2012-05-27 | 21:13:37 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 24 - I want to live with you

Previous:
- Du är så vacker, sa han och jag log svagt och kysste han igen.
- Kan du snälla släppa ned mig? sa jag och han skrattade och nickade, han släppte ned mig och jag rättade till klänningen och gick till stranden och la mig på sanden och tittade på himlen som var fyld med stjärnor. Justin kom snabbt och la sig jämte mig och la armen om mig, jag log mot han och tittade sen upp på himlen igen.
- Titta, sa han och pekade på en stjärna som föll, jag skrattade och tittade chockat på den...
Vi gick hand i hand på trottoaren och jag log svagt och tittade ned i marken. Vi hörde någon komma bakom oss och fotografera, jag tittade chockat bak och Justin tittade oroligt på mig men kysste mig sen. Dom som fotograderade tog mer och mer foton ju längre kyssen pågick. När vi avslutade den stod jag och log mot Justin, han skrattade och tog min hand och vi sprang den sista vägen till hem till Justin.
När vi kom in i huset skrattade jag och satte mig på soffan och väntade på att Justin skulle låsa dörren och sen komma till mig, han kom och satte sig jämte mig och tog min hand ännu en gång.
- Dom fick foton, sa jag och han nickade och tog båda mina händer.
- Jag hoppas att det var okej, sa han och log ett snett leende, jag nickade fort och log. Han skrattade och kysste mig mjukt.
Vi stördes av pattie som harklade sig och tittade på oss, jag tittade generat ned i mitt knä och Justin ställde sig upp.
- Några paparazzis fick ett foto på oss.. när vi kysstes, sa han och log svagt mot henne, hon nickade och bad Justin komma med henne in till hennes sovrum. Medans dom pratade började jag på upp till Justins rum men  stannade när jag såg en gammal bild på Justin när han var liten,  jag log och skrekv på en lapp "i love you -->" och satte det jämte fotot och gick sen upp till Justin rum, där uppe tittade ledsamt på min reväska som jag ännu en gång hade glömt av. Jag kastade ut alla saker och hängde upp dom på Justins balkong och tog på mig T-tröjan Justin hade gett mig att ha på mig medans mina andra kläder var blöta, jag tittade runt mig efter några joggingbyxor som passade mig men hittade inga, jag gick sakta fram till Justins garderob och tittade efter ett par joggingbyxor.
Tillslut hittade jag ett par som passade mig... eller inte riktigt utan lite stora men det fick bli bra, precis när jag var klar kom Justin in och tittade på hans joggingbyxor och skrattade tyst oich gick fram till mig och tog tag om min midja, jag bet min läpp och log sen mot han.
- Jag lånade dom, sa jag och han nickade och kysste mig, jag besvarade kyssen och gick fram till fönstret och balkongen och stängde allt och drog för gardinerna. Sen la jag mig i Justins säng och han kom snart och la sig jämte mig och pussade mig på kinden, han släckte och smekte min kind.
- Godnatt, Shawty, sa han och jag skrattade.
- Godnatt love, sa jag och blundade, inte långt efter somnade jag in.
*
Jag vaknade av att jag fick solen i ögonen, snabbt öppnade jag ögonen och såg Justin i min säng jämte mig och log. Jag skrattade och satte mig tröttsamt upp, jag tittade frågande på Justin som fortfarande log mot mig.
- Vad är det? sa jag, Justin skskade på huvudet och började le igen. Jag skrattade igen och ställde mig upp och tittade ut genom fönstret, Justin kom bakom mig och kramade om mig. Jag vände mig och och tittade ännu en gång frågande på han.
- Något är det, sa jag och höjde ena ögonbrynet och Justin skrattade och pussade mig på kinden.
- Nej, kan jag inte krama min flickvän? sa han och jag skrattade innan jag kysste han mjukt.
Jag gick in till mina kläder som hängde på balkongen och luktade på dom, alla luktade inte unket längre. Jag hittade ett par shorts, ett vitt linne och en kofta till, sen gick jag till Justin som väntade utanför och vi gick tillsammans ned till köket.
Där nere satt Pattie på en stol och åt frukost, hon log när hon såg oss och fortsatte sen att äta. Jag tittade på Justin som gick fram till spisen och började göra pannkakor, efter bara några minuter var allt klart och vi kunde äta.
Jag log mot Justin när han skulle sätta in allt och såg lappen jag skrev igårt, han tittade sen på mig och kom mot mig med allt i händerna och jag ställde mig upp.
- Jag älskar dig med, viskade han och satte ned allt och lyfte sen upp mig och kysste mig, jag log och satte mig sen på stolen igen och tittade på han när han satte in allt och satte sen fram min talrik med 1 pannkaka på, han visste exakt hur mycket jag ville ha.
*
När vi hade ätit klart så satte vi oss framför TVn och satte på en film, både jag och Justin kände för att ha lite mysigt tillsammans medans Pattie var på möte. Vi valde att titta på PS. I love you, jag hade inte sett den innan. Men den verkade bra, Justin satte på den och vi började titta på den. Jag la mig i Justins knä och flätade in mina fingrar i hans och han pussade min hand. Jag log mot han men började sen titta på filmen.
Mitt i filmen vaknade jag av att det knackade på dörren, jag ställde mig upp och gick sakta till dörren utan att bry mig om att det inte var mitt hus.
Jag öppnade och såg mamma och Liam utanför, jag tittade chockat på dom. Justin kom snabbt bakom mig och tittade lika chockat på dom som jag.
- Vad vill du, mamma, sa jag och hon tog ett steg fram men jag backade, jag suckade och tittade frågande på henne.
- Kan du inte komma hem? sa hon och Liam stirrade bara på mig med en ledsen min, jag skakade på huvudet.
- Jag orkar inte, sa jag och skulle stänga dörren men mamma höll för så jag kunde inte.
- Vart ska du bo? Du har ju ett hem! sa hon och jag suckade en gång till.
- Jag bor ju redan med Justin, ellerhur? Jag vill verkligen inte hem, okej? Snälla låt mig bara göra vad jag vill, sa jag och försökte låta lugn men intui mig var jag rasande.
- Men kan du inte bara..
Mer hann hon inte säga för att jag stängde dörren mitt i ansiktet på henne, jag suckade och tittade på justin som kramade om mig.
- Du kan bo här så länge du vill, sa han och jag log svagt och kysste han mjukt.
Vi gick till soffan och fortsatte att titta på filmen som jag hade missat nästan hela av, jag kände mig riktigt trött.
*
Efter några filmersom vi hadce tittat på så blev klockan 6 på kvällen och Justin gick till telefonen för att beställa hem mat, nu började jag bli riktigt trött och visste inte ens varför. Det kanske var för mycket för mig, med allt drama som har hänt så orkar jag kanske inte mer? Min kropp kanske bara lägger av, det känns så i alla fall.
- Katie, vill du har något? sa Justin och jag skakade på huvudet och log mot han.
- Jag är bara riktigt trött, sa jag och ställd mig upp och skrattade lite åt mig själv.
- Du ser riktigt trött ut, sa han och kom fram till mig.
- Som sagt så är jag det, sa jag och log mot han, han skrattade och nickade.
- Vi kan gå och lägga oss, sa han och log mot mig och blinkade med ena ögon, jag började skratta och log mot han.
- Bra idé, sa jag och tog hans hand och vi gick båda upp till sovrummet och jag gick in på toan för att duscha, jag tyckte att jag behövde det idag.
När jag kom ut låg Justin på sängen och var helt inne i sin mobil, jag skrattade och kände mig mycket piggare. Jag kanske blev bättre av att duscha, det kan ha varit så. Jag gick fram till Justin och tittade på Justins mobil som han höll på med, förvånadsvärt tittade han på bilder på mig och han. Jag skrattade och la mig jämte han, han tittade på mig och log.
- Ville titta igenom alla söta bilder vi har tagit, sa han och jag skrattade och kröp närmre han. Justin smekte min kind och kysste mig mjukt...

Det kom upp idag, det har ändå varit riktigt fint väder idag och jag har varit ute nästan hela dagen men nu hade jag tid och skrev kapitel 24.
Jag vill gärna ha kommentarer och jag gillar inte att det nästan bara 1 elller 2 som kommenterar på varje kapitel när den en gång var 6 som kommenterade. Har jag börjat skriva dåligt nu eller? Snälla bara kommentera annars kommer jag sätta gränser för hur många kommentarer som det ska vara för nästan kapitel!
Kommentera!
Postat av: Liv

Awesome kapitel.

2012-05-28 @ 08:01:01
Postat av: amanda !

skit bra! fortsätt såhär :D började läsa denna nu på morgonen och är helt fast! hehe kan du lägga upp två delar idag? (a) skulle vara skiit kul :')

Älskar den !

2012-05-28 @ 13:11:40
URL: http://kchampion.devote.se
Postat av: One D Tought

Visst, jag har lagt till dig i länkarna nu :)

2012-05-28 @ 18:36:54
URL: http://onedtought.blogg.se/
Postat av: Fia

Gryymt kapitel!! Älskar novellen, går in och kollar bloggen hela tiden för att se om du har uppdaterat. Du är grym.

2012-05-28 @ 20:24:06
Postat av: Julia

Hur kan du vara så bra på att skriva noveller!!?? :D

2012-06-06 @ 20:45:31
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: