2012-08-03 | 18:16:35 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 57 - Tell me..

Previous:
 - Jag kan inte vänta tills du verkligen kommer att bli Mrs bieber, sa han och jag himlade med ögonen och skrattade. 
- Jag kan inte vänta tills du kysser mig.. just nu, sa jag och Justin skrattade och tittade på min mun och snart möttes vi i en passionerad kyss...
Jag log mot Justin och tvingade mig själv till att stänga ytterdörren, allt var så perfekt och jag ville träffa Justin så mycket som möjligt eftersom han skulle åka om 2 dagar.
- Katie Angel Jackson, vad gjorde ni? hörde jag Sarah säga och jag vände mig om och log stort mot henne, hon tittade frågande på mig. Jag skrattade och tittade ned på min hand. 
Snabbt visade jag henne handen och hon tappade kuddarna som hon höll i på golvet och hoppade upp och ned och skrek. 
- AHH, skrek hon och jag skrattade och snart var Sarah framme vid mig och tittade på min hand. 
- Friade han.. till dig? sa hon tyst och jag log och nickade, hon log stort mot mig och kramade om mig hårt. Jag skrattade och kände hur lyckan spreds inom mig. 
- Min bästa vän ska gifta sig, sa hon och jag nickade och kände hur tårarna kom bakom mina ögonlock, hon log mot mig och kramade om mig ännu en gång. 
- Grattis, sa hon och jag skrattade...
*
- Okej, berätta allt, hörde jag Sarah säga, jag öppnade tröttsamt ögonen och tittade runt mig, Sarah låg på sängen jämte mig och när jag tänkte på vad som hände igår så sken jag upp som en solstråle. 
- Hur mycket är klockan? frågade jag Sarah och hon ryckte på axlarna och jag suckade och tittade på väckarklockan jämte mig och när jag såg att den var halv 1 så blev jag stressad. 
Jag ställde mig upp och drog upp gardinerna, jag möttes av vita gator och vita hus. Jag blev först chockad men märkte sen att det var snö. 
- Snö? sa jag tyst för mig själv och sen skakade jag på huvudet, jag gick snabbt till garderoben och tog fram ett par mamma jeans och en tunika och sen satte jag upp håret i en riktigt slarvig tofs. 
- Varför har du brottom? sa Sarah och jag vände mig om och såg henne ligga lugnt och sansat i sängen och pillade med sitt hår. 
- Justin kommer hit, sa jag och Sarah satte sig upp och hade ett glatt leende på sina läppar, hon skrattade och nickade. 
- Vi måste skynda oss, sa hon och jag skrattade och nickade innan jag gick ned till alla andra som jag hoppades åt frukost. 

Där nere satt alla vid TVn  och stirrade in i skärmen som om det vad ett spöke i den, jag tittade frågande på dom innan jag såg att det stod pannkakor på spisen och jag kunde inte hålla mig så jag sprang fort dit och började att äta med händerna.
- Är det någon som är hungrig, hörde jag Justin bakom mig och jag vände mig om med pannkakor i munnen och på mina händer. 
Jag svalde min mat och nickade åt Justin som stod och skrattade åt mig, jag började också att skratta och log sen mot Justin. 
- Hej, sa jag tyst och Justin skulle precis krama mig men sen såg han mina händer. Han backade och jag skrattade och nickade. Jag vände mig om igen och gick till handfatet och tvättade mina händer.
Justin's Perspektiv
Jag skrattade åt hur hon hade ätitit pannkakorna innan, jag fattar att hon var hungrig men jag fattar inte att hon vill äta dom med.. händerna. 
Hon vände sig om och log mot mig, jag log mot henne med och gick närmre henne och tog tag om hennes midja och drog in henne i min famn. 
- Hur mår Mrs Bieber idag, viskade jag i hennes öra och hon skrattade och smkete min kind. 
- Jag mår underligt bra, sa hon och log mot mig, jag skrattade och nickade. Jag la min panna på hennes och tittade in i hennes ögon. 
- Har jag sagt till dig att du är, hann jag bara säga innan Sarah skrek, jag tittade chockat på henne. Hon stod och tittade på oss med ett stort leende på henne läppar. 
Jag tittade på Katie och hon nickade, jag förstod att Katie hade berättat för Sarah och det var därför hon skrek så när hon såg oss.
Alla andra kom springandes in till köket och ställde sig vid Sarah, jag skrattade ännu en gång åt Sarah när hon stod och nästan hoppade av glädje. 
Katie gjorde samma sak och tittade på mig med hennes bruna underbara ögon. 
- Har jag sagt till dig att du är? sa hon och jag log svagt mot henne och hon skrattade tyst. 
- Underbar, vacker, fantastisk flickvän och kommer att bli fantastisk fru, viskade jag i hennes öra och hon började att le svagt och pussade min kind och Kramade om mig...

 Tycker ni om att dom gifter sig? 
och tycker ni om hur söta dom är mot varandra? ;)
7 Kommentarer för mer!
Postat av: Arlinda

Jag är skiit glad att de gifter sig, haha och jag älskar hur söta dom är mot varandra!:)


Vill också fråga en sak, måste vi kommentera för att få ett nytt kapitel? Jag älskar din novell jätte mycket men bara lite tråkigt att kommentera hela tiden. Tacksam för svar!:)

Svar: Vad bra, jag hoppas att alla tycker det och så tidigt i novellen också! :)
Det blir lätt att man inte har skrivlust om ingen kommenterar som hände mig en gång och jag vill inte att det ska hända igen så att det är därför jag skriver "7 kommentarer för mer". Jag vet att vissa tycker att det är tråkigt att kommentera men jag uppskattar verkligen om man gör det! :)
Ida Larsson

2012-08-03 @ 18:37:55
Postat av: Karin

Aaaa!! :D

2012-08-03 @ 18:44:27
Postat av: Arlinda

Så man måste inte kommentera, men det måste vara 7 kommenterar för att få ett annat kapitel? eller? Hur många läsare har du just nu?, tacksam för svar:)<3

Svar: Nej, alla måste inte kommentera men 7 måste. Annars kommer det inte upp kapitel, jag har inte så många läsare och många kommenterar inte frivilligt! :)Innan hade jag mer än 50 men när jag la upp ett kapitel var 4 dag så sänktes det till 38...
Ida Larsson

2012-08-03 @ 18:56:10
Postat av: Febe

Skitbra! Har precis börjat följa denna blogg och ändrar mig inte! Du är riktigt grym! :)

2012-08-03 @ 20:09:56
URL: http://febelarssson.blogg.se
Postat av: Arlinda

Jaha!

Svar: Jag hoppas att det är okej att ni måste skriva några kommentarer, det tar ju bara några sekunder! :)
Ida Larsson

2012-08-03 @ 22:47:18
Postat av: Arta

meer!

2012-08-04 @ 11:54:03
Postat av: Alberina

meeer, faan va braaa!

2012-08-04 @ 11:54:46
Postat av: Becka

Bra :)

2012-08-04 @ 13:20:31
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: