2012-11-16 | 19:26:57 | Kategori: You Are My Destiny (avslutad)

Chapter 6 - Hey... again.

Previous:
- Åh, gud... Hur gick det? frågade killen som jag hade stött in i, jag kravlade mig upp på ben igen ochj borstade bort allt smuts från mina ben innan jag tittade upp och såg Justin stå där och titta chockat på mig. 
- Hejsan... Det är du från igår, ellerhur? 
- Ehh.... Japp, det stämmer, sa jag och gav honom ett snett leende. Han skrattade och kliade sig i huvudet inna han tittade ned i marken.
- Är du här själv? frågade han sen och jag tittade runt mig och pekade på Becky som precis hade fått syn på mig och Justin som stod och tittade på henne, hon sken upp som en sol och gick fram till Justin och hade ett stort leende på hennes läppar. 
- Det är... Du! sa hon och nästan hoppade upp och ned, jag suckade och tittade ned i marken för att inte de skulle se min pinsamma min. 
- Och det är du, sa Justin och kramade om henne, Becky ville knappt släppa Justin ur hennes armar men tillslut kom Justin ur det hårda greppet och log mot henne. 
- Hur är det med er? Gick det bra igår? frågade han och Becky nickade ivrigt och jag skrattade åt henne och tittade upp och mötte Justins ögon. 
- Det gick bra, min bror hade inte lyssnat på oss när vi sa att vi skulle... gå på toa, sa jag och log innan jag tittade lika generat ned i golvet igen. 
- Okej... sa han och tittade runt sig, han verkade verkligen uttråkad. Becky märkte inte ens det utan var mer inne i med att titta in hans ögon. 
- Vi måste gå men... det var trevligt att träffas... igen, sa jag och vände mig om för att gå när becky tog tag om min arm. 
- Jag måste köpa skorna, dessutom. Justin, vi är väldigt bra på att hitta skor, vad vill du ha för några? sa becky och det kändes som om jag skulle sjunka ned till underjorden. Är hon galen?
- Ehh.... Åh.... Ja, sa Justin och log svagt, jag skrattade och vände mig om för att gå och gömma mig bakom en hylla när Becky ännu en gång tog tag i min arm. 
- Gå till din avdelning, jag kan vara här med Justin, sa Becky och jag skrattade men när jag insåg att hon menade allvar vände jag mig snabbt om och gick till högklackde avdelningen som låg längst in i affären, som tur var.
 
Jag gick runt och letade när jag hörde att Becky ropade Justins namn högt, jag suckade och satte mig på en stol och lutade mig bakåt. 
- Så, detta är din avdelning, hörde jag Justin säga bakom mig, jag tittade chockat bakåt och såg Justin stå där och le sitt vita leende. 
- Nej, eller... Jo, ehh. Ja, sa jag och ville slå mig själv i huvudet, vad var det? 
- Har du hittat något du ville ha? frågade han och satte sig på stolen jämte min och tittade in i mina ögon. 
- Nej, jag har egentligen inte letat, sa jag och skrattade tyst åt mig själv, jag hörde hur Justin också skrattade och så tittade jag upp på honom och log. 
- Ingen tål Becky, det är okej att gömma sig ibland, sa jag och han skrattade och nickade. 
- Nej... jag tyckte att du inte skulle vara ensam så jag... letade upp dig, sa han och jag nickade sakta och tittade ned på mina händer. 
- Det är ändå okej, för jag vet att du gömmer dig, sa jag och tittade upp på honom, han skrattade och möte min blick. 
- Jag vill inte ha skor, jag ville bara vara lite ifred, denna affären brukar det vara lite folk i, sa han och jag tittade ned på Justins arm. Han hade fortfarande den klockan han hade på sig igår. 
Plötsligt såg jag Beckys ansikte bakom Justin och jag började skratta, Justin tittade frågande på mig men när han förstod att någon stod bakom honom och att det var Becky skrattade han med. 
- Han hjälpte mig med att hitta skor, titta, sa jag och visade upp ett par höga klakar som egentligen inte var så fina, de var äckligt gröna och hade mega klackar. Becky nickade och himlade med ögonen. 
- Jag har i alla fall betalat nu, ska vi gå? frågade hon och jag nickade och ställde mig upp, samma gjorde Justin och han hade ett svagt leende på hans läppar. 
- Jag undrar vart vi kommer mötas nästa gång, sa han och tittade in i mina ögon, jag skrattade och ryckte på axlarna. 
- Vem vet, kanske mataffären, sa jag och skrattade, han skrattade också och tittade ned på golvet innan han snabbt tittade upp. 
- Jag har inte fått veta era namn, sa han och tittade bak på Becky som började att le. 
- Becky, sa hon och jag log också. 
- Alexis Stanford, sa jag innan jag gick fram till becky och vi lämnade affären...

 Ganska kort men jag börjat på kapitel 7 direkt nu, ni kanske får den idag. Annars kanske imorgon, jag är verkligen ledsen över att det tar tid. Men jag jobbar för fullt på helgerna att skriva till er!
Ingen gräns!
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEER

2012-11-16 @ 20:23:21
Postat av: Arlinda

meraaa! <3

2012-11-16 @ 22:05:31
Postat av: Anonym

mer

2012-11-17 @ 21:24:36
Postat av: Jasmine

Hallå, hej!

Gör du gratis bloggdesigner? :)

Svar: Ja, gå in på min portfolio (justindbstoriees.blogg.se/portfolio)Då får du veta mer! :)
Ida Larsson

2012-11-18 @ 16:26:26
URL: http://inlovewithbieber.blogg.se
Postat av: Klara

Möööööööre..!:D

2012-11-19 @ 07:00:17
URL: http://Www.Novellen.devote.se
Postat av: Dessiré

Skulle du kunna svara på mailet jag skicka dig :)?

Svar: Jag har inte fått ett mejl?
Ida Larsson

2012-11-19 @ 16:34:56
URL: http://bieber.webblogg.se
Postat av: Dessiré

Skickat ett till :)

2012-11-20 @ 13:10:15
URL: http://bieber.webblogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: