2012-05-29 | 16:23:07 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 25 - photoshoot...

Previous:
Jag skrattade och la mig jämte han, han titatde på mig och log.
- Ville titta igenom alla söta bilder vi hade tagit, sa han och jag skrattade och kröp närmre han. Justin smekte min kind och kysste mig mjukt...

Jag vaknade av Justin som började skratta hysteriskt, jag öppnade ögonen och tittade frågande och tröttsamt på han.
- Vad är det? sa jag surt och han titatde på mig och skakade på huvudet och smålog.
- Inget, sa han och gick till sängen och tog min hand, jag tittade fortfarande frågande på han och smålog jag med.
- Okej, sa jag och la mig ned på sängen igen, Justin drop upp täcket så att jag låg utan och jag suckade och satte mig upp igen.
- Jag har en överaskning till dig, sa han och log, jag tittade på han och började le. Jag älskade när han hade överaskningar till mig. Jag ställde mig upp och gick fort till min hörna med mina kläder, det kanske inte var så städat men bättre än inget.
Jag letade upp några bra kläder och satte på mig det sen gick jag in på toan och borstade håret och tänderna, när jag var klar gick jag ned med Justin till köket och satte mig nyfiket på stolen.
- Så, vad är överaskningen? sa jag och Justin satte sig jämte mig och log.
- Jag ska på photoshoot idag och dom frågade faktiskt efter dig också, sa han och jag tittade chockat på han.
- Va? varför skulle dom vlja ha mig på en photoshoot? sa jag och Justin ryckte på axlarna och log sen, jag tittade chockat ned i bordet och sen snabbt upp på Justin igen som stod och log svagt mot mig.
- Vi ska vara där klockan 1, sa han och log ännu större, jag skrattade men nickade sen och började le medans jag tog fram frukost från kylskåpet.
Jag kunde inget om sånt och vet verkligen inte varför dom vill ha mig, varför skulle dom vilja ha en model som är en vanlig tjej, jag är Justin Biebers flickvän inget mer. Bara för att vi gick ut med det i pressen betyder det inte att jag ville ha massor av fans och allt. Jag vill inte vara en artist.
Jag funderade på varför dom just ville ha mig, det fanns massor bättre än mig. Kanske en riktigt modell?

Justin kom fram till mig och tog tag om min midja.
- Om du inte vill behöver du inte, sa han och jag log mot han
- Såklart jag vill, men jag bara undrar varför dom ville ha just mig. Det finns så många andra bra modeller och varför välja en som inte ens är en? sa jag och justin skrattade och tittade mig i ögonen.
- Dom vill ha dig för att du är vacker, sa han och jag tittade generat ned i marken.
- Du är perfekt för mig och du är perfekt för alla, du är min lilla shawty, sa Justin och jag log och kysste han mjukt.
*
När vi var framme vid studion började jag le löjligt stort för att jag verkligen var uppspelt över det här, jag har aldrig velat bli artist men photoshoots är helt okej.
Justin tog min hand när vi kom ut från bilen och vi kände att massor tog foton bakom oss, det var inget farligt. Men när alla intevjuer skulle komma skulle det var svårare för mig, jag går inte in på twitter eller facebook längre.
Vi kom in i studion och jag tittade chockat runt mig, det var massor av olika kameror och man blev helt förvirrad av det. Justin skrattade.
- Kanske lite mycket förvirrad, sa han till mig och jag tittade frågande på han men började snart att skratta.
Det kom ut en man och log mot oss.
- Ni måste vara Katie och Justin, trevligt att träffas jag heter Bill Aron, sa han och vi skakade hand med han och log.
- Vi kommer att bli fotograferade en och en och ni blir sminkade och sånt där inne, sa han och pekade på en dörr, vi båda nickade och började gå till dörren där han hade pekat. Jag öppnade och där inne var 2 tjejer i 20 års åldern, runt dom var massor av kläder och smink. Jag blev ännu en gång chockad av alla grejer, Justin var säkert van vid sånt här.
Dom log mot oss och vi fick sätta oss vid varsin stol och jag började bli sminkad, Justin blev inte sminkad utan han fick vara med själv och välja kläder.
- Hur vill du ha ditt smink? frågade hon som sminkade mig jag log mot henne och ryckte på axlarna.
- Inte för mycket och naturligt, sa jag och hon nickade och började sminka mig med många olika saker. 

När hon var klar med sminket så fick jag byta om till olika kläder som var exempel på vad jag kunde ha, jag hittade en som jag tyckte om och tog på mig den och gick sen ut till Justin. Han log när han såg mig och tog min hand, jag log mot han och gick fram till han så vi var bara några centimeter ifrån oss.
- Katie, du ska in, sa tjejen som sminkade mig och jag nickade och släppte Justins hand, han log mot mig innan jag gick ut för att bli fotograferad. 

Fotografen bad mig att göra olika poser för att jag kunde inte mycket själv men lite visste jag, man hade ju sett på olika program.
När hela min fotografering var klar fick jag titta på lite bilder som han hade tagit på mig, en hade jag som favorit. Det var när jag stod och tittade in i kameran. Han tyckte själv också om den.
- Du är riktigt duktig katie, titta i tidningen och se om du är med, sa han och log, jag skrattade och skakade hans hand.
- Det ska bli roligt om jag hittar mig, sa jag och gick till rummet där jag kunde byta om, där såg jag Justin som satt och tittade på sin mobil. Han log mot mig när han såg mig och kom snabbt fram till mig.
- Hur gick det? sa han och jag log mot han.
- Det var jätte roligt, sa jag och skrattade, han skrattade också och kysste mig mjukt.
- Din tur Justin, sa den andra tjejen och jag suckade och tittade på Justin, han log mot mig och pussade min hand innan han gick ut till fotografen.
Jag tittade mig i speglen och log, jag älskade sminkningen hon hade gjort. Jag tyckte att det gjorde mig vacker, hon var riktigt duktig sminkare.
Jag tog av mig kläderna och satte på mig mina egna och gick tyst ut till Justin och tittade på han när han blev fotograferad. Han var riktigt duktig och gjorde mycket själv, han var definitivt bättre än mig på sånt.

Det kanske kommer upp ett till idag, tack för alla underbara kommentarer på förra. det gör mig glad, fortsätt så :)
Kommentera!
Postat av: matilda

mer!!!!!!!!

2012-05-29 @ 17:51:34
Postat av: Becka

Bra :)

2012-05-29 @ 19:09:17
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Liv

Awesome kapitel!

2012-05-29 @ 21:44:53
Postat av: Miriam

Grymt bra! :)

2012-05-30 @ 21:01:29
URL: http://likebieber.webblogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: