2012-05-10 | 17:22:13 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 10 - Babysitter part 2

Previous:
- Det förstör allt, sa Justin och jag tittade ledsamt på han.
- Nej, vi kan fortsätta i min trädgård och där har vi en pool? sa jag och Lilly sken upp som en sol. jag skrattade och ställade mig upp, Justin började le och ställde sig upp också.
- Bra idé, sa han och vi började plocka ihop alla våra saker och gick till hans bil och åkte hem till mig igen...

När vi kom hem till mig så tog jag fram min mobil och skrev ett SMS till Sarah att vi inte var i parken längre.
"Vi åkte hem till mig, det kom paparazzis :("
Jag skickade det och tittade på Lilly och Justin som bärde in våra saker, jag log åt dom. Det kanske lät dumt men på något sätt kändes det roligt att vara med Justin, även vad han hade gjort så.. jag tror inte jag hade kommit över han.
- Varför står du där och tänker? sa Justin och gick fram till mig och log, jag tittade ned på golvet och log.
Justin's Perspektiv
Jag gick fram till henne och log, hon tittade ned på golvet och log, jag skrattade och tittade på Lilly som tittade på oss.
- Jag vet inte varför jag står här, vi ska ju ut till poolen, sa Katie, jag skrattade men tittade ledsamt på henne.
- Jag har inte badbyxor med mig, sa jag och hon log och tog min hand snabbt men släppte den lika snabbt. Jag tittade ned på min hand som precis hade rört hennes. Jag fick ett pirr i magen varje gång hon rörde mig.
- Ehm, du kan låna pappas, sa hon och gick upp till hennes föräldras rum och tog fram ett par badbyxor och gick sen in till sig och tog en bikini och stängde dörren så jag inte kunde se in.
Jag gick ned till Lilly och log mot henne, hon log mot mig också och jag gick in på toan och byttade till Katies pappas badbyxor. Jag tog snabbt på mig dom och gick ut till Lilly och satte mig på soffan och väntade på att Katie skulle komma ned. Några sekunder senare hörde jag steg i trappan och Katie kom fram till mig och log. Jag inspekterade henne från topp till tå och log för mig själv. Det var ingen tvekan om att hon var vacker.
- Okej, jag går i först och sen du med Lilly, sa jag till Katie och hon log mot mig och nickade. Jag log också och började gå ut till poolen. Jag kände Katies blick på min rygg och log svagt för mig själv, jag hoppade snabbt i och sen kom Katie med Lilly i armarna men gick ned för trappan som var inbyggd i poolen och gav mig Lilly snabbt och doppade hela sig, jag kunde inte sluta titta på varje rörelse hon gjorde. Lilly började skvätta med vattnet på mig och jag tittade chockat på henne men log sen.
- Lilly älskar vatten, hörde jag Katie säga, jag tittade på henne och doppade Lilly lite mer i vattnet så hon började skvätta ännu mer. Jag skrattade åt hur gullig hon var, jag älskade barn. och dom som är busiga och riktigt roliga att leka med, som Jazzy. Min lillasyster.
- Vad tänker du på? frågade Katie och tog Lilly, jag tittade på henne och log.
- Min lillasyster, sa jag och hon tittade ned i vattnet men snabbt upp på mig igen.
- Jag har alltid velat ha en lillasyster men jag har en lillebror istället som är riktigt jobbig, sa hon och jag skrattade och doppade mig snabbt.
- Det är riktigt roligt att ha små syskon, man kan lära dom saker. Det är det bästa med det, sa jag och Katie log och tittade mig i ögonen. jag mötte hennes vackra ögon, jag älskade dom bruna underbara ögonen som gjorde att man fastnade med blicken vad man än gjorde.
- Jag är törstig, sa Katie och gav mig Lilly och gick upp ur vattnet, jag gick snabbt upp efter Katie med Lilly i famnen och satte ned henne på golvet där inne.
Katie ställde sig i köket och suckade och tittade ned i marken, jag gick närmre henne och när hon märkte det så tog hon fram saft och hällde upp i ett glas. Jag tittade på henne.
(Lyssna medans ni läser)
Jag gick närmre henne och stod plötsligt bara några centimeter ifrån hennes rygg. Hon vände sig snabbt om och krockade med mig, jag tittade henne i ögonen och hon ställde sakta ned hennes glas på bordet och tittade på min mun. Vi kom närmre varandra och plötsligt möttes våra läppar och vi kysstes.
Det känslan hade jag inte känt på länge men jag älskade den, jag har inte fattat det innan men nu gör jag. Jag har alltid älskat henne, även om vi har bråkat. Även om vi inte har sett varandra på 4 år så har mina känslor inte förändrats. Jag har alltid älskat henne och kommer alltid att göra det!
Katie's Perspektiv
plötsligt möttes våra läppar och jag blev chockat men ändå lättat på samma gång, det pirrade i min mage. Denna känslan har jag inte haft sen jag kysste... Justin för 4 år sen. Det har gått 4 år och det pirrar fortfarande i min mage när jag rör vid han, det pirrar när jag kramar han. Mina känslor har inte förändrats, mina känslor som jag har haft för Justin hade inte förändrats på 4 år och om det inte har gjort det nu... Kommer dom aldrig försvinna. Jag älskar Justin med hela mitt hjärta och jag vet inte hur jag kunde släppa han för jag kan inte göra det nu!
*
Kyssen avslutades och jag tittade Justin i ögonen och log, han tittade mig i ögonen och log också. Jag älskar han med hela mitt liv, hela mitt hjärta. Hur kunde jag släppa han?
Jag tittade runt mig och fastnade på Sarah som stod i dörröppningen och tittade chockat på mig och Justin. Jag släppte Justin och sprang till henne, hur skulle detta gå?...

Var det för tidigt för dom att kyssas, jag vill inte att det ska gå flera kapitel innan dom blir tillsammans men vad tycker ni?
Jag älskar era kommentarer på part 1, fortsätt så :)
Kommentera!
Postat av: Ebba

Fett bra!!! Nej det är INTE förtidigt med kyssen;)

2012-05-10 @ 18:54:34
URL: http://belibersmile.blogg.se/
Postat av: Liv

Awsome! Det var inte för tidigt för kyssen:D

2012-05-10 @ 19:31:33
Postat av: Alexandra

Lika bra som vanligt!



sugen på ett länk- eller bloglovin-byte? :)

2012-05-17 @ 23:09:23
URL: http://nnovels.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: