2012-08-05 | 00:07:38 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 58 - Do you still have it?

Previous:
Katie gjorde samma sak och tittade på mig med hennes bruna underbara ögon. 
- Har jag sagt till dig att du är? sa hon och jag log svagt mot henne och hon skrattade tyst. 
- Underbar, vacker, fantastisk flickvän och kommer att bli fantastisk fru, viskade jag i hennes öra och hon började att le svagt och pussade min kind och Kramade om mig...
Katie's Perspektiv
Vi båda tittade oskyldigt på alla som tittade frågande på oss och på Sarah som stod och nästan åt upp sina naglar av nervositet.
Jag tittade upp på Justin som tittade ned på mig, han nickade och jag log svagt mot han och tog hans hand och tog ett djupt andetag innan jag skulle säga att vi var förlovade. 
- Jag och Justin är förlovade, sa jag snabbt och alla tittade chockat på oss, utom Sarah som skrattade och log mot oss.
Jag log stort mot alla och väntade på svar från någon av dom. 
- Grattis, sa Liam och gick fram till oss och kramade om mig och Justin samidigt, jag log tacksamt mot han och rufsade till hans hår. 
- Min lilla älskling ska gifta sig, skrek mamma ut och jag blev glad men också rädd för att jag visste att hon skulle ge mig en bamse kram.
Hon sprang fram till oss och stannade en liten stund framför mig och Justin och log stort innan hon kramade om oss hårt och länge. 
- Tack, mamma, sa jag och skrattade, Justin skrattade också och tittade på mig. Jag tänkte på hur det skulle vara utan Justin. Jag skulle känna mig ensam, ändå om jag hade alla andra som var här med mig och skulle inte lämna mig för att åka till L.A. 
Jag vände mig om till Justin med ett svagt leende på mina läppar. 
- Jag har en sak som jag vill visa dig, sa Justin och jag skrattade åt hur mycket han hade att visa mig dom senaste dagarna. 
Han stoppade ned sin hand i sin ficka och tog upp den igen med ett halsband som jag kände igen, det tog en liten stund att få igång mitt minne om när jag var sur på Justin för att Chaz och Ryan hälsade på han i L.A i 1 vecka.
Jag tittade chockat på Justin men började snart att le åt hur söt Justin var. 
- Jag trodde att du hade slängt det, sa jag och kände hur min hormoner började att skoja med mig igen, jag kände hur tårarna började att komma fram bakom mina ögonlock. 
- Trodde du att jag skulle glömma min första kärlek? sa Justin och började le charmigt, jag skakade på huvudet och kysste han innan jag kom ihåg vart jag hade lagt det. Det kändes som att jag fick en kick och ville springa upp på vinden för att hitta halsbandet som jag verkligen älskade. 
- Vinden, sa jag tyst för mig själv och skulle precis springa när jag kom ihåg att jag var gravid och jag började att gå sakta istället. 
Justin skrattade åt mig och jag himlade med ögonen och skulle försöka se ut som om jag var irriterad när jag egentligen var nyfiken på vart jag skulle hitta halsbandet. Det kändes som det var flera år sen som jag gömde det där uppe och lovade mig själv att jag aldrig skulle ta på mig det mer igen.
Jag hörde Justins steg bakom mig i trappan och log för mig själv, att jag hittade tillbaka till honom. Att ögonblicket då våra ögon möttes för första gången på några år.
Det kändes som hela mitt liv var en saga, allt blev perfekt när man hade rett ut allt och när jag hade Justin tillbaka så blev jag så lycklig att jag inte kan tänka mig livet utan honom.
Jag helt enkelt älskade mitt liv, även om det har varit jobbigt med min pappa och när jag lämnade mamma. Men ändå så kan jag tänka mig att börja leva livet som om det var min sista dag i mitt liv.

Jag kände hur det kom en rysning från min ryggrad när jag gick upp för trappan upp till vinden, jag kommer ihåg alla dom filmerna där det alltid är något där uppe. 
- Justin, sa jag tyst och jag kände en hand på min rygg och tittade skrämt bakom mig och såg Justin skratta åt mig. Jag suckade och skakade på huvudet.
- Ja, jag är rädd för vinden.. Men jag är gravid, sa jag och Justin nickade och log mot mig, jag suckade ännu en gång och ställde mig på första steget på vinden. Jag började gå runt och försökte komma ihåg vart jag la den förra gången jag var här uppe, det skulle inte fövåna mig om halsbandet var tagit av ett spöke eller något. 
Jag stannade upp och tänkte på vad jag just hade tänkt, är jag ett litet barn eller?
Jag skrattade åt min tanke och tittade bak på Justin som hängde efter mig och försökte hålla sin min och inte börja gapskratta mitt i mitt ansikte. 
- Förlåt, sa Justin plötsligt och jag tittade surt på han medans han gick fram till mig och lyfte upp min haka.
- Det är inte roligt, sa jag och Justin skakade på huvudet och gjorde en ledsen min så att jag skrattade tyst för mig själv. 
Jag skakade på huvudet och fortsatte att leta efter halsbandet, det måsta vara här någonstans.
*
Jag satte mig tröttsamt på soffan och lutade huvudet på Justins axel. 
- Okej, jag vet inte vart jag la det, sa jag och Justin började att le och ställde sig upp för att ännu en gång stoppa ned handen i sin ficka och tog upp samma halsband som han tog upp förra gången han stoppade ned sin hand i sin ficka. 
- Jag hittade det, sa Justin och jag ställde mig upp och tittade glatt på halsbandet, jag tog det snabbt ifrån Justins hand och undersökte det. 
När jag såg att det stod "Forever and Ever K and J" så tittade jag på Justin och kramade om honom, han skrattade och besvarade den varma och mjuka kramen. 
- Jag älskar dig, sa jag och pussade hans kind. 
- Jag älskar dig med, sa Justin och kysste mig mjukt, jag besvarade den och tittade sen in i Justins ögon när jag hörde skrik utifrån. 
Jag tittade frågande runt mig men när jag såg att Liam, Sarah och mamma hade snöbollskrig ute så skrattade och och gick snabbt fram till dörren och tog på mina vinterskor och min vinterjacka, snabbt kom Justin efter mig och gjorde samma sak och några minuter senare var vi ute vid dom och hade ett kalt snöbollskrig i den vita snön...

Det blev ganska långt och jag vet att det kom sent men jag har inte hunnit idag. Jag gjorde det för er och ni får en liten tillbaka blick ifrån dom första kapitlerna. 
7 Kommentarer för mer!
 
Postat av: Miranda

jätte bar ! meer <3

2012-08-05 @ 03:45:46
Postat av: Febe

Skitbraaa! :)

2012-08-05 @ 20:54:10
Postat av: Myybieberstoory

Hej, bra kapitel! :D Men du, hur gör man om man vill ha design av dig?? :D Jag frågade på facebook, så kolla där om du ser det och svara! :D Kram, och tack i förhand :)

Svar: jag råkade ta bort det, jag är riktigt slarvig av mig men i alla fall så kan du gå in på min portfolio: http://justindbstoriees.blogg.se/portfolio/Jag har bara 1 i kö och jag tror att den blir klar idag så bra tajming! ;)
Ida Larsson

2012-08-06 @ 12:56:05
URL: http://www.myybieberstoory.blogg.se
Postat av: Arlinda

:D

2012-08-06 @ 15:43:58
Postat av: Arta

meeraa:)

2012-08-06 @ 15:44:42
Postat av: Alberina

ahhhhhm merrrr

2012-08-06 @ 15:44:59
Postat av: Nora

mer mer mer!!:)))<3

2012-08-06 @ 15:45:29
Postat av: Becka

Bra :)

2012-08-06 @ 21:03:33
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: