2013-01-01 | 10:17:24 | Kategori: You Are My Destiny (avslutad)

Gott nytt år!

Hejsan, jag är nu tillbaka och ni kommer inte fatta hur mycket skrivlust jag har haft. Innan glömde jag bort varför jag skrev novellen, innan skrev jag för att jag inte ville göra er besvikna och lägga ned bloggen men nu skriver jag bara för att jag verkligen älskar att hitta på och skriva om Alexis liv.
Jag har skrivit 3 hela kapitel, så om ni vill ha ett direkt så bara kommentera så kommer jag defentivit att lägga upp det :)
Jag vill inte lägga upp 1 kapitel varje dag utan jag kanske skulle kunna lägga ut 1 kapitel varannan dag? Skulle det vara okej? 
I alla fall gott nytt år, jag hoppas att ni hade en roligt nyårsafton.
Postat av: Zandra

Kul att du är tillbaka! Självklart vill vi ha ett kapitel! :)

2013-01-01 @ 17:23:54

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: