2013-03-17 | 18:28:00 | Kategori: You Are My Destiny (avslutad)

Chapter 25 - Kisses.

Previous:
- Nej... jag höll dig borta, jag... var bara orolig hur jag skulle känna mig utan dig så... jag försökte glömma bort dig men varenda minne av dig gjorde mig svag och... sa hon och hennes ögon fylldes med vatten igen och jag skakade på huvudet och kramade om henne försiktigt, jag kände hennes andetag som kittlades i min nacke...
Alexis Perspektiv nästa dag
Jag tittade på Justin som sov djupt och jag kunde höra hans tunga andetag, jag tittade på hans stängda ögonlock och ville bara väcka honom och krama om honom tills... förevigt. 
Jag smekte hans kind och la mig nära honom, när jag förstod att jag bara tittade på honom log jag svagt och skrattade tyst. 
Plötsligt började hans ben att röra på sig, jag tittade på honom när han sakta öppnade ögonen och mötte mina. 
- Ska det inte vara jag som tittar på dig i sömnen? frågade Justin mig med sin mörka och sexiga morgonröst, jag skrattade och nickade sakta. Justin la sin hand på min kind och kysste mig mjukt. 
- Men... tyvärr så måste jag vakna tidigt för att jag har skola klockan... snart, sa jag och tittade på klockan som hängde över dörren, snabbt hoppade jag upp ur sängen, började leta efter kläder och hade knappt märkt av att Justin satt och tittade på mig när jag bara stod i BH och trosor. 
Jag tittade på Justin som nöjt satt och följde mig blicken vart jag än gick. 
- Ooopss, sa jag och gick närmre honom, han skrattade och log stort. 
- Kom, sa han och drog mig till sig och slängde i mig i sängen, jag skrattade och möttes av en passionerad kyss som varade för länge. 
Plötsligt hördes ett tjejskratt ifrån rummet brevid, jag tittade snabbt på väggen och på Justin. 
- Vems rum är det? frågade Justin och jag tittade på väggen och satte mig upp. 
- James, sa jag tyst och smög ut från mitt rum med Justin bakom mig, tillsammans lyssnade vi på James dörr. Nu lät det bara James musik som man tyst hörde melodin från. 
När vi stod som närmast dörren öppnades den och både jag och Justin höll på att ramla framlänges. 
- Okej, om ni ursäkrat mig så ska jag gå och duscha, sa James och jag tittade på Justin och skrattade tyst. Han skrattade också och tittade på James som gick in till toan. 
 
Jag satt stressat vid bordet och åt det sista av min frukost medans Justin fixade sig, han hade bestämt sig för att han ville skjutsa mig till skolan idag. Vilket gjorde hela min dag. 
Men jag kunde inte sluta tänka på om jag och Justin bara inbillade oss när vi hörde tjejskrattet ifrån James rum, att veta att James kanske... dejtar någon är... konstigt...
Jag kände händer runt min midja och log svagt, jag vände mig om och möttes av Justins oskyldiga leende. Snart var vi mitt inne i en mjuk kyss och jag förde mina händer genom hans hår. 
- Jag kommer bli sen om du håller mig här, sa jag och tittade in i Justins ögon, han tittade ledsamt på mig och suckade innan han släppte taget om mig. 
- Nejnej, lite till, sa jag och kysste honom snabbt några gånger till och kramade om honom. 
 
- Åhh, om jag bara kan vara med dig hela dagen, sa jag och tittade upp på Justin, jag pussade honom snabbt på kinden och hoppade ned från stolen. 
- Men...det är okej att drömma, sa jag och Justin skrattade och gick ut till hans bil med mig snabbt efter.
 
Justin stannade bilen utanför skolan och tittade ned på ratten för att inte bli sedd, jag suckade och pussade honom på kinden. 
- SMSa mig om du inte hämtar mig, jag vill inte stå ute i kylan i timmar för att jag väntar på dig, sa jag och log svagt mot honom, han skrattade och tittade upp på mig och kysste mig hårt. 
- Jag kommer aldrig lämna dig igen, sa han och jag tittade in i hans ögon och nickade sakta. 
- Jag kom och tänka på... när du sov... att vi... typ aldrig har haft en dejt, kanske något att tänka på? sa jag och Justin skrattade och log med sitt perfekta leende. 
- Jag kommer tänka på det, sa han innan jag gav honom en snabb puss och sprang iväg för att börja den långa och tröttsamma skoldagen... 
Justin's Perspektiv
Jag åkte runt i stan och letade efter något fint till Alexis, som hon hade sagt innan har vi aldrig haft en riktigt dejt och ikväll vill jag att hon ska bli glad. 
Jag kom tillsist fram till en smyckesaffär som jag har varit inne i många gånger innan, men denna gången hoppades jag på att hitta något till Alexis och inte min mamma. 
- Vad kan jag hjälpa dig med? frågade en kvinna som såg ut som att vara i 60 års åldern, hon hade kort grått hår och några rynkor i ansiktet. 
- Jag tror att jag letar efter ett halsband eller något speciellt som passar en tjej i 17 års åldern, sa jag och tittade runt mig, kvinnan nickade och log svagt. 
- Ung kärlek, jag får in många män på speciellt alla hjärtans dag som kommer och vill köpa något extra fint till deras fruar men de åker alltid härifrån med ett halsband eller ett par öronhängen, de vet inte om att vi har mycket annat som passar in perfekt för kvinnor i alla åldrar, speciellt för unga par, vilket säkert är därför de aldrig köper det... sa hon och jag skrattade och hängde efter henne in till ett rum som var fullt med smycken. 
- Kvinnor... Tjejer, gillar att få något speciellt ifrån deras män, eller ja... i din situation pojkvän, va? sa hon och jag nickade och log svagt. Hon skrattade och tog fram ett halsband med ett hjärta på, det stod inget men det var vackra fina mönster som påminde mig om sommaren.
- De gillar att få presenter som påminner om dem de älskar, sa hon och gav mig halsbandet och jag tittade noga på det och följde blicken på alla mönster som mötte varandra och sedan vandrade vidare för att möta alla andra, det är ett vakert sammanlänkande mönster som jag tror att att Alexis kommer gilla. 
- Du kan be mig rista in era namn eller något som ni båda tycker om, det tar bara någon timme, sa hon och jag nickade och gav det till henne. 
.- Okej, skulle du kunna rista in Justin, Alexis och Je t'aime? frågade jag henne, hon nickade och skrev upp det på en lapp. 
Jag valde just Je t'aime för att det betyder Jag älskar dig på franska, jag vet att Alexis kan franska vilket var därför hon åkte till frankrike. Men det var i franrike som vi möttes för första gången, jag hoppas att hon vet hur mycket hon betyder för mig då...

 Det är mycket lättare att skriva på helgerna, det är därför det går mycket snabbare på helgerna också. 
Jag hoppas att ni står ut med uppdateringen, när det blir lungnare i skolan lovar jag att försöka uppdatera bättre!
Vad tycker ni? Vem har James i sitt sovrum?
 Kommentera, det börjar bli bättre!
 
Postat av: Fanny

Meeeeeeer :D

2013-03-17 @ 20:43:52
Postat av: Anonym

Meeeeeer

2013-03-19 @ 07:24:46

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: