2012-06-20 | 11:37:04 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 35 - Kissing in the rain

- Det var länge sen, sa jag till henne och hon skrattade och kysste mig mjukt. Jag besvarade kyssen och tittade på Sarah som SMSade med någon. Jag brydde mig inte mer om det och istället tittade jag Katie i ögonen. 
- Kan jag bjuda på fika? frågade jag henne och hon log mot mig och nickade, jag skrattade och tog hennes hand och gick till dom andra...

Katie's Perspektiv
Vi satt i bilen och var påväg till ett kafé, ikväll ville inte vi vara hemma för att Pattie skulle ha några kompisar hemma så vi bestämde oss för att göra olika saker i stan. 
- Vad tänker du på? frågade Justin och jag skakade på huvudet och log mot han, han log mot mig också och tog min hand men hade fortfarande en hand på ratten. 
-  Det står att det ska börja regna sen, sa jag till Justin och Sarah. Justin ryckte på axlarna och log. Jag skrattade och tittade på Sarah som log. 
- Det finns faktiskt något som heter tak, sa hon och jag skrattade och tittade fram igen, Justin skrattade också och stannade plötsligt. Jag tittade runt mig och såg att han hade stannat utanför en restaurang som var ganska stor. 
- Blir detta stället bra? frågade han och jag och tittade frågnde på han och gick ut ur bilen, Justin kom snabbt efter oss och låste bilen. 
- Jag har aldrig varit här innan, sa jag och tittade på Justin. 
- Inte jag heller, sa han och jag skrattade och gick in.
Där inne var olika bord med rosor och sånt som dom har på olika restauranger som är dyra, jag tittade chockat på Justin som log mot mig. 
- Justin, vi skulle till ett kafé! sa jag till han och Justin ryckte på axlarna och kramade mig och skrattade. 
- Kan man inte skämma bort tjejer ibland? sa han och jag skrattade och kysste han när vi hörde några som viskade till varandra. Jag tittade runt mig och såg att många tonåringar och gamlingar som tittade på oss, jag tittade ned på golvet och kände att det brände på mina kinder. 
- Katie, sa Justin och lyfte upp min haka, jag skrattade och skakade på huvudet. Justin log och pussade mig lätt på munnen innan han gick till kassan och frågade efter ett privat bord. 
- Det enda vi har är uteplatser, sa hon till Justin som tittade på oss, jag ryckte på axlarna. Samma gjorde Sarah och Justin skrattade.
- Finns det något ledigt? frågade han och hon i kassan log och nickade, hon tog menyer under kassan och gick ut till uteplatserna. 
Uteplatserna var lika fina som dom där inne, med rosor på bordet och dukade med olika glas och dyra tallrikar. Undra hur dyrt det var här...
Jag kände ett par armar om mig bakifrån och skrattade och vände mig om och såg Justin som log svagt mt mig. 
- Hejsan, Shawty, sa han och jag smålog och kysste han mjukt, han besvarade den och log mot mig. 
- Kan jag få era autografer? hörde vi en liten tjej röst säga jämte oss, jag tittade frågande på den lilla flickan som log mot oss. Justin skrattade och satte sig ned på knä. 
- Såklart, vad heter du? frågade han henne och hon sken upp som en solstråle. 
- Alice, sa hon och Justin började skriva sin autoraf och "till Alice" och sånt sen gav han den till mig och jag stod som ett frågetecken med en lapp i mina händer. 
Jag började skriva mitt namn med skrivstil och faktiskt blev det jätte snyggt!
- Tack, sa hon och sprang in till sin mamma som stod i dörröppningen, jag log mot Justin som vände sig om och skrattade. 
- Din första skrivna autograf, sa han och jag nickade och tittade han i ögonen, han kysste mig mjukt och sen satte vi oss vid bordet som Sarah satt vid och tittade på menyn. 
- Har du hittat något gott? frågade jag henne och hon tittade på mig och nickade, jag skrattade och tog Justis hand under bordet. Han log mot mig och tittade sen på Sarah som fortfarande letade efter en rätt som hon ville ha.
- Är du snart klar? frågade jag henne och hon tittade på mig och skakade på huvudet, jag skrattade och tittade på Justin som log. 
Plötsligt kände jag en regn droppe på min axel, jag tittade upp och fick flera i mitt ansikte. Justin började skrattade och jag slog löst till han på armen och tittade surt på han men kunde inte hålla mig för skratt.  Tillsist satt vi och skrattade hysteriskt på stolarna. Vi var för upptagna av att skratta för att vi skulle känna hur regnet ösade ned på oss. Jag slutade att skratta och tittade på min blöta kropp, Justin log mot mig och tog min hand och drog upp mig så vi stod några centimeter ifrån varandra.  Jag torkade bort några regndroppar som var på Justins näsa och log mot han. Justin kom närmre mig och tillslut möttes vi i en lång och passionerad kyss...

Jag jobbar på att ge er kapitlerna så snabbt som möjligt! Jag har sommarlov och kan inte bara sitta vid datorn hela dagarna! :) Det är också därför jag vill ha lite kommentarer, då blir jag glad och gör ett kapitel fortare.
8 Kommentarer för mer!
 
Postat av: Miranda

Jätte bra<3
Mera

2012-06-20 @ 15:36:36
Postat av: Miranda

Jätte bra<3
Mera

2012-06-20 @ 15:36:37
Postat av: arlinda

mer

2012-06-20 @ 16:42:19
Postat av: arta

meeeer

2012-06-20 @ 16:42:30
Postat av: alberina

mer:)

2012-06-20 @ 16:42:42
Postat av: nora

mer!!!

2012-06-20 @ 16:42:55
Postat av: Karina

OMG!! Du är så bra!! Jag älskar din novelll! :)

2012-06-20 @ 17:24:56
Postat av: Vilma

Asbra!

2012-06-20 @ 21:39:31
Postat av: Becka

Bra :)

2012-06-21 @ 11:24:02
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se
Postat av: Liv

awesome

2012-06-21 @ 12:20:27
Postat av: Jssmn

Din novell är jätte bra tjejen! :) Plus att designen är sjukt fin! Hihi, älskar att du har med Nina! Precis som jag, haha!

Juste, vart hittar du alla bilder på henne? Haha, lite nyfiken bara! Kram kram :D

2012-06-21 @ 13:59:04
URL: http://jssmn.blogg.se
Postat av: Jssmn

SV; Jag tror jag har fått för mig att jag har sätt dig kommentera på någon gammal novell, men jag är inte säker :) Haha!

Okie, där hittar jag med! Haha :)

2012-06-21 @ 15:32:07
URL: http://jssmn.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: