2012-09-22 | 17:14:49 | Kategori: You Are My BoyFriend (avlsutad)

Chapter 76 - Happy Birthday Katie!

Previous:
Så många minnen vi har gjort tillsammans, sa jag och tittade in i Justins ögon, han log mot mig och tog mina händer. 
- Vi kan skriva en bok om hur vi träffades och upp till nu, allt har hänt, det är fascinerande, sa han och jag skrattade och flätade in mina händer med hans...
1 Vecka Senare
Jag vaknade av en mjuk puss på min kind, sakta började jag öppna ögonen och framför mig såg jag Justin med sitt underbara leende och underbara hasselbruna ögon. 
- Godmorgon, min underbara blivande snyggaste fru, sa han och jag skrattade, han skrattade också och smekte min kind. 
- Jag glömde säga, grattis på födelsedagen, sa han och jag sken upp som en sol, han skrattade ännu en gång och pussade min kind. 
- Idag blir du riktigt vuxen, även om du redan har ett barn, ska snart gifta dig och... har blivit kidnappad, sa Justin och log stort mot mig, jag skrattade och skakade på huvudet. 
- Du glömde säga att jag har en blivande underbar man som också blev kidnappad, sa jag och himlade med ögonen, Justin skrattade tyst och tittade in i mina ögon. 
- Jag älskar dig, viskade han till mig medans han smekte min kind, jag log svagt mot honom innan jag rullade runt och la mig på honom. 
Han tittade chockat på mig medans jag skrattade. 
- Har du... tränat? sa han och jag tystnade och nickade sakta på huvudet, han hade en min som var både förvånad och frågande innan den ändrades till ett flin. 
- Det är därför du har varit borta på morgonarna den senaste veckan, sa han och jag nickade lika sakta som innan. 
- Det är därför min lilla tjej har blivit mer sexigare än innan, sa han och bet sig själv i läppen, jag skrattade och kysste Justin hårt, han besvarade den och la sin hand på min nacke när det knackade på dörren och en harkling hördes bakom oss.
Jag slutade kyssa Justin och tittade han i ögonen med en generad blick, han hade ett flin på läpparna när jag tittade bak och såg mamma stå och titta på oss med händerna i kors. 
Jag fick också ett flin på läpparna när Sarah kom fram bakom henne. 
- Jag förväntar mig inte ett till barn, sa mamma och jag har nog aldrig sett henne så alvarlig, jag skrattade tyst och jag hörde hur Justin också skrattade. 
- Om ni inte vill att Pattie också ska komma upp så... kanske du kanske kan ta på dig lite kläder... Katie? sa mamma och jag tittade på Justin som tittade på mig, vi båda fick ett flin på våra läppar innan jag ställde mig upp och gick fram till mamma. 
- Kan man inte få ha lite privatliv i detta huset? frågade jag henne innan jag stängde dörren, jag hörde hur mamma skrattade bakom dörren, jag tittade bak på Justin som satt i sängen med bara ett par byxor på. 
- Du vet att du inte bara kan ha ett par byxor på.... när du väcker mig, sa jag till honom innan jag bet mig i läppen, han nickade sakta och ställde sig upp och gick till mig så det bara var några centimeter ifrån våra ansiktet. 
- Men... jag kanske ville, sa han tyst och tittade på mina läppar, jag nickade sakta och kysste hans läppar hårdare än innan, den blev mer och mer passionerad. Justin la sin hand på min nacke och tryckte mig intil sig. 
- KLÄ PÅ ER! skrek mamma utanför dörren, jag slutade ännu en gång att kyssa Justin och tittade på dörren. 
- Jag kan höra er! sa hon innan jag hörde fotsteg nedför trappan, jag skrattade och tittade på Justin som log, jag la min hand på hans kind innan jag gick till garderoben och letade efter något att ha på mig. 

Efter en halv timme var jag och Justin påväg ned till dem andra, Justin sa att han hade en present till mig nu på morgonen och sen alla andra ikväll. 
- Nu kommer ni ned, tänkte precis gå upp och se om ni egentligen gjorde er redo, sa mamma när hon stod i köket och diskade. Jag skrattade och skakade på huvudet. 
- Förlåt att vi gjorde dig beskiven mamma, sa jag sarkastiskt, hon skrattade och skakade på huvudet innan hon tittade på mig och Justin som stod och tittade på henne medans vi höll i hand. 
- Öppna din present nu! sa hon snabbt, jag skrattade och nickade innan vi gick bort till soffan. 
I vår familj öppnade vi alltid presenterna på kvällen och kanske 1-2 på morgonen, det blir mer spänning då men man kan knappt vänta tills man ska öppna dem. Det har jag alltid varit barnslig med, att vilja öppna presenterna så snabbt som möjligt. 
- Jag valde ut den med glädje, sa Justin, jag himlade med ögonen när jag fick ett vit paket och på omslagspappret stod det "I love you, happy birthday." och "You are mine now and forever", jag läste texterna om och om igen och visste att jag skulle gilla presenten jag skulle öppna. 
Jag började ta upp omslagspapret på sidan och snart var allt omslagspapper borta ifrån presenten, det enda jag såg var en vit låda till och då ville jag bara slita upp den och se var det var i. 
Jag öppna locket och framför mina ögon låg det en ljusrosa klänning med ett axelband, jag tittade chockat på den underbara klänningen som jag hade fått ifrån Justin. 
- Justin, den är fantastisk, sa jag och tittade upp på honom, han log svagt mot mig och pussade min kind. 
- Jag hoppades på att du skulle gilla den, sa han och jag nickade och tog upp hela klänningen, när jag var liten hade jag alltid velat ha en dyr och prinsesslik klänning som min födelsedags present, att få denna av Justin känns helt fantastiskt. Det säger mig bara att han känner mig mer än vad jag trodde han gjorde...

 Snart är novellen slut, och ja... ta det lugnt, ni kommer få vara med om bröllopet men inte riktigt än!
Jag vill ha kommentarer ändå om ni inte gillar att kommentera, det ger mig skrivlust och det säger mig vad jag ska ändra i novellen, jag hoppas att jag får mera kommentarer denna gången!
Ingen gräns men kommentera ändå för att jag ska få skrivlust!
Postat av: Arlinda

et tips: på sista kapitlet ska hon bli gravid! :) något jag hoppas händer :)

2012-09-22 @ 17:50:09
Postat av: Becka

Bra :)

2012-09-22 @ 17:57:25
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se
Postat av: Liza

Älskar din novell <3 och sen har jag en fråga. Har du lust att göra en design åt mig :/ och isåfall kan du sätta in den också för nu ser min allmänt ful ut xd svara gärna på min blogg eller på mail

[email protected]

2012-09-23 @ 15:19:59
URL: http://justinbiebnovell.blogg.se/
Postat av: Emelie

Bra :) mer <3

2012-09-23 @ 19:38:25
Postat av: Parya

Meeeeer!!!! :)

2012-09-27 @ 07:41:02

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: