2012-10-22 | 16:03:00 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Selena vinner!

Jag har räknat alla röster och jag är faktiskt förvånad över hur många som röstade och hur lika både Selena och Shelley var. 
Ledsen alla som ville ha Shelley, jag kanske tar henne nästa novell. 
Jag vet att många andra har Selena, och att det kan bli tråkigt men vem bryr sig om hur tjejen ser ut? är det inte mer roligare att läsa vad som händer i novellen? ;)

Jag kommer börja skriva kapitel 1 idag, hoppas ni längtar! ;)
Postat av: Liv

D: det spelar stor roll vilken det är. Shelly är mycket bättre för att selena är med i typ varje berättelse så då blir det inte lika kul längre D:

2012-10-22 @ 21:46:53
Postat av: tove

Nu komer jag att inte läsa din nocell för att de blir not kul hejdå!!!!!!!!! X-(

2012-10-22 @ 21:56:35
Postat av: Liv

Menade inte som Tove skrev, D: ska läsa den ändå ;)

2012-10-23 @ 17:48:12

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: