2012-06-06 | 17:16:39 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 29 - City...

Previous:
När vi hade tagit våra resväskor och kommit till bilen började vi åka til huset där vi skulle bo, Justin och Patties hus. Jag kunde knappt andas för jag var så uppspelt, jag hade aldrig varit så här glad i hela mitt liv. Att slippa allt hemma och bara börja om gjorde mig riktigt glad, och ha med min bästa vän och min bästa pojkvän gjorde mig mer gladare.
Efter en kvart var vi framme vid huset och vi gick ut ur bilen, när jag såg huset kunde jag inte fatta mina ögon. Det var nog det lyxigaste huset jag någonsin hade sett. Just nu visste jag att jag inte skulle ångra att jag hängde med!
När vi hade tagit våra resväskor och kommit till bilen började vi åka til huset där vi skulle bo, Justin och Patties hus. Jag kunde knappt andas för jag var så uppspelt, jag hade aldrig varit så här glad i hela mitt liv. Att slippa allt hemma och bara börja om gjorde mig riktigt glad, och ha med min bästa vän och min bästa pojkvän gjorde mig mer gladare.
Efter en kvart var vi framme vid huset och vi gick ut ur bilen, när jag såg huset kunde jag inte fatta mina ögon. Det var nog det lyxigaste huset jag någonsin hade sett. Just nu visste jag att jag inte skulle ångra att jag hängde med!

Jag gick med öppen mun in till köket och tittade runt mig, jag kände en arm om mig och såg att det var Justin som log mot mig.
- Stäng munnen, sa han och jag skrattade och stängde den, Justin skrattade också och smekte min kind.
- Ska jag visa vårt sovrum? sa han och jag log mot han och nickade, han tog min hand och vi gick upp till en dörr och Justin öppnade den sakta. Där inne möttes jag av gråbrun färg på väggarna, vita gardiner och vita sängkläder. Jag tittade chockat på Justin och sen gick jag in och tittade runt mig. Justin skrattade och satte sig på sängen, jag älskade verkligen rummet.
- Åhh, det är så fint! sa jag ioch satte mig jämte Justin som satt och log mot mig på sängen, han skrattade och tittade runt sig.
- Jag visste att du skulle gilla det, sa han och tog min hand och ställde sig upp. Jag hängde frågande efter han till en dörr, han öppnade den och där ute var det utsikt över havet. Jag höll på att hoppa upp och ned, han skrattade ännu mer och tittade ut.
- Kom, sa han och tog min hand ännu ne gång, jag följde efter han och när vi kom till en till dörr blev jag uppspelt. Han hade många dörrar i detta rummet, när han öppnade den såg jag en walk in closet. Jag började skratta och tittade på Justin som log mot mig.
- Var detta rummet ditt innan? frågade jag han och log svagt, han skrattade och skakade på huvudet.
- Nej, mammas. Vi byttade för att du skulle få ett tjejrum, sa Justin och jag log mot han.
- Vart ska Sarah sova? frågade jag han och han pekade på väggen, jag skrattade.
- Gästrummet, sa han och skrattade han med, jag nickade och gick närmre han. han la sina händer på min midja och kysste mig mjukt, jag besvarade den och log sen mot han.
- JUSTIN OCH KATIE! KOM NED! skrek Pattie nedifrån och jag hoppade av att hon skrämde mig, Justin tittade chockat på dörren och tog min hand och vi sprang snabbt ned till Sarah och Pattie som var där nere.
När vi kom in till köket tittade jag frågade på dom.
- Ja, mamma? frågade Justin och Pattie log mot han och pekade på dörren, där stod scooter, alfredo och hela hans crew. Han log och gick fram till dom och gjorde handslag med Alfredo.
- Du måste vara Katie, sa Scooter och Alfredo samtidigt och skrattade åt varandra när dom hade börjat gå fram till mig.
Scooter räckte fram handen och jag skakade den.
- Ja, det är jag, sa jag och log. Jag var beredd på att skaka Alfredos hand men vi möttes i en kram iställlet. Jag skrattade och besvarade kramen innan jag tittade på Justin igen. Han log mot mig och gick sakta fram till mig, Alfredo tittade på han och sen mig igen.
- Ingen dålig smak, bro! sa han och log, jag tittade generat ned i marken och Justin skrattade och kramade om mig.
- Kan vi få låna Justin i några timmar? frågade Scooter Pattie och mig, Pattie nickade och jag tittade på Justin och plötsligt lyfte han upp mig och kysste mig mjukt. Jag besvarade den och log mot han innan han släppte ned mig och smekte min kind.
- Jag älskar dig, sa han och pussade mig på kinden, jag log mot han.
- Jag älskar dig med, sa jag innan han gick till hans Crew och ut genom dörren. Jag tittade på Pattie och Sarah och log.
- Vad ska vi göra nu? frågade Sarah och Pattie skrattade och gick fram till oss.
- Det är på tiden att jag har en tjejdag, sa hon och jag tittade på Sarah som log, jag skrattade och gick till trappan.
- Jag ska bara byta om, sa jag och gick upp till Justins och mitt rum med ett leende på läpparna, att ha en tjejdag men Pattie och Sarah skulle bli riktigt roligt faktiskt. Min pojkväns mamma och min bästa vän umgås en hel dag, det blir bara bättre att vi är i LA!
Jag log för mig själv och rotade igenom min reväska efter shorts och någon tröja som jag kunde ha på mig, vi skulle ju bara vara ute.
Jag hittade ett par jeans shorts och ett vitt linne med en shorta till det, jag tittade mig i speglen snabbt innan jag tog min väska som låg på sängen innan jag gick ned till Pattie och Sarah. Dom stod och pratade med varandra och skrattade, när dom såg mig tog dom sina saker och log mot mig.
- Alla klara? frågade jag och båda nickade och log, jag nickade också och gick ut till min bil. Jag stannade och tittade på Pattie som tittade frågande på mig.
- Ska du eller jag köra? frågade jag och hon log och gick till min bil.
- Du får gärna köra, sa hon och jag log och nickade och öppnade dörren in till bilen och hoppade in, Pattie och Sarah hoppade också in och snart var vi påväg in till stan. Vi bodde nästan precis jämte, det tog bara några minuter att komma dit med bil. Det hade Justin sagt på flygplanet.
*
Jag parkerade äntligen bilen efter att Pattie hade krångel med att visa mig vägen, jag visste att jag inte fattade allt men att jag inte fattade vilket håll eller vilken väg gjorde mig förvirrad.
- Många svängar, va? sa Sarah och gick ut ur bilen, jag skrattade och nickade.
- Jag har aldrig fattat att jag är usel på att förstå när någon förklarar, sa jag och Pattie skrattade, jag skakade på huvudet och log.
- Alla är inte bra på allt, tjejer, sa hon och log mot oss båda, jag tittade på henne och skakade på huvudet igen.
- Jag vet, jag vet, sa jag innan vi började gå in till några klädaffärer som var i närheten, jag letade inte direkt efter kläder och gillade inte att shoppa så mycket men jag ville gärna lära känna Pattie mer, hon var ju ändå Justins mamma och vi hade inte direkt pratat så mycket innan Justin blev känd. 

Jag tittade runt lite på forever 21 och sen gick vi vidare till Gina och olika med bra kläder i, jag hittade en tunika,  en klänning och ett par skor. Jag behövde inte så mycket mer, jag hade redan kläder och dessutom ville jag inte ta slut på mina pengar bara för jag köper kläder.
- Kan vi inte gå till starbucks? frågade Sarah och jag tittade på Pattie och sen på Sarah igen.
- Okej, jag börjar bli trött i benen, sa jag och Pattie skrattade och nickade.
- Tänkte säga samma sak, sa hon, jag skrattade och började gå och leta efter starbucks. 

Tillslut hittade vi kaféet och gick in och satte oss i hörnet, vi hade redan fått några som ville ta foto med oss och ville inte få för mycket uppmärksamhet.
- Jag vet redan mycket om dig, Katie. Man hör mycket med Justin men inte om dig Sarah? sa pattie och jag skrattade och tittade på Sarah som log mot henne.
- Det finns inte så mycket att berätta men..
- HEY, KATIE? hörde jag en välbekant röst skrika bakom mig...

Jag känner att jag börjar få skrivlust igen, det kommer nog bli bättre uppdatering nu och vidare. Innan hade jag mycket att göra men nu är det snart sista veckan och då blir det lugnare! :)
6 kommentarer och sen lägger jag ut kapitel 30!
Postat av: Becka

Bra :)

2012-06-07 @ 18:11:28
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fett bra =oD

2012-06-07 @ 18:40:12
Postat av: Vilma

Asbra!

2012-06-07 @ 20:30:13
Postat av: Miranda

jätte bra meer <3

2012-06-07 @ 21:51:37
Postat av: Arlinda

jätte braaa :) merraaa vill vi ha :D<3

2012-06-08 @ 14:12:34
Postat av: Josefine Pettersson

VILL ha MEEEEEEEER!!!!!!!!!! =oD

2012-06-08 @ 15:20:23

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: