2013-02-19 | 07:07:24 | Kategori: You Are My Destiny (avslutad)

Skriver, skriver och skriver!

Jag skriver men inget jag skriver är liksom... bra... 
Jag försöker verkligen skriva klart kapitlet, men det tar tid nu eftersom jag har ju dels sportlov och vill göra något roligt på vardagarna och för att jag inte alls tycker att jag skriver bra...
Postat av: selena♥

hoppas du får inspiration igen!♥
när tror du nästa kommer? :)

Svar: Jag vet faktiskt inte, men jag hoppas snart. Eftersom jag knappt har någon inspiration alls så behöver jag nog titta på en romantisk film eller något... I alla fall så hoppas jag att ni alla har tålamod! :)
Ida Larsson

2013-02-24 @ 22:51:47
Postat av: Mathilda♥

hej, om du vill ha inspiration kan jag kanske ge dig det om jga kommer på lite då och då:) du kan skicka till mig på kik:)♥ jag heter : Taljda

kanske inte kommer på inspiration hela tiden men jag skriver lite själv men inget jag lägger ut:) ♥ kram♥

2013-02-25 @ 20:24:50

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: