2013-04-29 | 19:39:38 | Kategori: You Are My Destiny (avslutad)

Chapter 31 - Justin's Room...

Previous:
- Nejdå, vi är vanliga tonåringar som bara är lite... passionerade, sa Justin och jag skrattade och tittade runt mig, det var bara några som tittade på oss men jag kände på mig att det skulle bli värre snart. 
- Ska vi åka? frågade jag Justin och han nickade innan vi gick ut till hans bil och började köra hem till Justin..
Jag låg i soffan och tittade upp på Justin som sov som en stock, just precis hade vi tittat på film och Justin hade somnat i mitten av den. 
Jag låg i Justins knä med hans hand runt min midja, jag skrattade lite lätt innan jag sakta och tyst tog bort hans hand ifrån min mage och gick upp ur hans knä och gjorde lite te till mig, klockan var 4 på dagen men det kändes som om den var 10 på kvällen, jag var utmattad. 
Medans jag väntade på vattnet som skulle börja koka satte jag mig på köksstolen och suckade, jag kunde inte få bort bilden av James och Becky ur mitt huvud, men det var inte bara det som snurrade runt. Allt, jag kände mig orolig och glad samtidigt. 
Jag hällde i det kokande vattnet i en kopp och la i teet, innan jag visste ordet av det satt jag på samma stol igen och tittade på Justin som nästan snarkade. 
Justin sa innan idag att planet skulle lyfta klockan 7, så det är några timmar kvar av mys. 
Jag drack lite av mitt te när jag hörde hur Justin vaknade till på soffan, jag log mot honom när han satte sig upp och undrade vart jag var. 
- Du kunde väckt mig, sa Justin till mig men jag ryckte på axlarna och följde Justins steg när han kom gåendes mot mig, snart kände jag ett par armar om min midja. 
- Du var så söt när du låg där och sov, sa jag och Justin skrattade och pussade min panna, jag la min hand på Justins och tittade upp på honom. Han tittade frågande på mig. 
- Vad är det? Din min är helt oförklarbar, sa Justin och jag skrattade och vände mig om och tittade in i Justins ögon. 
- Jag är bara glad att jag slipper vara hemma, att vara med dig på touren kommer vara mycket roligare än att sitta hemma och titta på James och Becky hångla, sa jag och Justin skrattade och öppnade kylskåpet och hällde upp lite juice i ett glas. 
- Nu får istället mitt Crew se oss vara passionerade, sa Justin och jag skrattade och drack lite till från mitt te. 
- Jag vet inte om jag ska ta det på ett bra eller dåligt sätt, sa jag och Justin skrattade och satte sitt glas på diskbänken. 
- Jag ska ta en dusch, du får gärna hänga med... men annars kan du snoka runt, som jag veta att du älskar att göra,  sa Justin och blinkade med ena ögat, jag skrattade och skakade på huvudet. 
- Jag skulle så gärna vilja duscha... men jag duschade imorse, onödigt att duscha nu, istället ska jag gå och snoka i ditt rum, precis som jag älskar att göra, sa jag och gick snabbt upp för trappan med teet i mina händer och satte mig på Justins säng och tittade runt. 
"Jag skulle så gärna vilja duscha... men jag duschade imorse, onödigt att duscha nu, istället ska jag gå och snoka i ditt rum, precis som jag älskar att göra"
Det var stort och väggarna var beiga, möblerna var moderna men gjorde att rummet blev otroligt mysigt, detta är nästan mit drömsovrum. 
Jag ställde ned mitt te på bänken och tittade inne i garderoben och i lådor, det fanns faktiskt ganska många saker som var intressanta i hans rum. Men den jag gillade mest var gitarren, jag vet att Justin kan spela... flera instrument men jag har alltid älskar gitarr musik. 
Det låter så vackert och man kan göra hur grymma låtar som helst till det. 
Plötsligt kom Justin in genom dörren med bara handduk runt sin midja, jag tittade på honom och himlade med mina ögon. 
- Hittar du något roligt? frågade han med ett stort flin på hans läppar, jag tittade ned på gitarren och upp på honom igen, jag kunde inte låta bli att skratta lite åt honom. 
- Vad är det? frågade han och jag skakade på huvudet och gick fram till honom.
- Du kan inte locka mig med dina magrutor, sa jag och kände på hans mage, han höjde ögonbrynen och log ett snett leende. 
Jag skakade sakta på huvudet innan vi möttes i en hård kyss som tillslut blev passionerad, Justin drog mig närmre honom och la mig på sängen medans han drog av mig min tröja och kysste min nacke...
 
Jag drog på mig mina byxor och min tröja innan jag satte upp håret i en tofs och tittade på Justins om nöjt låg i sängen. 
- Jag kunde visst locka dig, sa han och jag skrattade och slängde en kudde på honom, han skrattade och tog tag om min midja och slängde ned mig i sängen medans han började kittla mig, jag höll på att skratta ihjäl mig. 
- Sluta! skrek jag mellan mina skrattattacker, han skakade på huvudet och fortsatte att kittla mig. 
- S- snälla! skratt-skrek jag och Justin slutade för sekunden så jag kunde pusta ut men nästa sekund började han igen och jag kunde knappt andas. 
- J-justin! skrek jag och tillslut slutade han för att inte ta slut på mig helt, jag skakade på huvudet medans jag hade ett stort leende på mina läppar. 
- Du har tur att jag inte orkar kittla dig nu, sa jag och Justin tittade på mig med himlande ögon och höjda ögonbryn. 
- Flyget går snart, vi måste göra oss i ordning, sa jag snabbt och Justin skrattade, jag log och gav Justin hans byxor innan jag gick in till toan för att se så jag inte såg helt förstörd ut, Justin kom fram bakom mig igen med hans byxor på men utan hans tröja och jag suckade och vände mig om för att möta hans blick. 
- Du är hopplös, vet du det? sa jag medans jag la mina armar om hans axlar och tittade in i hans ögon, han log och jag hörde hur han tyst skrattade. 
- Om du inte tar på dig din tröja gör jag det åt dig, sa jag och tittade in i sovrummet, han kysste mig mjukt innan han sakta gick och drog på sig sin tröja och rufsade till hans hår. Han är helt oförklarigt perfekt.
 
Jag och Justin drog ut alla revöskor ifrån bagaget, det var 4 otroligt tunga reväskor som skulle med på planet, hur jag kunde lyfta dem var rent omöjligt att förklara. 
- Vad har du i dina resväskor? frågade Justin och jag tittade chockat på honom, han hade ett för stort flin på hans läppar. 
- Du har minst lika tunga resväskor som jag har! sa jag och stängde bakluckan och tittade på vakterna som helt utan problem tog resväskorna i händerna och gick in med dem till flygplatsen, jag tittade på Justin som skrattade åt min chockade min. 
- Jag känner mig liten, sa jag tyst och tittade på Justin som gick fram till mig och smekte min kind. 
- Jag älskar dig, sa Justin och kysste mig mjukt innan vi gick hand i hand in till flygplatsen, om 1 timme skulle jag sitta på flygplanet till Utah med Justin jämte mig medans vi skojade och pratade med varandra, jag känner på mig att denna natten kommer bli speciell...

 Vad tycker ni om idéen att Justin och Alexis snart ska ha ett bråk till? Vad tycker ni att det ska vara om? 
Jag har idéer men jag vill veta vad ni tycker om allt detta, om vad ni vill ska hända längre fram i novellen osv... Skriv och gör mig glad! 
Kommentera, Kommentera, Kommentera!
 
 
 
Postat av: kelly

Nej för guds skull inte ett bråk !! :)

Svar: Okej, vad tycker du ska hända som är lite spännande då?
Ida Larsson

2013-04-29 @ 21:32:49
Postat av: Jasmin

På ett villkor...Dom kommer bli tsm igen!
Jag tycker bråket ska handa om otrohet

Svar: Såklart kommer dem bli tillsammans igen! Okej, jag har funderat på det :)
Ida Larsson

2013-04-30 @ 17:24:19
URL: http://www.lovelyjassi.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

något kapitel till om dom innan bråket kommer och det ska verkligen inte handla om otrohet (måste vara det värsta man kan göra)

2013-04-30 @ 23:45:37
Postat av: Anonym

Bråk och drama är tråkigt :/

2013-05-01 @ 11:03:36

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: