2014-03-15 | 09:53:36 | Kategori: Meant To Be

Ett tag sedan sist.

Jag vet att jag inte har skrivit på evigheter och jag kan inte skylla på annat än att jag helt enkelt inte har lust, att skriva tar en hel del tid från fritiden och eftersom jag gärna vill göra annat också är det svårt att hålla intresset uppe, men jag försöker och ska verkligen försöka skriva klart detta kapitlet. 
 
Jag älskar att skriva och älskar er som läser, och jag hoppas att ni inte slutar läsa novellen eftersom jag inte uppdaterar lika bra som innan. Jag ska försöka hålla bloggen uppdaterad mer, men jag kan inte lova att kapitlen kommer ut varannan dag längre. Som sagt, det tar tid och det finns annat jag gör på fritiden också! :)
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: