2012-06-17 | 19:11:14 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 34 - So, you and Katie?

Previous: 
Justin kysste mig mjukt och jag besvarade kyssen, han kysste sen mig runt halsen och tittade sen mig i ögonen igen och log. 
- Är du säker? sa han och jag nickade och kysste han mjukt, han besvarade kyssen och jag smekte hans kind.
- Jag älskar dig, Justin, sa jag och kysste han igen, Justin log mot mig och pussade mig lätt på kinden och smekte min kind. 
- Jag älskar dig också, Katie, sa han och började kyssa mig mer passionerat...

Jag vaknade av att jag hörde någon säga mitt namn, jag öppnade sakta ögonen och gäspade. 
- Ja? sa jag och såg att det var Sarah som hade kommit och satt sig på sängen. Jag log svagt mot henne och hon skrattade. 
- Justin är där nere, sa hon och log mot mig, jag började le större och tittade ned på mina händer. Sarah satte sig jämte mig och skrattade. 
- Han ska till en radiointevju idag, du får hänga med, sa hon och jag sken upp som en sol och nickade. 
- Såklart vill jag hänga med! sa jag och hoppade upp ur sängen till garderoben och rotade igenom hela efter bra kläder. Jag hittade ett tukost linne och ett par vita shorts, till det tog jag några smycken. När jag var klar tittade jag på Sarah som satt och skrattade åt mig. 
- Kom nu! sa jag och drog i hennes hand och gick snabbt ned till köket, där nere var Pattie och Justin och båda satt och åt frukost. Jag gick tyst bakom Justin och satte mina händer för hans ögon och log. 
- Hej, viskade jag i hans öron och Justin skrattade och vände sig om och drog in mig till sig. 
- Godmorgon min prinsessa, sa han och jag log mot han och kysste han mjukt, han besvarade kyssen och tittade mig i ögonen. 
- Vill du hänga med till intevjun? frågade han och smekte min kind, jag nickade och pussade han lätt på munnen och log mot han igen. 
- Bra, sa han och kysste mig innan vi tittade på Pattie och Sarah som båda satt och log mot oss. Jag skrattade och satte mig på stolen jämte Justin och tog frukost. 
- Så, ska ni göra något speciellt idag? frågade Pattie oss och jag tittade på Justin och log och skakade på huvudet. Justin gjorde samma sak och pattie skrattade åt oss. 
- Okej, jag tänkte att ni kanske skulle kunan titta på bio eller något? Jag har bjudit över en gammal vän hit och ni behöver inte vara hemma om ni inte vill, sa Pattie och jag tittade på Sarah som log mot mig. Jag skrattade och tittade på Justin som också log mot mig. 
- Vi kan komma på något, sa jag till Pattie som skrattade och nickade. 
Vi åt upp våran frukost och gjorde oss klara för att åka till intevjun, detta var första gången jag var på en intevju. Det skulle bli intressant att höra vad dom frågar Justin varje gång. 
*
När vi var framme  hoppade vi ut ur bilen och gick snabbt in i radiohuset, det var massor av fans utanför som skrek våra namn och frågade hur vi mådde. 
Jag pustade ut när vi hade satt oss på soffan och väntade på att det skulle bli Justins tur att prata i radion. Justin är van vid detta men jag är inte riktigt det än. Alla som skriker våra namn och frågar oss massor av konstiga frågor. 
- Vad tänker du på? frågade Sarah mig och satte sig jämte mig, jag log mot henne men skakade på huvudet. 
- Inget, sa jag, hon skrattade tyst och tittade på han som pratade i radion, jag tittade på Justin som satt mittemot han och snurrade på sin stol. Jag skrattade tyst för mig själv och tittade sen på Sarah igen, hon tittade på mig och log svagt. 
- Kommer du ihåg när du sa att vi skulle berätta allt för varandra? sa hon och jag skrattade och nickade. 
- Ja, sa jag och hon tittade ned i sitt knä och upp på mig igen med ett leeden på hennes läppar. 
- Vad har hänt mellan dig och Justin? Jag ser att ni är riktigt "på" varandra idag, sa hon och jag slog henne på armen och skakade på huvudet men kunde inte hjälpa att le. 
- Tänkte väl det, sa hon och jag skakade på huvudet igen och tittade på Justin för att plötsligt hörde jag hans röst i högtalarna. 
Justin's Perspektiv
- Jag har hört att du och Katie Jackson är i en liten... "paus"? frågade han och jag tittade ned på mina änder men skakade på huvudet. 
- Nej, då har du hört fel. Vi är i våra bästa dagar, sa jag och han skrattade och nickade. Jag log och tittade på Katie som log mot mig med sitt söta leende. 
- I alla fall har dina fans frågat massor av frågor idag, det mesta är om dig och Katie men det finns också sånna som "hur mår Justin idag", sa han och jag skrattade och nickade. 
- Bättre än inget, sa jag och han skrattade och tittade ned i sitt papper. Jag skrattade med och hörde Katie och Sarah sitta och skratta bakom mig. 
- Ja, Justin. Ditt nya album släpps snart, spännande? sa han och jag nickade och log. 
- Ja, albumet är nytt och visar att jag har förändrats, sa jag och han nickade och tittade på mig och log. 
- Det ska heta Believe och som du har sagt ska det visa hur mycket du har förändrats men såklart kommer du alltid att vara kidrauhl, sa han och jag nickade och skrattade. Han skrattade också och log.
*
När hela intevjun var klar gick jag ut till soffan som Katie och Sarah satt på och kände Katies armar om mig. Jag log och pussade henne på kinden. 
- Det var länge sen, sa jag till henne och hon skrattade och kysste mig mjukt. Jag besvarade kyssen och tittade på Sarah som SMSade med någon. Jag brydde mig inte mer om det och istället tittade jag Katie i ögonen. 
- Kan jag bjuda på fika? frågade jag henne och hon log mot mig och nickade, jag skrattade och tog hennes hand och gick till dom andra...

Inte det bästa kapitlet som jag någonsin skrivit menmen, kämpade med det här! :)
Hoppas i alla fall att ni tycker om den, förlåt för att ni fic vänta länge på det!
7 kommentarer för mer!




Postat av: Arlinda

meer

2012-06-17 @ 19:52:50
Postat av: Arta

mera

2012-06-17 @ 19:53:01
Postat av: Alberina

meeer!!

2012-06-17 @ 19:53:13
Postat av: linda

meeraa:)

2012-06-17 @ 19:53:27
Postat av: linda

meeraa:)

2012-06-17 @ 19:53:28
Postat av: Miranda

mera<3

2012-06-17 @ 19:57:41
Postat av: Nathalie

Sjukt bra!!!
Älskar novellen, kan knappast vänta tills nästa kapitel :D
Fortsätt så :)

2012-06-18 @ 00:19:23
Postat av: Liv

Awesome kapitel!

2012-06-18 @ 08:31:34

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: