2013-08-06 | 11:34:00 | Kategori: You Are My Destiny (avslutad)

Chapter 50 - Nothing happened.

Previous:
- Jag kommer om bara någon minut, sa jag och startade bilen.
- Har du något emot att prata med mig ända tills du kommer hit? Jag känner mig på ensam och jag vill verkligen prata med min pojkvän, sa hon, jag log och nickade. 
- Gärna. 
 
Alexis Perspektiv
När jag hörde Justin svänga upp på parkeringen log jag stort och sprang fram till fönstret för att kika på Justin när han klev ut ur sin bil, jag kunde inte hjälpa att skratta när jag såg hur han såg ut, när jag hade ringt måste jag ha väckt honom för han såg verkligen nyvaken ut, jag hade aldrig sett honom med såhär rufsigt hår förut, han måste ha haft en mardröm eller en riktigt dålig dröm. 
- Jag ser dig i fönstret, försök inte tjuvkika på mig, sa han och gick fram till dörren och plingade på medans jag skrattade och la på vårat samtal, snabbt öppnade jag dörren och lät honom gå in innan jag gick fram till honom och kramade om hans varma kropp. 
- Hej, sa Justin och strök mitt hår medans han besvarade min kram, jag log och tittade upp på honom. 
- Hej, viskade jag och kysste honom mjukt innan han tog min hand och tittade in i mina ögon, jag log mot honom och skrattade. 
- Jag tänkte att vi kunde ha en myskväll, med filmer och massvis av godis, sa jag och tog med honom in till vardagsrummet där det stod en stor skål med godis, Justin skrattade och nickade. 
- Det låter perfekt. 
- Men först måste du piggna till, du ser dödstrött ut, sa jag och tittade oroligt på honom, han smekte min kind och log svagt mot mig. 
- Jag mår bra, huvudsaken är att du inte känner dig ensam, sa Justin, jag tog bort hans hand från min kind och drog min hand genom hans rusfiga hår. 
- Nu när jag inte känner mig ensam längre, måste jag fixa till dig, sa jag och pussade han på kinden innan jag tog hans hand och gick upp till mitt rum, medans Justin satte sig på min säng hämtade jag en handduk åt honom. Han tittade frågande på mig. 
- Jag älskar verkligen ditt morgonrufs, men jag har aldrig sett dig såhär trött förut, därför erbjuder jag dig min dusch och... dina kläder som du har lämnat här, sa jag och visade honom sina kläder som har varit i mitt rum för länge och som behöver användas, han skrattade och tog min hand och pussade den mjukt, jag log och gav honom handduken och pekade på badrumet, han gav ifrån sig en liten suck innan han tog sina kläder och gick snabbt in till badrummet. 
 
Efter några minuters väntan kom Justin ut ifrån badrummet och såg mycket piggare ut, men såklart hade han inte tagit på sig sin tröja utan hade en bar överkropp, jag himlade med ögonen mot honom medans han log stort och tittade ned på sig och upp på mig igen. 
- Jag glömde hur du hatar dina tröjor, sa jag och följde Justin med blicken när han gick fram till mig och höjde ögonbrynen, snart fick han ett flin på sina läppar. Jag skrattade och skakade på huvudet medans Justin la sin hand på min kind och smekte den mjukt. 
- Du har rätt, jag kanske borde hata min byxor istället, sa Justin, jag skrattade åt honom och slog han löst på armen, han ryckte på axlarna och skrattade åt min reaktion. 
- Okej, denna gången tillåter jag dina magmuskler, sa jag och kysste honom mjukt, han besvarade kyssen och drog mig närmre sig vilket fick mig att le stort. 
- Jag måste prata med dig, sa plötsligt Justin allvarligt, jag tittade oroligt men också nyfiket på honom medans han satte sig på sängen och tittade upp på mig. 
- Innan idag frågade du mig varför jag ofta går på klubben i stan, sa Justin och tittade ned i hans knä, jag satte mig jämte honom och lyfte upp hans huvud så han såg mig i ögonen. 
- Jag har gjort många misstag, sa Justin tyst, jag log svagt mot honom och nickade sakta. 
- Det är okej, sa jag tillbaka till honom och jag kunde se i hans ögon hur orolig han var över hur jag skulle reagera på vad han skulle säga. 
- Nästan varje kväll när jag har varir här i Stratford så har jag, Chaz och Ryan gått till den klubben, vi har druckit för mycket och... träffat olika tjejer, sa Justin, jag nickade sakta och tittade ned i mitt knä, Justin tog min hand vilket fick mig att titta upp på honom igen.
- Jag ska inte skylla på något, för det var mitt val att gå till klubben. Men inget hände, det kan jag lova, sa Justin medans han tittade in i mina ögon, jag log svagt mot honom och smekte hans kind. 
- Jag vill visa dig något, sa jag och gick till mitt skrivbord och tog fram det senaste numret av Seventeen, Justin tittade frågande på mig när jag satte mig på sängen igen och visade honom framsidan. 
- Jag fick den i posten idag, den kom egentligen till mamma, hon tror att hon blir yngre av att läsa ungdomsmagazin... I alla fall visar den massor av bilder på dig, Chaz och Ryan på klubben. Jag litar på dig, Justin, om du bara kunde förstå att jag fattar att du har det jobbigt med din karriär, jag vill bara att du pratar med mig, sa jag och gav honom tidningen, han bläddrade igenom sidorna med alla bilder och tittade sedan upp på mig igen, jag gick fram till honom och såg honom i ögonen.
- För det är väl därför du gick till klubben från första början? På grund av allt runtomkring dig, alla paparazzis jagar dig överallt, dina fans skriker och hoppar på dig. Allt handlar om ditt liv, din karriär, du får knappt någon lugn och ro längre, allt är stress, sa jag och satte mig ned jämte honom igen, han tittade på mig med oroliga ögon medans han la sin hand på min och smekte den försiktigt. 
- Jag älskar dig, sa Justin tyst till mig, jag log svagt mot honom och kramade om honom mjukt, han besvarade kramen och pussade min panna.
- Jag älskar dig med. 

 Kanske inte det bästa kapitlet, men just nu funderar jag på vad som kan hända. Har ni några idéer om något spännande eller kul som skulle kunna hända, vill jag gärna veta. 
 
Postat av: Ebba

Hej hur vart det med designen? :)
Kram

2013-08-06 @ 11:57:03
URL: http://fantasy.blogg.se
Postat av: Ebba

Skrev in fel blogg adress hehe :/

2013-08-06 @ 11:57:43
URL: http://fantasybieber.blogg.se
Postat av: arlinda

Merrraaaa!

2013-08-06 @ 19:45:25
Postat av: Celebnovell

Sjukt bra! :)

2013-08-06 @ 22:42:22
URL: http://celebnovell.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: