2013-12-28 | 18:32:00 | Kategori: You Are My Destiny (avslutad)

Chapter 68 - Yes - The End

Previously:
- Jag lovar, sa jag och sprang ut genom dörren utan mina skor eller min jacka, jag tog bara med mig ett par nycklar som skulle ta mig till Justin och ett stort kärleksfullt hjärta som skulle leda mig till den personen som jag älskade och trodde på med hela mitt hjärta.
 
 
Justin's Perspektiv 
Jag skulle precis svara mamma som sa att jag skulle vara kvar här i några dagar när Alexis kom inspringandes genom dörren, hon tittade på mig med stora ögon och gav ifrån sig ett litet leende som fick mig att också börja le.
- Jag väljer dig, hörde jag henne säga och jag förstod inte riktigt vad hon menade. 
- Va?
- Jag älskar dig, jag har älskat dig sedan första gången jag såg dig och jag väljer dig, Alexis gick ett steg närmre mig och jag nästan kände hur hennes lycka flög runt i rummet. Mamma log stort mot henne och gick ut genom dörren utan ett säga ett ord. Jag satt i sjukhussängen utan att ge ifrån mig ett ljud, allt jag kunde tänka på var att Alexis stod framför mig och sa att hennes val var mig, hon valde mig och på grund av det fick jag en pirrig känsla i magen.
- Om du inte säger något blir det pinsamt, sa hon oroligt, jag skrattade och skakade på huvudet.
- Jag känner bara på känslan av att ha dig igen, sa jag och hon skrattade och nickade snabbt innan hon sprang fram till mig med ett stort leende på läpparna och ögon som glittrade av lycka och kysste mig passionerat.
 
3 månader senare i Alexis Perspektiv
Jag stannade utanför Justins hus och log ett glatt leende, nu var det dags, jag gick upp för trappan och knackade försiktigt på dörren. Bara efter någon sekund öppnades dörren och jag mötte Justins hasselbruna ögon.
- Hej, sa han snabbt och drog mig intill sig, jag skrattade och kramade om hans muskulösa kropp. Jag drog in hans parfym och kände hur han pussade mig på nacken, jag gav ifrån mig ett till skratt och släppte taget om hans kropp så kramen avslutades.
- Hej, svarade jag och gav honom en mjuk kyss, han besvarade den och tog min hand. 
Idag skulle vi flyga till L.A för att fortsätta turnén och jag kände på mig att allt denna gången skulle gå perfekt, utan några problem. Justin drog med mig in genom dörren och stängde den efter mig, jag kunde känna hur hans grepp om min hand mjuknade och hand mungipor ryckte till.
- Som tur är så är vi ensamma hemma i en timme, sa Justin och bet sig i läppen, jag skrattade och höjde på ögonbrynen.
- Jaså? sa jag och Justin nickade och log ett svagt leende mot mig, jag himlade med ögonen och skakade på huvudet medan jag satte mig i soffan. 
- Kan vi inte bara sitta här och slappna av? frågade jag honom, han kysste mig mjukt och nickade. 
- Okej, sa han med ett svagt leende och gick in till köket.
- Är du törstig? Frågade han från köket och jag nickade men skrattade åt mig själv över att jag trodde han skulle se mig.
- Nej men vill gärna ha vatten ändå, sa jag med ett leende, jag hörde Justin skratta och snart kom han ut med 2 glas champagne.
Jag tittade frågande på honom när han gav mig glaset, han log stort mot mig och tittade ned på mitt glas. Jag följde hans blick ned till botten av champangeglaset och såg en ring, det kändes som mitt hjärta stoppades i bara någon sekund när jag förstod vad ringen var till för.
- Du måste såklart dricka upp för att få på den men skulle du vilja gifta dig med mig? Justin tittade på mig med stora förväntansfulla ögon och mitt hjärta började slå snabbare.
- Alexis Sarah Stanford skulle du vilja gifta dig med mig? Justin tog mitt glas och ställde sig på ett knä och höll upp glaset.
Jag försökte skratta men jag kunde inte få fram ett ord, jag kunde knappt andas, men bortsett från mina andningsproblem fick jag ett pirr i magen och jag ville slänga mig på honom och krama om honom. Det kändes som en film och att det snart skulle börja spelas romantisk musik, jag fick en glad känsla genom hela kroppen och jag kunde inte hejda mig längre. Jag ville gifta mig med honom med hela mitt hjärta, jag ville vakna med honom på morgonen och somna med honom jämte mig och jag ville vara med honom i hela mitt liv framöver.
 
 Kort men gulligt kapitel, nu är denna novellen slut och jag skrev att det skulle vara 80 kapitel men det blev ändrade planer! 
Jag kommer börja skriva på första kapitlet till den nya novellen snart och också göra lite mer länkbyten för att få in lite mer läsare nu när jag har haft en lång paus och många av er är borta, men annars så kommer den nya novellen snart komma upp och jag tror verkligen att den blir bra den också! :)
Postat av: Sarah

Det här var helt Amazing synd att novellen är slut men det ska ju bli intressant med en nya! :)
Vill du ha länkbyte med mig?

2013-12-28 @ 23:42:52
URL: http://mybiebslovestorys.blogg.se
Postat av: biebzters

Maila mig om länkbytet :)

2013-12-28 @ 23:55:37
URL: http://biebzters.blogg.se
Postat av: Sarah

Helst båda annars inlägg ;)

2013-12-29 @ 03:34:23
URL: http://mybiebslovestorys.blogg.se
Postat av: Elin

Skulle du vilja köra ett länkbyte med min blogg?? :) - E

2013-12-29 @ 11:02:37
URL: http://ettdshow.blogg.se
Postat av: Sarah

Har gjort länkbyten nu ;)

2013-12-29 @ 16:41:55
URL: http://mybiebslovestorys.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: