2013-08-17 | 21:37:36 | Kategori: You Are My Destiny (avslutad)

Kapitel 55.

Jag tror inte att kapitlet kommer komma upp idag, om jag ska vara ärlig så har jag ingen inspiration! Jag försöker verkligen att skriva men allt jag skriver blir bara dåligt. Jag vill inte sluta skriva så ni ska få vänta, om ni har några idéer! Snälla! Hjälp mig att få inspiration så kapitlerna blir bättre och mer intressanta!
Postat av: Celebnovell

Destiny kanske typ ser bilder på Justin tillsammans med tjejer och utanför klubbar osv. Och under kanske det står någonting "efter varje koncert så lämnar Bieber alltid till en klubb. Han har sett med olika tjejer dom närmaste dagarna/veckorna. är Justin och Dezteny ett avslutat kapitel?" - fast självklart ska det stå i ett mer professionellt sätt. Sen kanske Justin inte orkar längre och åker tillbaka till Desteny som vägrar lyssna på honom men gör det tillslut och får reda på att Justin har festat och sånt på grund av att han inte kunde stoppa tänka på henne. Han försökte glömma henne. Detta var bara lite snabbt skrivet men jag hoppas det var till något hjälp - kanske inte alls den väg du vill att novellen ska ta, men du kanske fick några idéer. :P♥

2013-08-18 @ 00:34:58
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Anonym

Som celebnovell skriver fast att även hon börjar fast lite mer "farligt" droger, ciggareter, alcohol, killar m.m skulle bli riktigt intressant att läsa om hoppas du fick någon bra idee :)

2013-08-18 @ 23:03:39

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: