2013-05-04 | 10:48:37 | Kategori: You Are My Destiny (avslutad)

Chapter 34 - Justin on stage...

Previous:
- Jag skulle bara säga till Justin att du ska gå på Meet and Greet nu... kom när... ni är klara med.... varandra... sa Alfredo och gick snabbt ut ifrån rummet och jag kunde inte hjälpa att börja gapskratta, Justin log mot mig och ställde sig upp och sträckte ut sin hand.
- Jag antar att vi är... klara nu, sa Justin och jag skrattade ännu mer men tog Justins hand och följde med honom till Meet and Greet...
Justin's Perspektiv
Jag hörde fansen skrika och min adrenalin började åka genom min kropp, jag hängde i vingarna som om bara några sekunder skulle åka ut och showen skulle börja. 
"Justin, Justin, Justin"
Jag log och kände hur jag sakta började åka framåt och skärmen öppnades, fansen skrek högt och jag försökte hålla mig att inte le, sakta men säkert var jag snart nere på marken och jag och dansarna spände av mig. 
Jag gick sakta fram och började le när jag såg mina fans skrika och gråta av lycka. 
(Lyssna medans ni läser!)
- LET`S GOO! skrek jag och hoppade upp och ned och sprang bak till mina dansare. 
- How are you today Utah? Fick jag ur mig och hörde alla fans skrika så högt det kunde och hoppade upp och ned för att få min uppmärksamhet... detta var min dröm. 
Alexis Perspektiv
Jag stod och log så stort jag kunde när jag såg Justin göra det han älskade, han dansade, pratade med sina fans och sjöng hans musik. 
Det var nästan så jag började att hoppa utav hans energi som han hade på scenen, jag sjöng lite för mig själv och gungade till musiken när jag hörde några börja prata bakom mig och jag slutade och skrattade åt mig själv. Jag fick en reflex att skrika men höll mig det inom mig, jag skrattade igen och fortsatte att titta på skärmen där man såg honom hälsa på sina fans och ha roligt, jag verkligen älskade att se honom så. 
- Är det första gången du ser på honom på scen? frågade Pattie bakom mig, jag vände mig om och nickade åt hennes fråga. 
- Det är stort att se honom på scen för första gången, man ser på honom att han älskar vad han gör, ellerhur? sa hon och jag skrattade och tittade på skärmen och nickade, 
- När han är där uppe får han mer energi och han ser piggare ut, sa jag och hon nickade och log medans hon tittade på sin son uppträda på skärmen. 
- Han är otrolig där uppe, sa jag och ville bara springa upp och omfamna honom och sjunga med, Pattie skrattade och mötte min blick. 
- Jag menade att jag har hört mycket om dig, Justin pratar om dig hela tiden och hur otroligt vacker du är, sa hon och jag tittade lite generat ned på golvet och log svagt. 
(sluta lyssna på musiken!)
 
Nu var det den sista låten på konserten och jag längtade tills jag skulle få krama om Justin. 
"So...Who Wanna be my baby?"
Skrek han ut och jag kunde inte hjälpa att le, han var otrolig mot sina fans och mot alla i hans Crew, han var perfekt. 
Musiken började spelas och Justin började att sjunga på Baby, alla bakom scenen sjöng ibland med och dansade till Justins otroliga röst som spreds ut i lokalen där alla fans satt och skrek medans de hoppade och grät, jag skrattade och tittade bakom mig där Alfredo och Pattie satt och pratade i soffan , Scooter stod precis som jag och tittade på konserten genom en av många skärman här bak, alla andra i hans Crew slet och jobbade för att få musiken rätt och göra så Justin hör hans egen röst i den lila saken som han sätter i örat. 
Plötsligt började fansen skrika ännu mer för att Justin hade lämnat scenen, jag fick ett litet pirr i magen och började småspringa till ingången till scenen där jag förstod att Justin var nu. 
Snart stod jag och tittade på Justin när han torkade sin panna och drack lite vatten, jag fick ett snett leende på mina läppar. 
- Du var otrolig där uppe, fick jag ur mig och gick fram till Justin som tittade frågande på mig men sken snart upp med ett stort och töttsamt leende, han kramade om mig och pussade mig på pannan.
- Okej... du är klibbig, sa jag och gjorde en grimage som Justin skrattade åt. 
- Prova du att dansa och sjunga samtidigt där uppe, sa han och jag skrattade och kysste honom mjukt, han besvarade kyssen innan han la sin arm om mina axlar och vi båda gick till rummet jag var i innan, jag antar att alla andra skulle vara också. 
Justin's Perspektiv
Vi möttes av leenden ifrån alla i mitt Crew och det gjorde så jag blev ännu gladare, första konserten efter "lovet" och nu har jag bara 5 kvar sedan ska jag vara ledig igen fast bara över Julen innan jag skulle börja igen och ha dubbelt så många som jag ska ha nu, jag älskar att uppträda men ibland kan det bli för mycket för att man åker till olika ställen hela tiden och hinner knappt med att sova ordentligt. 
- Ta en dusch och sedan kan vi åka tillbaka till hotellet så ni får vila, sa mamma och jag log tacksamt mot henne, hon besvarade mitt leende med hennes egna innan jag tittade ned på Alexis som tittade på mamma när hon gick iväg och började prata med Scooter, jag pussade henne på kinden så hon tittade på mig och hade ett svagt leende på hennes läppar. 
- Känner du för att duscha? frågade jag henne och hon tittade på mig med höjda ögonbryn, jag log oskyldigt mot henne som gjorde så hon skrattade lite tyst åt mig. 
- Varför inte? sa hon och jag blev chockad av hennes svar men kunde inte hjälpa att skratta, Alexis tog min hand och gick ut ur rummet och tittade åt båda hållen. 
- Vart ligger duschen... då? frågade hon och jag log stort mot henne medans jag pekade åt vänster, hon skrattade och tittade upp på mig. 
- Det visste jag redan, sa hon och började gå åt vänser med mig snabbt efter henne...
 
Alexis Perspektiv
Jag drog handduken runt mig och tittade på Justin som stod och tog på sig kläder som han hade tagit med sig innan vi åkte hit till lokalen, typiskt mig hade jag bara de kläderna som jag hade på mig innan men som tur var så hade jag inte svettats lika mycket som Justin heller.
- Du ser så trött ut, tröttare än mig, sa Justin och jag gick till sängen och tog på mig mina kläder. 
- Det är kanske för att jag för första gången hängde med min perfekta pojkvän på en konsert och stod bakom och nästan hoppade av glädje men också för att jag åkte ett flyg i 9 timmar och har knappt fått vila efter det, sa jag och tittade på Justin som nu satt på sängen och tittade på mig med ett svagt leende. 
- Nästan hoppade av glädje? frågade Justin och jag skrattade och slog han på armen, han skrattade och ställde sig upp innan han la sin hand på min kind och smekte den lugnt. 
- Som jag sa, du hade glädje och energi där uppe, det var nästan så jag skulle vilja vara där uppe med dig, sa jag och Justin log och närmade sakta sig min mun innan vi möttes i en mjukt kyss. 
Plötsigt hördes en lös knack på dörren och vi båda tittade frågande dit, medans Justin gick och öppnade skrattade jag tyst ör mig själv och tog på mig mina skor. 
- Justin, det är dags att åka till hotellet, sa Pattie och tittade på mig som hade blött hår, hon höjde ögonbrynen och tittade på Justin som hade ett oskyldigt leende på sina läppar. 
- Vadå? frågade Justin snabbt och Pattie skakade på huvudet och gick därifrån, jag kände hur jag började att rodna, Justin gick sakta tillbaka till mig och skrattade åt hur jag rodnade. 
- Åhh, har jag någonsin berättat för dig att du är riktigt gullig när du rodnar? frågade Justin och jag skrattade och skakade på huvudet. 
- Har jag någonsin berättat för dig att du är riktigt gullig när du inte har någon tröja på dig? sa jag och Justin tittade ned på sig själv och upp på mig igen.
- Nej, men jag vet att du tycker det, sa Justin och jag skrattade och puttade ned honom i sängen, jag kände ett par händer om mina höfter och plötsligt låg jag i sängen med honom. 
- Var inte det lite onödigt? frågade jag honom och satte mig upp, han skakade på huvudet och kysste mig mjukt och passionerat.
- Hörde ni inte när jag sa att ni....
Innan jag hann reagera stod Pattie och tittade frågande på oss när Justin fortfarande höll sin hand på min kind och jag höll min på Justins nacke. 
- Vi kommer, sa Justin medans han skrattade och ställde sig upp och tog min hand, Pattie suckade men hade ett leende på hennes läppar som gjorde så jag också log. 
- Ta nu era kläder så ni kan åka hem och... sova, sa hon och Justin tittade på mig och började att le stort, jag tog min jacka och gick snabbt ut och snart kom Justin och Pattie efter mig... riktigt pinsamt...

Kapitel 34 är uppe! Vad tycker ni? Jag lovar att det snart ska hända något men jag har lite problem med att kunna skriva nu, som sagt är min dator sönder men jag gör så gott jag kan...
Kommentera! Kommentera! kommentera!
 
 
Postat av: Carro

Sjukt bra blogg, sluta inte med storiesarna.

2013-05-04 @ 12:08:28
Postat av: Arlinda

Mer mer meeeeer!

2013-05-04 @ 20:25:58
Postat av: Biebsdrew

Så bra <3 länkbyte?!?

Svar: Såklart kan vi ha ett länkbyte! :)
Hur vill du göra det?
Ida Larsson

2013-05-05 @ 19:16:05
URL: http://biebsdrew.blogg.se/
Postat av: lina

svar. Oh min kompis har vart inloggad på min data, så blev fel person, heheh ;)
men ja jag kan göra båda jag också! fixar det efter skolan om det är ok? xx

2013-05-06 @ 07:58:08
URL: http://justindrewbieberstorys.blogg.se
Postat av: lina

jag har gjort ett inlägg som kommer upp klockan åtta i kväll!

2013-05-06 @ 15:46:18
URL: http://justindrewbieberstorys.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: