2013-07-17 | 13:30:00 | Kategori: You Are My Destiny (avslutad)

Chapter 48 - What Happened?

TIDSINSTÄLLT INLÄGG!
Previous:
- Han sa att du har som ett VIP kort in till klubben med ditt crew, sa jag tyst och han tittade ned på sina händer och sakta upp på mig igen. 
- Justin, du får inte ens vara där inne, varför får du komma in där? sa jag oroligt, han öppnade munnen men stängde den lika snabbt. 
- Det är... komplicerat...
 
Jag tittade frågande på Justin som nervöst titta ned på sina händer, pötsligt kom James gåendes in i rummet med en orolig men också lättnad min, det känns som om han har stått utanför mitt rum ganska länge och hört allting som jag och Justin har pratat om.
- Tack och lov att du har vaknat, sa James och lät lättnad medans han satte sig på andra sidan av sängen, jag log mot honom och glömde bort allt med Justin och fokuserade på James istället. 
- Kommer du ihåg vad som hände? frågade han, jag skakade på huvudet och tittade snabbt på Justin som såg orolig ut innan jag tittade tillbaka på James.
- Nej... eller jo, hur jag kom in och... 
Jag fick plötsligt en obehaglig känsla inom mig som gjorde att jag nervöst tittade ned på golvet, James la sin hand på min axel och log svagt mot mig.
- Du behöver inte berätta, sa han försiktigt, jag tittade på honom och skakade på huvudet innan jag ställde mig upp vilket fick mig att bli snurrig och höll på att ramla. 
- Jjag... behöver vara ifred, sa jag tyst oh gick ut ifrån mitt rum och in på toan och tittade mig i spegeln, jag tog mig för huvudet och blev mer och mer illamående. Varför kommer jag inte ihåg vad som hände efter att jag kom in?
Justin's Perspektiv
Jag tittade på James som oroligt tittade tillbaka på mig innan han gick ut ifrån Alexis sovrum och ned för trappan, innan jag följde med honom ned stannade jag utanför toaletten och hörde hur Alexis andades djupa andetag och man kunde höra hur hon inte mådde bra. 
Jag gick sakta ned för trappan med skuldkänslor, det kändes inte bra att ljuga för Alexis dessutom kändes det inte inte bättre att vi inte vet vad som hände med henne inne på klubben. 
Jag satte mig på köksstolen jämte Becky som tittade på mig med ledsen min.
- Hur mår hon? frågade Becky, jag tittade på henne och skakade på huvudet medans jag suckade och ville gå upp till henne och krama om henne. 
- Om jag ska vara ärlig, så vet jag inte hur hon mår, sa jag och tittade ned på mina händer och tänkte på hur stel hon blev när jag rörde vid hennes kind. 
- Justin, du ser helt slut ut, gå hem och vila, sa Leila, Alexis mamma och log svagt mot mig, jag besvarade hennes leende med mitt och ställde mig upp för att gå fram till dörren och ta på mig min jacka och mina skor.
- Tack för att du hittade henne, Justin, sa Leila igen och gav mig en kram innan jag gick ut till min bil och åkte hem. 
 
Alexis Perspektiv 1 timme senare
Jag vet inte hur länge jag hade suttit inne på toan och bara tittat in i väggen, jag försökte komma ihåg någonting alls men det kände som om min hjärna ville hålla allt hemligt, det betyder att det måste ha varit något hemskt...
Plötsligt hördes en knack på dörren som gjorde att jag skakade bort mina tankar och lyssnade på vem som var där ute. 
- Alexis, det är Becky, hörde jag Becky säga bakom dörren, jag nästan hoppade av att höra hennes röst.
Jag öppnade sakta dören och tittade rakt in i Beckys blåa ögon och kände en lättnad igenom min kropp. 
- Hej, bästis, sa hon och log mot mig, jag skrattade och kramade om henne. 
- Hej, sa jag glatt tillbaka och log stort mot henne. 
- Ska du fortsätta sitta inne på toan? sa hon och jag skrattade och skakade på huvudet och gick till mitt rum och satte mig lugnt på sängen. 
- Justin har åkt, han behövde sova, han har varit här hela natten och suttit och tittat på dig, sa hon och log svagt mot mig, jag log nervöst tillbaka och tittade ned på mina händer. 
- Tänker du också fråga om jag kommer ihåg någonting? sa jag tyst till henne, hon la sin hand på min axel och tittade på mig med oroliga ögon. 
- Inte om du inte vill, sa hon tyst tillbaka, jag nickade och suckade så Becky tittade frågande på mig. 
- Jag kommer inte ihåg någonting, det känns som om jag inte vill att jag kommer ihåg det, sa jag och hon fick tillbaka den oroliga blicken. 
- Du kanske innerst inne inte vill veta vad som hände heller, sa hon och jag tittade på henne, efter James har hon blivit mognare, vilket fick mig att le och på något sätt bli stolt över henne.
- Kom, jag antar att du är hungrig, sa hon och log stort mot mig medans hon drog ned mig till köket och gav mig en ostmacka, jag log tacksamt mot henne och tittade runt mig. Mamma, pappa och James tittade på mig med glada ögon vilket fick mig att bli glad över att de inte oroade sig över mig, även om de kanske gjorde det innerst inne. 
- Är det okej om din mamma och jag åker och jobbar? frågade pappa, jag nickade snabbt och tog ett bett av min ostmacka, mamma gick fram till mig och kramade om mig och pussade min panna, samma gjorde pappa innan de hade försvunnit ut till bilen.
- Jag måste också åka iväg, sa James innan han också gick ut till sin bil, nu var det bara jag och Becky kvar. 
- Så, vad vill du göra? frågade Becky mig, jag ryckte sakta på axlarna och satte mig på soffan och satte på TVn, Becky kom och satte sig jämte mig och tittade på mig med nyfiken min. 
- Så, hur går det med Justin? frågade Becky mig, jag tittade frågande på henne och hon log svagt mot mig. 
- James sade innan att han såg dig bli helt stel när Justin rörde dig, sa hon och jag suckade och tittade tillbaka på TVn. 
- Jag kände mig... obekväm när han rörde mig, sa jag tyst och Becky tittade oroligt på mig, jag tog mig för huvudet och tittade på henne med lika orolig min som Becky hade. 
- Becky, det hände någonting på den klubben, mitt huvud vill bara inte komma ihåg det, sa jag snabbt och hon lade sin hand på min axel och rynkade ögonbrynen. 
- Men... varför käner du dig obekväm... när Justin rör dig? frågade hon mig, jag skakade på huvudet och suckade. 
- Jag vet inte...

Vad tror ni händer med Alexis och Justin?
Postat av: Celebnovell

Åh herregud - har känslor av att hon kanske har blivit våldtagen. :S

2013-07-17 @ 14:36:10
URL: http://celebnovell.blogg.se
Postat av: Biebzstoory

NEJ de tappar väll inte känslorna för varan :'(

SJUKT BRA <3

2013-07-17 @ 18:03:08
URL: http://biebzstoory.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: