2012-10-13 | 15:36:12 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Jag är verkligen så ledsen!

Hejsan, det känns som om jag inte har varit här inne på evigheter men jag har inte hunnit skriva alls! Jag har haft prov och läxor, det är jobbigt för tillfället! 
Denna helgen är jag upptagen, idag och imorgon ska min familj på fest, jag vet att ni får vänta skit länge men jag hoppas att ni stannar ändå!
Jag är verkligen så himla ledsen!
Postat av: JDT

Längeeee sen nu! HAHA, fast tror inte du har glömt bort mig eftersom du är min webmaster! :)
Hur går det? :D

2012-10-14 @ 03:47:25
URL: http://justindrewtime.blogg.se
Postat av: Myonedstorys

Hej, du gjorde våran design för några månader sedan, och då sa du att när vi börjar en ny novell så ska vi be dig byta ut "Om Novellen" texten. Asså nu står det ju i "Om novellen" om våran gamla novell! Skulle du kunna ändra det? Jag skickar handlingen till våran nya novell på mejl så kan du fixa det? Har redan gjort kapitel ett till våran nya novell. Haha! <3
Kram!

2012-10-14 @ 18:24:37
URL: http://www.myonedstorys.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: