2013-05-01 | 11:43:27 | Kategori: You Are My Destiny (avslutad)

Chapter 32 - Screaming Beliebers...

Previous:
- Jag älskar dig, sa Justin och kysste mig mjukt innan vi gick hand i hand in till flygplatsen, om 1 timme skulle jag sitta på flygplanet till Utah med Justin jämte mig medans vi skojade och pratade med varandra, jag känner på mig att denna natten kommer bli speciell...
Jag satt och tittade på olika bilder med mig och Justin med min mobil när jag hörde piloten säga ett meddelande i högtalaren. 
"Nu landar vi, sätt på era säkerhetsbälten"
Jag la ned mobilen i fickan igen och satte på mig säkerhetsbältet och puttade på Justin som sov, vilket han har gjort mesterdels av flyget förutom när vi tittade på film och pratade. 
- Justin, sätt på säkerhetsbältet! sa jag högt och han öppnade chockat ögonen och tittade frågande på mig, jag skrattade och pekade på säkerhetsbältet så han skulle förstå. 
- Du kunde pussat mig på kinden eller något isället för att skrämma ihjäl mig, sa Justin och jag skakade på huvudet och tittade ut genom fönstret, man kunde inte se så mycket men snart kände jag hur min mage kurrade när flyget sakta men säkert vinklades neråt och vi var påväg att landa. 
- Är du spänd? frågade Justin och jag tittade på honom och skakade sakta på huvudet medans jag tänkte till... jag var nog lite spänd...
Justin tog min hand och smekte den sakta som gjorde så hela jag rös, jag mötte hans ögon och log svagt. 
- Det kommer vara massor av fans där nere... ellerhur? sa jag och Justin tittade ut genom det lilla fönstret jämte mig och sedan tillbaka till mina ögon. 
- Du behöver inte vara orolig, det kommer finnas vakter och poliser där, sa Justin och jag skakade på huvudet. 
- Jag är inte orolig över säkerheten, mest över att de inte vet någonting om... oss, sa jag och Justin nickade ivrigt och jag skrattade lite lätt innan Justin log svagt. 
- Vi kommer få frågor, men vi behöver inte svara på dem, om du inte vill, sa Justin och jag log mot honom och smekte hans kind innan jag kysste honom lätt precis innan jag kände en dunst och vi var nere på marken. 
 
Bara när vi kom ut ur flygplanet så hörde man hur alla tjejer skrek och längtade till de skulle få se Justin, jag tittade oroligt på Justin som pussade mig i pannan och la sin hand runt min midja innan vi började gå in till flygplatsen, jag antar att det inte kommer vara några tjejer där men jag hoppades inte att vi skulle bli överfallna om vi bara gick ut på stan... vilket jag vet att vi kommer... men ändå...
Plötsligt stannade Justin och bara då märkte jag hur långt vi hade kommit, nu var vi redan där vi skulle hämta våra resväskor, Justin vände mig om och tittade mig i ögonen och jag kände hur till och med han var lite spänd över det. 
- Om du inte vill bli sett av kamerorna så kan du gömma dig bakom mig eller göm ansiktet i dina händer, sa Justin och jag nickade och log svagt mot honom. 
- Detta är allt nytt för mig, sa jag och Justin skrattade och smekte min kind. 
- Jag vet, sa han och kysste mig mjukt och passionerat innan vi fortsatte ut till turnebussen som redan stod ute vid öppningen av flygplatsen, snart kunde man se tjejer som stod och grät men samtidigt skrek Justins namn och hoppade upp och ned. Jag tittade chockat runt och såg massvis av tjejer som gjorde exakt samma sak. 
Dörren öppnades och jag gömde mitt ansikte i mina händer och gick bakom Justin medans han höll om mig, det ända jag kunde höra var panikskrik överallt runtom mig, jag fick nästan panik eftersom jag knappt kunde se medans Justin tryckte mig framåt och vakterna gjorde så jag fick lite plats. 
Väl inne i bussen pustade jag ut och satte mig på soffan för att vila mitt huvud, allt skrik gjorde så jag plötsligt fick ont i det. 
- Är du okej? frågade Justin mig medans han satte sig brevid mig och la sin hand på mitt ben, jag tittade upp på honom och log medans jag nickade. 
- Jag fick bara lite ont i huvudet, sa jag och tittade runt i Justins turnebuss, det var svarta väggar och soffan jag satt på var vit med röda kuddar, det var väldig modernt. 
- Här, sa Justin och gav mig en huvudvärkstablett och lite vatten, jag log tacksamt mot honom och la tabletten i munnen sedan drack jag en klunk av vattnet. 
- Vi kommer åka till hotellet nu, det kanske tar ungefär en kvart sedan får vi vila i en halvtimme innan vi åker till lokalen där konserten ska vara, sa Justin och jag nickade och pustade ut igen. 
- Du ser så utmattad ut, sa Justin och la sin hand på min kind, jag skrattade och log mot Justin som såg oroad ut. 
- Det är inte så konstigt, ellerhur? frågade jag honom och han log mot mig innan vi möttes i en mjuk lätt kyss. 
 
 Justin's Perspektiv
Jag såg på Alexis hur trött hon var och det gjorde mig orolig, jag är van vid sånt här men detta är nytt för henne. 
Vi gick ut ur turnebussen och möttes av massor av skrik igen, Alexis gjorde exkat som innan, täckte ansiktet och gömde sig bakom mig. 
- Justin, I love you! skrek en tjej ifrån folkmassan, jag tittade dit och smålog mot henne och skrek "I love you too" tillbaka till henne och alla andra innan vi försvann in genom dörrarna och Alexis slappnade av igen. 
- Är du okej? frågade jag henne och hon log svagt mot mig och nickade, jag la armen om henne och pussade henne på pannan när hon tittade upp på mig och smekte min kind. 
- Jag är okej, sa hon tyst och kysste mig mjukt, jag besvarade kyssen och kramade om henne hårt, jag kände hur hon började slappna av ännu mer vilket gjorde så jag började småle. 
- Kom, sa jag till henne och tog hennes hand innan vi åkte upp till rummet och Alexis lade sig i sängen, jag skrattade åt henne och tog in väskorna som var ställda utanför våran dörr. 
- Jag ska ta en dusch... du får gärna följa med... sa Alexis och satte sig upp, jag skrattade åt henne och satte min tumme under hennes haka och kysste henne mjukt. 
 
- Jag tänkte faktiskt beställa upp 2 hambrugare om du ville ha, sa jag och hon sken upp som en sol, jag skrattade och slog in receptionsnummret på telefonen på rummet när jag kände ett par armar runt om mig. 
- Synd att du inte... kunde... duscha, sa Alexis och gick in på toaletten, jag vände mig om och skrattade åt henne när receptionisten svarade. 
- Skulle du kunna skicka upp 2 hamburgare till rum... 205, sa jag och jag hörde hur Receptionisten skrev ned vad jag beställde. 
- Det kommer upp om 10 minuter, sa hon innan vi la på och jag satte mig på sängen och tog upp min mobil ur min ficka, jag hade 2 missade samtal, ett var från Chaz och ett ifrån mamma. 
Jag klickade på Chaz och satte mobilen mot örat. 
- Hej, det är Chaz, sa Chaz och väntade på svar. 
- Hey! nästan skrek jag och log glatt av att höra Chaz igen, det var några veckor sedan som jag träffade eller pratade med honom. 
- Hey! Justin! Skrek Chaz tillbaka vilket gjorde så jag skrattade tyst åt honom. 
- Jag ser att du är tillbaka med Alexis, sa han och jag kunde nästan se hur han blinkade med ena ögat, jag skrattade och nickade. 
- Du måste träffa henne! sa jag och Chaz skrattade...
Alexis Perspektiv
Jag var precis klar i duschen när jag hörde hur Justin pratade med någon i telefon, jag drog snabbt handduken om mig och gick ut ur badrummet och såg Justin sitta på sängen och le stort. 
Jag tittade nyfiket på honom när han tittade åt mitt håll och log ännu större, jag satte mig på sängen jämte honom och tittade fortfarande lika nyfiket.
- När? Okej. Bra, imorgon. Skönt. Okej, hejdå, sa Justin och jag tittade ganska förvirrande på honom när han la ned sin mobil i sin ficka igen och tittade på mig. 
- Det var Chaz, sa Justin och jag kände igen namnet, det var Justins kompis ifrån hans barndom, jag log och nickade medans jag ställde mig upp och öppnade min resväska och letade runt vad jag kunde ha på mig. 
Jag kände snart ett par armar runt mig som gjordxe så jag började att le innan jag ställde mig upp och vände mig om, Justin hade en gulligt leende på sina läppar och jag kunde inte hjälpa att skratta lite lätt. 
- Vi gör såhär, jag väljer kläder till dig och du till mig, okej? sa Justin och jag nickade sakta och kysste Justin lätt.
- Okej, väljer du något snyggt till mig, väljer jag något snyggt till dig, sa jag och la min hand på Justins bröst och höjde ögonrbynen, han bet sig i läppen och nickade sakta. Jag log och gick ifrån Justin till hans resväska och öppnade den, jag möttes av en lukt av Justins parfym och massor av kläder, jag skrattade och tittade på Justin som gjorde samma sak åt min väska. 
Jag började att rota runt och hittade direkt en jeansväst som jag verkligen gillade, jag fortsatte att leta och tog fram ett par av Justins svarta jeans och en vit T-shirt med någon konstig bild på, sedan öppnade jag andra väskan och tog fram ett par av Justin skor, han hade hundratals av olika sneakers! 
Jag skrattade lite åt mig själv och tog fram en sådan sak som han brukar ha i bakfickan av byxan och la det på sängen, innan jag sa till honom att jag var klar tog jag fran en klocka och la med, för mig passade den klädseln perfekt till idag.
- Är du klar? frågade jag och satte mig på sängen och tittade på honom när han letade. 
Efter en stund la han allt på sängen och vi studerade vad vi hade valt till varandra, till mig hade han valt ett par vita shorts, ett svart linne och en jeans shorta, till smycken hade han lagt fram ett av mina solglasögon, en klocka och 2 silverarmband, jag tittade på Justin och log stort. 
- Vad tycker du? frågade jag Justin och han tittade på mig och skrattade. 
- Vad tycker du? frågade han och jag tittade ned på kläderna och upp på honom igen. 
- Nej!! Säg du först! sa jag och snabbt och han log mot mig medans han gick fram till mig. 
- Bra valt, sa han och smekte min kind, jag log svagt mot honom. 
- Detta kommer bli min nya outfit, sa jag och skrattade åt mig själv, varför sa jag outfit? Justin skrattade också men tyst för sig själv. 
- Vi låtsas att jag inte sa outfit och istället sa jag... detta kommer bli min nya klädsel! sa jag snabbt och Justin skrattade och log mot mig, jag skrattade också och kysste honom mjukt. ..

 Jag vet inte om detta kapitlet blir så bra men jag funderar just nu på vad som kan hända i novellen, jag vet att inte många gillar bråk men någonting måste ju hända i novellen. Skriv vad! 
Kommentera! Kommentera! Kommentera!
Postat av: Anonym

Jag tycker inte att dom ska bråka ÄN det känns som att dom liksom precis blev sams igen och så kommer det ett nytt bråk. MEN det är vad jag tycker! Bra btw!

2013-05-01 @ 20:10:55
Postat av: Anonym

Bråk! Älskar bråk och gärna att dom inte förlåter varandra direkt typ som celebnovell.blogg.se !

2013-05-01 @ 20:54:10
Postat av: Anonym

typ någon av fansen kan försöka elr göra något mot justins tjej

haha kanske inte bästa iden men aa

Svar: Okej, det var faktiskt en bra idé ;)
Ida Larsson

2013-05-01 @ 22:19:39
Postat av: Arlinda

Riktit bra och jag håller med om att någon av fansen borde göra got mot Justins tjej! Gillar den idén:)

2013-05-02 @ 16:25:55

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: