2012-05-22 | 17:43:00 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 21 - Pattie.

Previous:
Jag log mot henne när hon satte sig ned och log mot mig med sitt söta leende.
- Kom, sa jag och öppnade min famn igen och log svagt mot henne, hon skrattade tyst och la sig i mitt knä med huvudet mot min bröstkorg.
jag tog hennes hand medans vi började titta på Dear John...

Katie's Perspektiv
Jag tittade på Justin nästan hela tiden i filmen, jag kunde inta fatta att jag hade han som pojkvän. Att bara ha en gentleman som gör allt för en är helt otroligt men att ha han och kalla han för min blir jag varm av.
- Vad tänker du på? sa Justin och log mot mig, jag skrattade och tittade han i ögonen.
- På vilken otrolig pojkvän jag har, sa jag och Justin sken upp som en sol, jag skrattade och log mot han.
- Jag är riktigt trött, sa jag medans jag ställde mig upp och tog Justins hand, Justin log mot mig och ställde sig också upp och tog tag om min midja.
- Du är inte den enda, sa han och kysste mig mjukt, jag log mot han och gick upp till min resväska som fortfarande var blöt från allt regn innan. Jag suckade och vände mig om till Justin som skrattade och nickade.
- Jag ska se om jag hittar något, sa han och gick till sin garderob.
Han sträckte fram en till stor tröja och jag log mot han.
- Okejdå, sa jag och gick till toan och bytte om och borstade tänderna med min blöta tandborste.
När jag var klar låg Justin redan i sängen och hade all uppmärksamet på sin mobil och jag både hörde och såg att han suckade.
- Vad är det? frågade jag han och la mig jämte han i sängen, han skakade på huvudet och tittade på mig. Snabbt visade han mig en bild på mig och han när jag hade svimmat för några dagar sen. Jag tittade på Justin som tittade ned på täcket och jag kröp närmre han.
- Justin, det är okej! sa jag till han och lyfte upp hakan så han tittade på mig.
- Det är okej, sa jag och kysste han mjukt. Han besvarade den och log mot mig.
- Okej, godnatt sweatheart, sa han, jag skrattade.
- Godnatt Bieber, sa jag innan vi släckte och la oss tätt intill varandra.
*
Jag vaknade av att Justin pussade mig lätt på kinden, jag log och öppnade sakta mina ögon.
- Godmorgon shawty, sa han och jag skrattade och pussade han på kinden och tittade sen han i ögonen.
- Godmorgon, sa jag till han, Justin smekte min kind och log mot mig.
- Kan jag få ha en dejt med dig idag? frågade han mig och jag skrattade och nickade mot han, han började le och pussade mig på pannan innan han ställde sig upp och tog min hand. Jag skrattade åt han och ställde mig upp också.
- Kan jag få göra frukot till dig? frågade han mig och jag skrattade åt han igen.
- Såklart, sa jag och pussade han snabbt på munnen innan jag gick till min resväska och kände om den fortfarande var lika blött som igår och det var det inte riktigt längre. Jag hade varit så dum att jag inte hade hängt upp kläderna igår, såklart blev det inte torrt på en gång. Det börjar bara lukta unket men som tur hade det inte börjat göra det än.
Jag letade igenom allt efter torra kläder som jag tillsist hittade, jag tog dem i händerna och nya underkläder och tittade på Justin som stod vid sin garderob och letade efter kläder. Jag skrattade och gick fram till han.
- Kan jag få låna duschen? frågade jag han och han tittade på mig och log och nickade.
- Låna mammas shampo, balsam och duschkräm, sa han och jag nickade och gick snabbt in på toan och snabbt in i duschen.
När jag var klar satte jag på mig kläderna och borstade håret och tänderna, sen låste jag upp dörren och gick till Jusins rum och la den stora tröjan på sängen och gick sen ned till köket.
Där nere var inte bara Justin utan Pattie också, jag stannade upp när jag såg henne och tittade chockat omkring mig.
- Katie, hörde jag Pattie säga och jag tittade snabbt på henne och log...

Det kanske inte händer mycket nu men det kommer!
Kom igen, bara 2 kommentarer på kapitel 20? Jag vet att ni kan!
Kommentera!
Postat av: rebecca

jag med, har sett hela serien minst 2 gånger innan:)

2012-05-22 @ 20:42:04
URL: http://becove.blogg.se/
Postat av: Liv

Awesome kapitel! :D

2012-05-22 @ 21:11:36
Postat av: Becka

Bra :)

2012-05-22 @ 22:28:29
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: