2012-07-31 | 00:48:20 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 54 - I have missed you..

Previous:
- Justin... Jag kan inte fatta att jag säger detta men jag hoppas att barnet blir så begåvad som du är, sa hon och jag tittade fortfarande lika oroligt på henne. 
- Det är en pojke, sa hon och jag kände hur jag blev varm inombords. En pojke? Jag ställde mig upp och ställde mig framför henne hon log mot mig och såg nyfiket på mig. 
- Ska du inte säga något? sa hon och jag skakade på huvudet och kysste henne...
Jag avslutade kyssen och såg på hennes min,  hon tittade chockat på mig medans jag log och förväntade mig att hon också skulle det.
- Justin.. sa hon och jag skakade på huvudet och suckade. 
- Jag skulle inte förväntat mig att du skulle kyssa mig tillbaka, sa jag och backade ifrån henne, hon skakade på huvudet och började le svagt mot mig. 
- Jag tänkte säga att... jag har saknat dig, sa hon och la sina händer på mina kinder. Jag tittade chockat på henne medans hon skrattade tyst och tittade på min mun och snart möttes vi i en passionerad kyss som jag verkligen har längtat efter. 
*
Katie's Perspektiv
- Katie, hörde jag Justin viska i mitt öra, jag öppnade sakta ögonen och såg hur Justin var lutad över mig och jag log när jag såg han. 
- Vad gör du här? sa jag och han ryckte på axlarna och flyttade på sig så jag kunde sätta mig upp, jag såg att han var påklädd och satt i min säng med sina skor. Jag tittade surt på han och han tittade frågat på mig men märkte sen att jag tittade på hans skor. Han tog snabbt ned dom och log oskyldigt mot mig, jag skrattade och la mig ned igen.
- Du är för trött, sa han och la sig jämte mig, jag nickade och tittade på han när han la sig ned. Snart tittade han på mig med och våra ögon möttes. 
- Har jag någonsin sagt att jag älskar ditt hår? sa Justin och jag tittade chockat och frågande på honom, han satte sig upp och rörde mitt hår. Jag satte mig snabbt upp och tog bort hans hand från mitt hår och ställde mig upp och gick till garderoben. Jag hörde hur Justin kom bakom mig och snart kände jag ett par armar komma runt min mage och jag kände mig direkt obekväm. 
Jag blev stel och jag kände hur Justin tog bort sina armar och vände mig om, jag stirrade in i hans ögon när han tittade oroligt på mig. 
- Du behöver inte vara obekväm, sa han tyst och jag skakade på huvudet och tittade ned på mina händer innan jag vände mig om igen och tog fram ett par mamma jeans och en tunika sen gick jag och satte mig på sängen och jag tog på mig kläderna som jag hade valt. 
- Har du några planer idag? sa jag till Justin men han sa inget utan satte sig jämte mig på sängen, jag ställde mig upp och tittade mig i spegeln. 
- Katie, sa Justin och jag vände mig om och tittade på han, han tittade ledsamt på mig. Jag skakade ännu en gång på huvudet och tittade ned i golvet. 
- Jag är ledsen, Justin men.. jag är inte vad vid att någon rör min mage, sa jag och tittade upp på han med tårar bakom ögonlocken. 
- Katie, jag bryr mig inte om att du börjar bli stor. Det gör mig bara glad.. okej? sa Justin och började att le svagt, jag nickade och gick till han och kramade om han. Han besvarade kramen och rörde mitt hår. 
- Kan jag få göra din frisyr? sa han och jag slutade att krama honom och tittade frågande på han. 
- Va? sa jag... 

Jag tittade mig i spegeln och såg hur söt jag blev i frisyren Justin gjorde på mig. 
- Jag ser ut som en gravid tonåring, sa jag och gick till dörren och log mot han, han skrattade och gick fram till mig och pussade min kind. 
- Kanske för att du är det, sa han och jag skrattade och kysste han mjukt, han besvarade kyssen och tittade sen in i mina ögon.
- Jag har saknat dig också, sa han och jag log svagt mot han och pussade han på munnen och smekte hans kind.
- Jag vill defenitivt ha en till av dig, sa jag och Justin skrattade och tog min hand och vi började gå ned för trappan för att komma ned till dom andra... 
 
Där nere på bordet var det 2 tallrikar med pannkakor med hallon, jag tittade bak på Justin som tittade frågande på mig. 
- Godmorgon era sömtutor, hörde jag Sarah säga och komma fram ur vardagsrummet, jag skakade på huvudet och skrattade men kände hur min mage började att pirra. 
- Tack för frukosten, sa jag och gick till bordet och satte mig på en stol och började direkt att äta, jag hörde hur Sarah och Justin skrattade bakom mig men jag brydde mig inte. Jag var verkligen hungrig...

 Nu är dom tillsammans igen, många ville att dom skulle bli det så varför inte ;)
7 Kommentarer för mer!
Postat av: Miranda

*överlyckligtjej* jätte bra !! meer <3

2012-07-31 @ 01:21:13
Postat av: Karin

YAAAAY!! :D

2012-07-31 @ 11:59:12
Postat av: Aisha

:D :D

2012-08-01 @ 00:34:23
Postat av: Arta

:)))))

2012-08-01 @ 11:13:38
Postat av: Arlinda

:))) MER<3

2012-08-01 @ 11:14:06
Postat av: nora

meraaa, kan inte beskriva hur bra den är!!:)

2012-08-01 @ 11:16:13
Postat av: linda

AAAAHHHHH! MEEEEER!!!:))

2012-08-01 @ 11:16:36
Postat av: alberina

mer meeeeeer!!<333:)))

2012-08-01 @ 11:16:57
Postat av: Becka

Bra :)

2012-08-01 @ 19:58:13
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: