2012-07-12 | 10:04:06 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 44 - Best friends forever

Previous:
Jag log mot han och kände en hand på min axel, jag tittade bak och såg Sarah som tittade frågande på mig. Jag kände hur det inte skulle bli världens bästa samtal..
- Sarah, jag fattar om du är besviken eller arg, sa jag oroligt och hon log svagt mot mig.
- Hur länge har du varit gravid? frågade hon och jag blev lättad att hon inte var arg på mig, jag tittade på Justin och sen på Sarah igen. 
- Idag på sjukhuset, hon sa att jag var gravid, sa jag och Sarah kramade om mig och skrattade. 
- Grattis, sa hon och jag tittade frågande på henne men började skratta när jag hade fattat att hon tog det bra, jag som trodde att det skulle bli ett långt och argt samtal..
4 veckor senare
- Justin, kan du komma? skrek jag ifrån toan och jag hörde att Justin rusade till toadörren och jag öppnade försiktigtdörren och såg att Justin hade en oroad och frågande min, jag skrattade. 
- Kan du hämta en handduk till mig? frågade jag han och han lugnade ned sig och gick till vårt rum och tog en handduk och kom sen tillbaka till mig. Jag tittade tacksamt på han och log. 
- Tack, men du kan ta det lugnt, sa jag och han skrattade, jag virade runt handduken om mig och öppnade sen dörren helt och gick närmre Justin. 
- Men jag gillar att du är med mig överallt, sa jag och la mina händer om hans nacke och kysste han mjukt, Justin besvarade kyssen och log sen mot mig.
- Jag gillar att du är så himla vacker, sa han och jag log svagt mot han och pussade han snabbt på munnen innan jag började gå till vårat sovrum. 
- Snart börjar humörsvängningarna, sa jag och tittade bak på han, Justin ryckte på axlarna och gick efter mig. Jag skrattade och gick till garderoben och letade efter en klänning att ha, jag hittade en som var perfekt och tittade på Justin som satt på sängen och tittade på mig. 
- Jag måste byta om, sa jag och gick fram till sängen och la klänningen där, Justin suckade och gick fram till mig. 
- Du har haft klänning i 4 veckor nu, du har aldrig shorts eller tajt linne som du hade innan. Katie, du är gravid, sa Justin och jag tittade ned på golvet och suckade. 
- Jag vet, men... jag känner mig inte bekväm i tajt linne just nu, sa jag och Justin la sina händer på min höft och tittade in i mina ögon. 
-  Ta din tid, sa han och kysste mig innan han gick ut ur rummet och stängde dörren, jag log åt hur gullig han var. Han tar både hand om mig men gör mycket för Pattie också, som att laga mat. Tvätta och allt som Pattie inte alltid hinner med. 
Jag tog på mig klänningen och tittade mig i spegeln, jag smekte min mage och tänkte mig när den skulle bli riktigt stor. Hur pressen skulle fråga en massa frågor, bara tanken av det gör mig rädd. 

Jag gick ut ifrån rummet och ned till Pattie och Justin som satt vid bordet och åt frukost, jag kände mig inte hungrig så jag satte mig på soffan och tittade ut. Snart var det september, allt har gått så fort och jag har knappt badat i sommar.
- Ska du inte äta, Katie? frågade Pattie och jag tittade på henne och skakade på huvudet, hon satte sig upp från stolen och gick fram till mig. 
- Jag förstår om du inte är hungrig, men du måste mata 2 personer, sa hon och jag suckade och tittade på justin som tittade oroligt på mig. 
- Är allt okej, katie? sa han och jag tittade ut igen, och på Pattie som såg lika orolig som Justin. Jag log mot dom och ställde mig upp. 
- Jag är okej, jag är bara inte hungrig, sa jag och gick till kylskåpet och hällde upp vatten i ett glas, plötsligt plingade det på dörren och jag log och satte ned glaset och gick till dörren. 
- Är du redo för en tjejdag? frågade Sarah och jag skrattade och nickade, hon skrattade också och gick in och hälsade på Pattie och Justin som snart skulle ut för att åka på ett möte, hon satte sig sen på soffan.
- Okej, ring mig om det är något, direkt! sa Justin och jag log mot han och skrattade. 
- Mm, jag är okej! sa jag och han skrattade och skakade på huvudet och kramade om mig. 
- Jag älskar dig, sa han och jag pussade han på kinden. 
. Jag älskar dig med, sa jag innan dom gick ut och stängde dörren efter sig, jag tittade på Sarah och log mot henne. 
- Okej, först ska du visa vad du har gjort med dom här noterna, sa hon och visade ett papper, jag satte mig på soffan och tittade på lappen. 
- Börja spela, sa hon och gav mig en gitarr, jag suckade och började spela det som jag hade gjort, det var bara något som jag hade gjort hemma när jag var själv. Inte jätte bra var det heller. 
- Du är som din pojkvän, sa hon och jag skrattade och la ned gitarren och log mot henne...
*
- Katie, din mage är inte så stor än, vilken vecka är du i? frågade Sarah, jag ryckte på axlarna och började tänka på när sjuksköterskan sa till mig att jag var gravid, det hade inte gått så länge där för att det syntes inte ens på min mage. 
- Jag kanske är i vecka 6, sa jag och hoppade ned i vattnet, Sarah nickade och hoppade ned hon med. 
- Jag är ledsen att ni inte kunde åka till stranden, men jag känner inte för att gå, sa jag och Sarah tittade oroligt på mig. 
- Katie, är du säker på att du är okej? frågade hon och jag suckade och nickade. 
- Jag är bara trött, sa jag och doppade mitt huvud, Sarah tittade på mig och sen hoppade hon upp på kanten igen, plötsligt kände jag att jag verkligen behövde gå på toa, jag skrattade för mig själv och tittade på Sarah som tittade frågande på mig. 
- Vad är det? frågade hon och jag hoppade upp på kanten och ställde mig upp när jag plötsligt kände hur min mage började att göra riktigt ont, jag började mig ned och la mig på marken, det kändes som om magen skulle explodera. Jag tog mig för magen och kände hur jag knappt kunde andas, Sarah sprang snabbt in och sen ut igen med sin mobil i handen. Hon fick panik och råkade tappa mobilen i marken, jag kände hur jag började bli snurrig och min mage gjorde så ont att jag knappt kunde röra på mig. 
- Justin! skrek Sarah i telefonen....

Vad kommer att hända?
6 Kommentarer för mer!
 
 
Postat av: Karin

Hon kan inte föda nu men tänk om hon får et missfall? MERRRAA!!!

2012-07-12 @ 15:35:02
Postat av: Becka

Bra :)

2012-07-12 @ 15:41:31
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se
Postat av: Lina

Amazing!! MEERRRRA

2012-07-12 @ 19:46:03
Postat av: julia

Skit bra!! Mera:)

2012-07-13 @ 08:03:54
Postat av: ellen

Hej!
Tror du att du kan göra en design till mig?
Svara i mail!

Kram!

2012-07-13 @ 12:29:57
URL: http://myjustinbieberstories.blogg.se
Postat av: Linn

Amazing!!! MEEEEERA!!!

2012-07-13 @ 13:54:32

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: