2013-05-11 | 11:54:37 | Kategori: You Are My Destiny (avslutad)

Biebsdrew.blogg.se

Sacrifice for love

Sasha Gonzales är en 17 årig tjej från Calabasas Kalifornien.
Hon bor med sin sjuka mamma, och 8 åriga lillasyster. Sasha är en ganska populär tjej i skolan, fast när de kommer till hennes hem har hon det väldigt jobbig med sin mamma som är alkoholist. Sasha har alltid varit tvungen att köpa kläder,mat och mediciner till både sin mor och syster. Men allt förändras i hennes liv när Sasha och hennes lillasyster förs bort till en rik fosterfamilj som består av Mr Butler, Mrs Butler och deras 18 åriga son Ryan Butler. Ryan Butler som är Justin Biebers bästa vän.
Justin Bieber 18 år och som bor med sin mamma Pattie Mallette. Han är Snygg, Populär i skolan, Och är tjejernas drömkille. En kille med en stor hemlighet.
Men hans liv går småningom upp och ner när Sasha Gonzales flyttar in hos familjen Butler.

Klicka på bilden för att komma till novellen! 


Kapitel 37 under detta inlägget!

 

Postat av: T L S

Länkbyte :*? Om du har någon fråga om hur många läsare jag har eller så, är det bara att kommentera min blogg! :) Kram!

Svar: Jag kommer tyvärr inte länkbyte med dig om man måste ha lösenord för att komma in på din blogg, det är min ända regel! :)
Ida Larsson

2013-05-11 @ 20:50:52
URL: http://typicallovestories.blogg.se
Postat av: T L S

Oj haha fölåt! Jag höll på o trixa lite med bloggen förut det är därför jag hade lösenord! Men nu är det fritt att komma in!

Svar: Haha, det kan hända ibland. Jag fixar ett inlägg imorgon men lägger in dig i menyn så länge! :)
Ida Larsson

2013-05-12 @ 20:14:34
URL: http://typicallovestories.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: