2012-06-06 | 09:35:34 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 28 - This is so amazing!

Previous:
- Jag kan imnte fatta att jag säger detta men ajg har alltid velat åka till LA, sa hon och jag skrattade och tittade på Justin som stod och log mot oss. Jag kunde inte hjäla att springa fram till han och slänga mina armar om honom.
- Jag älskar dig, viskade jag i hans öra och han log.
- Jag älskar dig med, så mycket, sa han och kysste mig mjukt.

Jag stod och tittade ut genom fönstret när Justin kramade om mig bakifrån.
- Vad tänker du på? frågade han mig och jag suckade och vände mig om och tittade han i ögonen.
- Jag vet inte, allt är så jobbigt nu, sa jag och han nickade och pussade mig i pannan, jag smålog mot han och tittade sen ned på golvet.
- Katie, du måste släppa vad som har hänt och tänka på framtiden.. med mig, sa han och jag log mot han och han skrattade och kramade om mig hårdare.
- Jag älskar dig Katie, du betyder allt för mig. Kom ihåg det, sa han och kysste mig innan han gick ut ur rummet så jag kunde packa klart. Imorgon skulle vi åka till LA, det skulle bli kul men det är inte så lätt att lämna min bror med mamma...
Jag skakade av mig all min orolighet och gick till reväskan för att fortsätta packa, det behövde bli klart idag för imorgon skulle vi åka klockan 6 på morgonen. Vet inte hur jag skulle orka upp men jag ville hänga med och bara glömma bort att som hade hänt här hemma.
Jag gick till garderoben och tog ut några kläder som var mina och la det i resväskan och så gjorde jag tills hela resväskan blev full med kläder som jag skulle vilja ha. Sen bestämde jag vad jag skulle ha på mig för kläder imorgon också, det fick bli ett svart linne, vita shorts och en svart lång kofta till.
När jag var klar gick jag ned till dom andra och satte mig jämte Justin och Sarah i soffan, Justin la sin arm om mig och kysste mig mjukt. Jag log mot han och smekte hans kind.
- Jag finns här också, sa Sarah och vi skrattade och tittade på henne när hon satt och tittade frågande på oss men log också samtidigt.
- Du är för rolig, sa jag till henne och log, hon skrattade och nickade.
- Jag vet, sa hon och började titta på TVn igen, jag skrattade och tittade Justin i ögonen. Han log mot mig och kysste mig mjukt.
*
- Katie, du måste vakna nu, hörde jag Justin säga, jag log och öppnade sakta ögonen och möttes av Justins fina ansikte. Jag gnuggade mig i ögonen, Justin smekte min kind och pussade mig lätt på kinden innan han ställde sig upp och tog min hand och hjälpte mig upp.
- Ja, jag kommer, sa jag tröttsamt och tittade snabbt på klockan, den var 5 i 5. Jag suckade men började le lika fort, idag skulle vi åka till LA.
- Vänta, sa Justin och jag tittade frågande på honom, han log mot mig och puttade ned mig i sängen igen. Jag skrattade.
- Jag vill mysa, sa han och jag skrattade ännu högre, han kysste mig mjukt och jag besvarade den.
- Ehm, ni borde gå upp, hörde vi Sarah säga och jag drog bort Justin och tittade på henne, jag började skratta ännu mer när jag såg hennes min.
- Vi kommer, sa jag och hn nickade och stängde dörren.
- Kom nu, sa jag och drog Justin ur sängen som var ganska svårt men jag klarade det.
Jag gick fram till Justins garderob och hittade dom kläderna som jag valde ut till mig igår. Jag tog på mig det och tittade sen på Justin som letade efter hans kläder, jag skrattade och gick fram till han.
- Hittar du inga? Du kan ju låna mina, sa jag och log mot han, han skrattade och vände sig om.
- Har hittat nu, sa han och höll upp kläder, jag skrattade och pussade han lätt på munnen och satte mig sen på sängen och tittade på bilder i min mobil. Jag såg att Justin hade tagit många roliga bilder på han och sen en bild på mig när jag sov. Jag skrattade och la ned mobilen i fickan.
När allt var klart där uppe gick vi ned med resväskorna och satte oss vid matbordet, på bordet var det pannkakor och allt möjligt som man kunde ha till frukosten. Jag kände på mig att jag skulle bli mätt.
*
- Kom, sa Justin och drog med mig in i flygplanet vi skulle åka, jag tittade runt mig och såg lyxgrejer överallt. Jag skulle inte bli förvånad om min mun var öppen just nu. Justin skrattade åt mig och Sarah som gjorde exakt samma sak. Jag skrattade lite åt mig själv och tittade på Justin som satte sig i ett säte och snabbt var jag framme vid han och satte mig jämte han, Justin log mot mig och pussade mig lätt på munnen.
Sarah kom och satte sig jämte mig och satte fast sitt säkerhetsbälte, jag gjorde samma sak och tog fram min mobil och satte på flygplansläge.
- Om 5 timmar är vi i LA! sa Sarah och jag log och tittade ut genom fönstret som var jämte mig, detta skulle bli en rolig resa.
Jag kände att Justin tog min hand och det gjorde så jag började le, han började också le och smekte min kind.
- Nervös? frågade han och jag ryckte på axlarna, men jag hade åkt flygplan när jag var 2 år. Det var länge sen och jag kommer inte ihåg hur det kändes att lyfta eller att landa. Det gjorde mig nervös.
- Lite, kanske, sa jag och han log och pussade min hand.
- Kom, sa han och öppnade sin famn, jag kramade om han även om den inte var världens bästa kram fick jag känna hans värme och det gjorde mig riktigt glad.
Flygplanet började plötsligt att röra på sig och jag blev stel som en pinne, Justin tog tag om min hand hårdare och det gjorde mig lite lugnarel.
- Hur mår du? frågade Sarah och jag tittade på henne och då såg jag att hon också var stel som en pinne. Jag skrattade lite åt mig själv och försökte andas djupa andetag för att lugna ned mig. Jag hoppades att det skule funka.
Planet körde och körde och plötsligt kände jag att vi började lyfta, jag kände igen känslan och kunde lugna ned mig. Justin log mot mig när han såg att jag inte var så nervös längre.
Nu var det bara 5 timmar kvar...
*
"Spänn era säkerhetsbälten, nu landar planet om 10 minuter"
sa kaptenen och jag tittade nyfiket på Justin som sov, jag har varit spänd hela vägen men det gick bra. Planet störtade inte.
- Justin, vi landar om 10, sa jag och han öppnade ögonen och log mot mig, jag log också och tittade ut på molnen som snart skulle bli hus som var lika små som myror.
- Äntligen, sa Justin och gäspade, jag tittade på han och kysste han mjukt.
- Va? sa Sarah och tittade frågande på oss, jag skrattade och såg att hon hade sovit och vaknade av kaptenen som sa att vi skulle landa om 10.
- Vi landar snart, sa jag och hon log och gnuggade sina ögon och satte sig till rätta.
Planet åkte ned och ned och plötsligt kände vi en duns och visste att vi var nere på marken och var i LA.
Jag tittade nyfiket ut genom fönstret och möttes av solen som sken.
- Kom, sa jag och tog Justins hand och tog handbagaget och log mot Sarah som hängde efter oss. När vi kom ut stannade jag och log.
- Vi är frammmeeee! skrek jag och tittade på Justin som tittade chockat på mig.
- Du är för rolig, sa han och gick ned till marken, jag hängde efter och väntade på Sarah som tittade runt sig med öppen mun.
- Drömstället, sa hon och log, jag skrattade och nickade.
- Jag vet, sa jag och sprang till dörren där man kunde gå i  till flygplatsen, båda hängde med mig och efter oss kom Pattie och kenny.
*
När vi hade tagit våra resväskor och kommit till bilen började vi åka til huset där vi skulle bo, Justin och Patties hus. Jag kunde knappt andas för jag var så uppspelt, jag hade aldrig varit så här glad i hela mitt liv. Att slippa allt hemma och bara börja om gjorde mig riktigt glad, och ha med min bästa vän och min bästa pojkvän gjorde mig mer gladare.
Efter en kvart var vi framme vid huset och vi gick ut ur bilen, när jag såg huset kunde jag inte fatta mina ögon. Det var nog det lyxigaste huset jag någonsin hade sett. Just nu visste jag att jag inte skulle ångra att jag hängde med!

Bara för den dåliga uppdateringen får ni ett långt kapitel, jag försöker verkligen att förbättra mig men jag har mycket nu! Hoppas att ni tyckte om det i alla fall :)
Kommentera!
Postat av: Liv

Awesome kapitel!

2012-06-06 @ 13:17:01
Postat av: Becka

Bra :)

2012-06-06 @ 17:27:04
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: