närmre hans och snart stod vi mitt i affären och kysstes som fånar utan att veta vilka som tittade på. 
- Om ni ska vara här får ni handla något, sa någon jämte oss och vi avslutade chockat kyssen och tittade på mannen som stod med höjda ögonbryn och tittade på oss, jag skrattade och tog Justins hand. 
- Vi är ledsna, sa jag och gick snabbt ut med Justin ifrån affären. 
När vi stod mitt ute bland folket stannade vi och skrattade så vi nästan ramlade ihop. 
- Det var pinsamt, sa jag och tittade på Justin som log mot mig. 
- Nejdå, vi är vanliga tonåringar som bara är lite... passionerade, sa Justin och jag skrattade och tittade runt mig, det var bara några som tittade på oss men jag kände på mig att det skulle bli värre snart. 
- Ska vi åka? frågade jag Justin och han nickade innan vi gick ut till hans bil och började köra hem till Justin...

Tack för kommentarerna men så envis som jag är nöjer jag mig inte än, jag vill ha respons, jag ger mig inte! ;)
Kapitlet blev långt och jag älskar att skriva mycket om Justin och Alexis, som jag tror att ni har förstått. Om det blir för mycket, skriv bara en kommentar så fixar jag det!
Jag vill inte börja med minst .. kommentarer igen! Snälla, kommentera!
 
Postat av: Zandra

Det är super bra! Gillar när det är långt och mycket om Alexis och Justin som du!

2013-04-28 @ 19:18:31
URL: http://justinbstoriees.blogg.se
Postat av: Josefine

UNDERBART!
Älskar idén med becky och james!!!
Härligt med hångel i sko affären oxå! ;)
Vill ha mer!!!

2013-04-28 @ 21:09:24
URL: http://josefinepetterssonn.devote.se
Postat av: Arlinda

Mera!!

2013-04-28 @ 23:14:15

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: